10-22-2014, 06:40 PM
اولین تصاویر از گیم پلی بازی سالهای سیاه منتشر شد
مهر ۳۰ام, ۱۳۹۳| ۱۶:۰۷
احمد سعیدی
![[تصویر: Capture2-250x135.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/10/Capture2-250x135.jpg)
بازی ایرانی سالهای سیاه روایتی در طهران و لندن در قالب یک بازی ادونچر سینمایی سوم شخص open world از دوران سیاه و تلخ سال ۱۳۳۲ است. سالهای سیاه یکی از بزرگترین پروژه های استودیو بازی سازی راسانا شکوه کویر و حتی بازی سازی ایران می باشد که ۳ سال تمام وقت بر روی آن کار شده تا در نهایت این عنوان مراحل پایانی تولید را سپری می کند و طی ماه های آینده منتشر خواهد شد.امروز سازندگان اولین تصاویر از گیم پلی بازی را برای ما ارسال کردند که در ادامه می توانید مشاهده کنید:
برخی کانسپت آرت های بازی سالهای سیاه:
![[تصویر: darkyears-34-200x100.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/10/darkyears-34-200x100.jpg)
![[تصویر: darkyears-201-200x100.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/10/darkyears-201-200x100.jpg)
![[تصویر: darkyears-10-200x100.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/10/darkyears-10-200x100.jpg)
![[تصویر: darkyears-2-200x100.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/10/darkyears-2-200x100.jpg)
برخی ویژگی های منحصر به فرد بازی:
۱- برای این بازی نزدیک به ۳۰۰۰ سطر دیالوگ نوشته شده و از اسناد رسمی و سری سفارت انگلستان و نامه های دولتی استفاده شده و داستان بر پایه شخصیت های حقیقی مثل مصدق ، تیمسار زاهدی ، افشار طوس و ذبیح پور و امیر مسعود و … طرح ریزی شده و وقایع پیش از کودتای سال ۱۳۳۲ را روایت می کند.
۲- بار اصلی گیم پلی این بازی بر روی دیالوگ ها و حل معما ها و کشف سرنخها و حقایق هست که با داستان درگیر کننده پلیسی و جنایی بازیکن را درگیر خود می کند.
۳- از ویژگی های فنی بازی سالهای سیاه سیستم شب و روز و آب و هوای داینامیک در شهر طهران و لندن است که ما در بازی شاهد آب و هوای آفتابی ، ابری ، بارانی ، مه ، برفی در ساعت مختلف روز خواهیم بود.
۴- در بازی بالغ بر ۱۰۰۰ نوع انیمیشن مختلف تولید شده که اکثر آنها برای کاراکتر های NPC در بازی جهت محیط پویا و فعالتر استفاده شده که کلیه انیمیشنها توسط تکنولوژی motion Capture ضبط شده است تا حرکات نرمتری و طبیعی تری را در بازی شاهد باشیم.
۵- برای اولین بار در بازیهای ایرانی سیستم Crowd simulation (شبیه سازی جمعیت) بصورت حرفه ای پیاده سازی شده است که ما شاهد جمعیت فعال و پویا در شهرها خواهیم بود که در حال گذر و تردد هستند همچنین ماشینهای که در خیابان در حال عبور هستند و با توجه به چراغ های راهنمایی تردد می کنند.
۶- دو کاراکتر اصلی نیز قابلیت پیاده شدن و سوار شدن از وسیله نقلیه خود را دارند که افشار در ایران توسط ماشین تردد می کند و امیر در لندن بوسیله دوچرخه در شهر حرکت می کند.
