استاد کوجیما کارگردان عنوان پرطرفدار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain که این روزها سخت مشغول کار بر روی این عنوان است،باری دیگر در صفحه تویتر خود اطلاعاتی از روند ساخت بازی و میزان پیشرفت در آن، منتشر کرد. اگر خاطرتان باشد،دیروز هم از نسخه PS4 بازی،تصاویری منتشر شد.
کوجیما در این پیام در صفحه توییتر اظهار داشته است که قرار دادن بازی کنار یکدیگر، متفاوت از تنظیم دشواری آن است. هم چنین وی از شخصیت ها و پس زمینه و برنامه نویسی نیز،صحبت کرده است.
![[تصویر: B6AXjEHCIAEIGBE.jpg?eaa32f]](http://cdn3.dualshockers.com/wp-content/uploads/2014/12/B6AXjEHCIAEIGBE.jpg?eaa32f)
کوجیما در این پیام در صفحه توییتر اظهار داشته است که قرار دادن بازی کنار یکدیگر، متفاوت از تنظیم دشواری آن است. هم چنین وی از شخصیت ها و پس زمینه و برنامه نویسی نیز،صحبت کرده است.
![[تصویر: B6AXjEHCIAEIGBE.jpg?eaa32f]](http://cdn3.dualshockers.com/wp-content/uploads/2014/12/B6AXjEHCIAEIGBE.jpg?eaa32f)
![[تصویر: Wolves_ofThe_North.jpg]](http://s8.picofile.com/file/8281927368/Wolves_ofThe_North.jpg)