02-07-2015, 06:43 PM
سازندگان The Order: 1886 در رابطه با گرافیک بازی صحبت کرده اند
بهمن ۱۸ام, ۱۳۹۳| ۱۴:۱۱ ابراهیم ثمرصفا
در مصاحبه ای با Playstation Blog، آقای Dana Jan کارگردان عنوان The Order: 1886، نظرش را درباره گرافیک بازی بیان کرد و گفت در PS4 می توان تصاویری بسیار نزدیک به واقعیت تولید کرد. با گیمفا همراه باشید.
او می گوید وقتی ویدیو های بازی را در YouTube مشاهده می کنید، نمی توانید قضاوت عادلانه ای درباره گرافیک بازی داشته باشید. حتی انجام بازی بر روی مانیتور میز کار شخصی اش نیز بهترین حس را به او منتقل نمی کند. سپس او The Order: 1886 را در خانه اش روی یک تلویزیون با کیفیت تجربه کرد و گفت تفاوت آن با بقیه تجربه هایی که داشتم مانند تفاوت شب و روز است.
آقای Andrea Pessino رییس بخش تکنیکی Ready at Dawn، در حساب توییترش اعلام کرد با این گفته موافق است:
بازی را برای مدتی در movie theater تجربه کردم، به این خاطر که می توانم.
همچنان با روح و روان من بازی میکند، The Order: 1886 را بر روی بزرگترین صفحه نمایشی که می توانید، انجام دهید.
Jan می گوید در ابتدای کار آنها اطمینان نداشتند که امکان حرکت به سمت عنوانی واقع گرایانه وجود دارد یا خیر. آنها این ایده را داشتند که لندن را مانند دنیا واقعی پیاده سازی کنند، زمانی که تحقیقات بیشتری درباره جهانی که می خواستند بسازند انجام دادند، تصمیم گرفتند ببینند تا چه میزانی می توانند پیشروی کنند. آیا می توانند از دره مرگ عبور کنند و چهره هایی مانند انسان های واقعی بسازند؟
Jan می گوید آنها هنوز به بالاترین میزان واقع گرایی نرسیده اند، او فکر می کند این به سخت افزار PS4 مربوط نمی شود بلکه به سازنده ها بستگی دارد که از چه شیوه ها و تکنیک هایی برای پیشبرد بازی بهره ببرند. مقداری تلاش بیشتر می تواند آنها را به ساخت شخصیت های واقعی نزدیک کند.
Jan می گوید اینکه هیچ تفاوتی بین مدل ها در کات سین ها و گیمپلی بازی وجود ندارد، تصمیم درستی است که در جهت واقعیت بیشتر گرفته شده است. اگر در جریان بازی آسیب ببینید و خونریزی کنید، زمانی که وارد یک کات سین داستانی شوید، می بینید که شخصیت شما همچنان خونریزی می کند.
با رسیدن به پایان زمان توسعه بازی، تیم سازنده شک داشتند که بتوانند محتوای بازی را درون دیسک جا دهند، اما به لطف استفاده از تکنولوژی real-time، آنها همچنان فضای خالی داشتند.
چند ماه قبل از مراحل نهایی ساخت، به آنها درباره کمبود جا برای بازی هشدار داده شده بود. در این موقعیت اکثر سازنده ها مشکل را به پایین آوردن رزولوشن بازی و کیفیت بافت ها، برطرف می کنند. اما به گفته تیم سازنده بازی، آنها تنها با بهینه سازی مشکل موجود را برطرف کردند و بازی همچنان زیبا به نظر می رسد و مشکلی از این لحاظ ندارد.
بهمن ۱۸ام, ۱۳۹۳| ۱۴:۱۱ ابراهیم ثمرصفا
در مصاحبه ای با Playstation Blog، آقای Dana Jan کارگردان عنوان The Order: 1886، نظرش را درباره گرافیک بازی بیان کرد و گفت در PS4 می توان تصاویری بسیار نزدیک به واقعیت تولید کرد. با گیمفا همراه باشید.
او می گوید وقتی ویدیو های بازی را در YouTube مشاهده می کنید، نمی توانید قضاوت عادلانه ای درباره گرافیک بازی داشته باشید. حتی انجام بازی بر روی مانیتور میز کار شخصی اش نیز بهترین حس را به او منتقل نمی کند. سپس او The Order: 1886 را در خانه اش روی یک تلویزیون با کیفیت تجربه کرد و گفت تفاوت آن با بقیه تجربه هایی که داشتم مانند تفاوت شب و روز است.
آقای Andrea Pessino رییس بخش تکنیکی Ready at Dawn، در حساب توییترش اعلام کرد با این گفته موافق است:
بازی را برای مدتی در movie theater تجربه کردم، به این خاطر که می توانم.
همچنان با روح و روان من بازی میکند، The Order: 1886 را بر روی بزرگترین صفحه نمایشی که می توانید، انجام دهید.
Jan می گوید در ابتدای کار آنها اطمینان نداشتند که امکان حرکت به سمت عنوانی واقع گرایانه وجود دارد یا خیر. آنها این ایده را داشتند که لندن را مانند دنیا واقعی پیاده سازی کنند، زمانی که تحقیقات بیشتری درباره جهانی که می خواستند بسازند انجام دادند، تصمیم گرفتند ببینند تا چه میزانی می توانند پیشروی کنند. آیا می توانند از دره مرگ عبور کنند و چهره هایی مانند انسان های واقعی بسازند؟
Jan می گوید آنها هنوز به بالاترین میزان واقع گرایی نرسیده اند، او فکر می کند این به سخت افزار PS4 مربوط نمی شود بلکه به سازنده ها بستگی دارد که از چه شیوه ها و تکنیک هایی برای پیشبرد بازی بهره ببرند. مقداری تلاش بیشتر می تواند آنها را به ساخت شخصیت های واقعی نزدیک کند.
Jan می گوید اینکه هیچ تفاوتی بین مدل ها در کات سین ها و گیمپلی بازی وجود ندارد، تصمیم درستی است که در جهت واقعیت بیشتر گرفته شده است. اگر در جریان بازی آسیب ببینید و خونریزی کنید، زمانی که وارد یک کات سین داستانی شوید، می بینید که شخصیت شما همچنان خونریزی می کند.
با رسیدن به پایان زمان توسعه بازی، تیم سازنده شک داشتند که بتوانند محتوای بازی را درون دیسک جا دهند، اما به لطف استفاده از تکنولوژی real-time، آنها همچنان فضای خالی داشتند.
چند ماه قبل از مراحل نهایی ساخت، به آنها درباره کمبود جا برای بازی هشدار داده شده بود. در این موقعیت اکثر سازنده ها مشکل را به پایین آوردن رزولوشن بازی و کیفیت بافت ها، برطرف می کنند. اما به گفته تیم سازنده بازی، آنها تنها با بهینه سازی مشکل موجود را برطرف کردند و بازی همچنان زیبا به نظر می رسد و مشکلی از این لحاظ ندارد.