![[تصویر: date.png]](https://gamefa.com/wp-content/themes/gamefa/images/date.png)
![[تصویر: user.png]](https://gamefa.com/wp-content/themes/gamefa/images/user.png)
![[تصویر: 1390315740-bpfull.jpg&w=48&id=4904&random=1408345914]](https://gamefa.com/wp-content/plugins/user-avatar/user-avatar-pic.php?src=https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/4904/1390315740-bpfull.jpg&w=48&id=4904&random=1408345914)
![[تصویر: Capture2-250x135.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/10/Capture2-250x135.jpg)
بازی ایرانی سالهای سیاه روایتی در طهران و لندن در قالب یک بازی ادونچر سینمایی سوم شخص open world از دوران سیاه و تلخ سال ۱۳۳۲ است. سالهای سیاه یکی از بزرگترین پروژه های استودیو بازی سازی راسانا شکوه کویر و حتی بازی سازی ایران می باشد که ۳ سال تمام وقت بر روی آن کار شده تا در نهایت این عنوان مراحل پایانی تولید را سپری می کند و طی ماه های آینده منتشر خواهد شد.امروز سازندگان اولین تصاویر از گیم پلی بازی را برای ما ارسال کردند که در ادامه می توانید مشاهده کنید:
برخی کانسپت آرت های بازی سالهای سیاه:
![[تصویر: darkyears-34-200x100.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/10/darkyears-34-200x100.jpg)
![[تصویر: darkyears-23-200x100.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/10/darkyears-23-200x100.jpg)
![[تصویر: darkyears-201-200x100.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/10/darkyears-201-200x100.jpg)
![[تصویر: darkyears-19-200x100.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/10/darkyears-19-200x100.jpg)
![[تصویر: darkyears-10-200x100.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/10/darkyears-10-200x100.jpg)
![[تصویر: darkyears-2-200x100.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/10/darkyears-2-200x100.jpg)
برخی ویژگی های منحصر به فرد بازی:
۱- برای این بازی نزدیک به ۳۰۰۰ سطر دیالوگ نوشته شده و از اسناد رسمی و سری سفارت انگلستان و نامه های دولتی استفاده شده و داستان بر پایه شخصیت های حقیقی مثل مصدق ، تیمسار زاهدی ، افشار طوس و ذبیح پور و امیر مسعود و … طرح ریزی شده و وقایع پیش از کودتای سال ۱۳۳۲ را روایت می کند.
۲- بار اصلی گیم پلی این بازی بر روی دیالوگ ها و حل معما ها و کشف سرنخها و حقایق هست که با داستان درگیر کننده پلیسی و جنایی بازیکن را درگیر خود می کند.
۳- از ویژگی های فنی بازی سالهای سیاه سیستم شب و روز و آب و هوای داینامیک در شهر طهران و لندن است که ما در بازی شاهد آب و هوای آفتابی ، ابری ، بارانی ، مه ، برفی در ساعت مختلف روز خواهیم بود.
۴- در بازی بالغ بر ۱۰۰۰ نوع انیمیشن مختلف تولید شده که اکثر آنها برای کاراکتر های NPC در بازی جهت محیط پویا و فعالتر استفاده شده که کلیه انیمیشنها توسط تکنولوژی motion Capture ضبط شده است تا حرکات نرمتری و طبیعی تری را در بازی شاهد باشیم.
۵- برای اولین بار در بازیهای ایرانی سیستم Crowd simulation (شبیه سازی جمعیت) بصورت حرفه ای پیاده سازی شده است که ما شاهد جمعیت فعال و پویا در شهرها خواهیم بود که در حال گذر و تردد هستند همچنین ماشینهای که در خیابان در حال عبور هستند و با توجه به چراغ های راهنمایی تردد می کنند.
۶- دو کاراکتر اصلی نیز قابلیت پیاده شدن و سوار شدن از وسیله نقلیه خود را دارند که افشار در ایران توسط ماشین تردد می کند و امیر در لندن بوسیله دوچرخه در شهر حرکت می کند.
![[تصویر: 56sc_the_north_remembers_by_ertacaltinoz...-_copy.jpg]](http://uupload.ir/files/56sc_the_north_remembers_by_ertacaltinoz-da1cmqg_-_copy.jpg)