10-22-2014, 12:10 AM
یوبیسافت: Assassin’s Creed: Unity بر روی PS3 و Xbox 360 غیر ممکن بود
مهر ۲۹ام, ۱۳۹۳| ۲۳:۰۷ رامین مبشری
فرانچایز Assassin’s Creed با نسخه های متعددی که عمدتاً برای نسل هفتم کنسول ها به همراه PC منتشر شده است تا به حال توانسته طرفداران زیادی را به دست آورد. طرفدارانی که بسیاری از آن ها ممکن است هنوز امکان مهاجرت به نسل هشتم کنسول ها را نداشته باشند و این موضوع که یکی از نسخه های Assassin’s Creed جدید به نام Assassin’s Creed: Unity را تا زمان به دست آوردن یک کنسول نسل هشتمی یا یک PC قدرتمند نمی توانند تجربه کنند برایشان ناخوشایند باشد. همین دلیلی می شود برای این که این دست افراد همیشه این سؤال را داشته باشند که چرا بازی Assassin’s Creed: Unity برای کنسول های PS3 و Xbox 360 عرضه نمی شود. Alex Amancio، مدیر پروزه بازی AC: Unity، در این باره صحبت می کند.Alex Amancio طی مصاحبه ای درباره بازی AC: Unity اظهار کرد که مقیاس این بازی برای کنسول های نسل هفتمی بیش از حد بزرگ است و تلاش برای ساخت این نسخه از سری AC برای PS3 و Xbox 360 می توانست ایجاد اختلال در اهداف اولیه استودیو شود، هدف ایجاد پایه برای دوره ای جدید در سری Assassin’s Creed:
مهر ۲۹ام, ۱۳۹۳| ۲۳:۰۷ رامین مبشری
فرانچایز Assassin’s Creed با نسخه های متعددی که عمدتاً برای نسل هفتم کنسول ها به همراه PC منتشر شده است تا به حال توانسته طرفداران زیادی را به دست آورد. طرفدارانی که بسیاری از آن ها ممکن است هنوز امکان مهاجرت به نسل هشتم کنسول ها را نداشته باشند و این موضوع که یکی از نسخه های Assassin’s Creed جدید به نام Assassin’s Creed: Unity را تا زمان به دست آوردن یک کنسول نسل هشتمی یا یک PC قدرتمند نمی توانند تجربه کنند برایشان ناخوشایند باشد. همین دلیلی می شود برای این که این دست افراد همیشه این سؤال را داشته باشند که چرا بازی Assassin’s Creed: Unity برای کنسول های PS3 و Xbox 360 عرضه نمی شود. Alex Amancio، مدیر پروزه بازی AC: Unity، در این باره صحبت می کند.Alex Amancio طی مصاحبه ای درباره بازی AC: Unity اظهار کرد که مقیاس این بازی برای کنسول های نسل هفتمی بیش از حد بزرگ است و تلاش برای ساخت این نسخه از سری AC برای PS3 و Xbox 360 می توانست ایجاد اختلال در اهداف اولیه استودیو شود، هدف ایجاد پایه برای دوره ای جدید در سری Assassin’s Creed:
نقلقول: “ما نمی توانستیم این بازی را برای دو نسل از کنسول ها بسازیم، این کار غیر ممکن بود. من با مثالی دلیل این امر را به شما نشان می دهم. ازدحام جمعیتی که در این بازی وجود دارد، فقط جلوه ی ظاهری ندارد و برای زیبایی نیست. این ازدحام جزو المان های گیم پلی بازی است. این جمعیت به اعمال شما واکنش نشان می دهد و در میان این ازدحام جمعیت دسته هایی وجود دارد که شما می توانید در آن ها خود را پنهان کنید و موارد دیگر. ما نمی توانستیم این بازی را بدون لحاظ کردن این جمعیت یا با تراکم جمعیت کمتر برای نسل هفتم بسازیم. نسل هفتم کنسول ها به ما این امکان را نمی داد تا حتی به این میزان جمعیتی که در AC: Unity وجود دارد نزدیک شویم. همچنین شهر پاریس بزرگ است و مقیاس استفاده شده در بازی ۱:۱ است. برای عناوین نسل هفتمی از دو سوم این مقیاس استفاده می کردیم اما الآن با سخت افزارهای جدید قدرت انجام آن را داریم.این پیشرفت ها در بازی علاوه بر ایجاد امکان قرار دادن داستان های بیشتر در بازی، دسترسی بیشتری در بازی به وجود می آورد. شما داخل یک در می شوید، از پله ها بالا می روید و از پنجره به بیرون می پرید و روی سقف می روید. این بخشی از تجربه ی شما خواهد بود. اگر شما این ساختمان ها را به این ترتیب قابل دسترسی قرار ندهید و آن ها را ببندید، نه تنها صدها داستان را از دست می دهید بلکه دینامیک بازی را نیز تغییر می دهید. بنابراین Unity بر روی کنسول های نسل هفتمی امکان پذیر نبود.”البته یوبیسافت برای کنسول های نسل هفتمی نیز Assassin’s Creed: Rogue را در دست ساخت دارد که در تاریخ ۱۱ نوامبر برای PS3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد.