11-04-2014, 01:32 PM
Far Cry 4 و تمایل Ubisoft به اضافه کردن موارد بیشتر به گیم پلی
آبان ۱۳ام, ۱۳۹۳| ۱۲:۰۸ محمد صادق شجاعی
آبان ۱۳ام, ۱۳۹۳| ۱۲:۰۸ محمد صادق شجاعی
بازیکنان نباید انتظار داشته باشند که مکانیزم های گیم پلی جدیدی به Far Cry 4 اضافه نشود. سازنده بازی، Ubisoft اعتقاد دارد که هر ویژگی اضافه شده باید فرصتی برای تجربه تعاملی متفاوت در اختیاز بازیکنان قرار دهد. Dan Hay، تهیه کننده اجرایی Far Cry 4، در مصاحبه ای اعلام کرده که Ubisoft به طور مداوم در تلاش پیدا کردن راه هایی برای اضافه کردن مواردی به گیم پلی نیست. زیرا ممکن بعدها بگویند، “ما کار خودمان را درست انجام نمی دهیم.” Hay توضیح می دهد که قبل اضافه کردن هر چیزی به Far Cry 4، تیم سازنده مطمئن می شود که گنجاندن این موارد گیم پلی جدیدی را به بازیکنان ارائه می دهد، زیرا آن ها می خواستند که عناصر غیر تعاملی را به حداقل برسانند. Ubisoft امیدوار است که تمامی موارد موجود در بازی، گیم پلی واقعی را تعریف کنند. تهیه کننده اجرایی این عنوان توضیح می دهد، که سرزمین عرفانی Shangri-La در واقع روش Ubisoft برای ساخت یک بازی در دل بازی دیگری است. منطقه Shangri-La دنیای جادویی است که در بالای منطقه Kyrat ساخته شده. Hay این منطقه را تجربه ای کاملا متفاوت در گیم پلی توصیف می کند. Shangi-La سیستم هوش مصنوعی، اهداف، و سلاح های خاص خود را دارد، که همگی در کنار هم تجربه ای منحصر بفرد و متفاوت از بقیه بازی را ارائه می کند. سازنده بازی می توانست رنگ آمیزی Kyrat را تغییر دهد تا ظاهری عرفانی داشته باشد. در مورد ساخت Shangri-La، آقای Hay می گوید که آن ها نمی خواستند منطقه ای بیهوده بسازند. در عوض، قلمرویی ساخته اند که گیم پلی جدیدی را به تمامی بخش های بازی اضافه کرده. در تمامی بازی همین رویه در پیش گرفته شده، که به این معناست که طرفداران می توانند انتظار موارد جدید زیادی را در Far Cry 4 داشته باشند.