11-07-2014, 11:21 PM
انتخاب های شما تاثیر گذار در پایان Far Cry 4
آبان ۱۶ام, ۱۳۹۳| ۲۲:۰۸ محمد صادق شجاعی
ایده اطمینان از تاثیر گذاری تصمیمات بازیکنان در هر جنبه Far Cry 4 لحاظ شده است. Ubisoft می خواهد که مطمئن شود بازیکنان قادر به تجربه بازی هر طور که بخواهند، هستند. Dan Hay، تهیه کننده اجرایی در مصاحبه ای اعلام کرده که تصمیمات بازیکنان در داستات تاثیر داشته و هیچکس تجربه ای مشابه بدست نخواهد آورد.درست مانند گیم پلی جهان آزاد Far Cry 4 که به بازیکنان اجازه تجربه آزادانه بازی را می دهد، Hay اذعان کرد که Ubisoft روایت داستان این عنوان را براساس همین فلسفه می سازد. این سازنده می خواهد که طرفداران داستان را براساس شرایط خودشات به اتمام برسانند. روابط با پیشرفت در بازی ایجاد می شوند، و در حالی که ممکن راهی برای نحوه به انجام رساندن ماموریت پیشنهاد دهند، تصمیم انجام کاری در هر زمانی بر عهده بازیکنان گذاشته شده است. به منظور اطمینان از اینکه بازیکنان در داخل بازی قرار بگیرند و کوهستان های هیمالیا را کاوش کرده، و به درگیر مبارزات Kyrat شوند. Hay تایید کرده که بازی در اولین ساعت، هرچیری که بازیکنان باید بدانند به آن ها توضیح داده می شود. استفاده از سلاح های مختلف و کارکرد سیستم های متعدد بازی، مانند کارما و مکانیک های پایگاه ها، در دوره مقدماتی به بازیکنان آموزش داده می شوند. دادن اطلاعات لازم به بازیکنان در شروع بازی به منظور تجربه این دنیا به هر نحوی که می خواهند، است. تمام نقشه این جهان ازاد همزمان در دسترس بوده، و اجازه کاوش آزادانه در تمام بازی در هر زمان به بازیکن داده می شود. طبق گفته های Hay، تصمیماتی که بازیکن ها در بازی اتخاذ می کنند در واقع بر روی روندی داستانی بازی تاثیر گذارند. حتی بر روی پروتاگونیست این عنوان نیز تاثیر می گذارد. برای مثال با توجه به اقدامات بازیکنان در بازی صدای Ajay خشن تر می شود. Hay می گوید هدف نهایی Ubisoft ساخت Far Cry 4 به قدری پویا است که هر بار بازی منحصر بفرد باشد. این سازنده می خواهد که بازیکنان متوجه شوند که تجربه ای متفاوت نسبت به دوستانشان داشته اند.
آبان ۱۶ام, ۱۳۹۳| ۲۲:۰۸ محمد صادق شجاعی
ایده اطمینان از تاثیر گذاری تصمیمات بازیکنان در هر جنبه Far Cry 4 لحاظ شده است. Ubisoft می خواهد که مطمئن شود بازیکنان قادر به تجربه بازی هر طور که بخواهند، هستند. Dan Hay، تهیه کننده اجرایی در مصاحبه ای اعلام کرده که تصمیمات بازیکنان در داستات تاثیر داشته و هیچکس تجربه ای مشابه بدست نخواهد آورد.درست مانند گیم پلی جهان آزاد Far Cry 4 که به بازیکنان اجازه تجربه آزادانه بازی را می دهد، Hay اذعان کرد که Ubisoft روایت داستان این عنوان را براساس همین فلسفه می سازد. این سازنده می خواهد که طرفداران داستان را براساس شرایط خودشات به اتمام برسانند. روابط با پیشرفت در بازی ایجاد می شوند، و در حالی که ممکن راهی برای نحوه به انجام رساندن ماموریت پیشنهاد دهند، تصمیم انجام کاری در هر زمانی بر عهده بازیکنان گذاشته شده است. به منظور اطمینان از اینکه بازیکنان در داخل بازی قرار بگیرند و کوهستان های هیمالیا را کاوش کرده، و به درگیر مبارزات Kyrat شوند. Hay تایید کرده که بازی در اولین ساعت، هرچیری که بازیکنان باید بدانند به آن ها توضیح داده می شود. استفاده از سلاح های مختلف و کارکرد سیستم های متعدد بازی، مانند کارما و مکانیک های پایگاه ها، در دوره مقدماتی به بازیکنان آموزش داده می شوند. دادن اطلاعات لازم به بازیکنان در شروع بازی به منظور تجربه این دنیا به هر نحوی که می خواهند، است. تمام نقشه این جهان ازاد همزمان در دسترس بوده، و اجازه کاوش آزادانه در تمام بازی در هر زمان به بازیکن داده می شود. طبق گفته های Hay، تصمیماتی که بازیکن ها در بازی اتخاذ می کنند در واقع بر روی روندی داستانی بازی تاثیر گذارند. حتی بر روی پروتاگونیست این عنوان نیز تاثیر می گذارد. برای مثال با توجه به اقدامات بازیکنان در بازی صدای Ajay خشن تر می شود. Hay می گوید هدف نهایی Ubisoft ساخت Far Cry 4 به قدری پویا است که هر بار بازی منحصر بفرد باشد. این سازنده می خواهد که بازیکنان متوجه شوند که تجربه ای متفاوت نسبت به دوستانشان داشته اند.