02-17-2015, 04:27 PM
Battlefield Hardline باید با Battlefield 4 فرق داشته باشد
بهمن ۲۸ام, ۱۳۹۳| ۱۳:۱۱ آرش سعادتمند
از خودروهای پر سرعت گرفته تا افزایش سرعت حرکت بازیکنان در میدان نبرد، Battlefield: Hardline به طور کلی نسبت به دیگر عناوین سری بازی محبوب Battlefield سریعتر شده است. حال دلیل این کار چیست و چه الزامی در آن می باشد؟ سازندگان پاسخ کاملی به این مسئله داده اند و جزئیات آن در ادامه مطلب موجود است.
Battlefield: Hardline جدیدترین عنوان در سری بازی Battlefield می باشد که این بار در ساخت آن استدیو Visceral Games که به عنوان سازنده Dead Space شناخته می شود، به جای DICE حضور خواهد داشت. تفاوت اصلی Hardline با سری های قبلی، مضمون آن می باشد. دیگر خبری از میدان های بزرگ جنگ نیست در عوض ما شاهد مبارزات نیروهای پلیس با تبهکاران خواهیم بود.
بازی مذکور قرار نیست که تداعی گر عناوینی مثل Call of Duty یا Titanfall باشد با این حال اعضای حاضر در استدیو Visceral Games معقتند که باید تفاوت هایی نسبت به عنوان قبلی، که همان Battlefield 4 است موجود باشد. آقای Thad Sasser به عنوان مسئول ارشد طراحی بخش چند نفره گفته اند:
بازی Battlefield: Hardline در ۱۹ مارس ۲۰۱۵ (مصادف با ۲۸ اسفند) برای Xbox One ،Xbox 360 ،PS3 ،PS4 و PC عرضه خواهد شد.
بهمن ۲۸ام, ۱۳۹۳| ۱۳:۱۱ آرش سعادتمند
از خودروهای پر سرعت گرفته تا افزایش سرعت حرکت بازیکنان در میدان نبرد، Battlefield: Hardline به طور کلی نسبت به دیگر عناوین سری بازی محبوب Battlefield سریعتر شده است. حال دلیل این کار چیست و چه الزامی در آن می باشد؟ سازندگان پاسخ کاملی به این مسئله داده اند و جزئیات آن در ادامه مطلب موجود است.
Battlefield: Hardline جدیدترین عنوان در سری بازی Battlefield می باشد که این بار در ساخت آن استدیو Visceral Games که به عنوان سازنده Dead Space شناخته می شود، به جای DICE حضور خواهد داشت. تفاوت اصلی Hardline با سری های قبلی، مضمون آن می باشد. دیگر خبری از میدان های بزرگ جنگ نیست در عوض ما شاهد مبارزات نیروهای پلیس با تبهکاران خواهیم بود.
بازی مذکور قرار نیست که تداعی گر عناوینی مثل Call of Duty یا Titanfall باشد با این حال اعضای حاضر در استدیو Visceral Games معقتند که باید تفاوت هایی نسبت به عنوان قبلی، که همان Battlefield 4 است موجود باشد. آقای Thad Sasser به عنوان مسئول ارشد طراحی بخش چند نفره گفته اند:
نقلقول: شما هیچ وقت نمی توانید که همه را راضی کنید. ما می دانیم که این یک بازی نظامی نیست. این عنوان باید هویت مجزای خود را نسبت به Battlefield 4 داشته باشد. باید یک دلیلی وجود داشته باشد که تفاوتی بین تجربه Battlefield 4 و Hardline ایجاد کند.با توجه به نقشه هایی که در بتا شاهد آن بودیم، اندازه کوچکی که داشتند و سرعت مضاعفی که این بازی نسبت به عناوین قبلی دریافت کرده، Battlefield: Hardline بیش از هر چیزی مشابه Counter-Strike می باشد. آقای Thad Sasser چنین مقایسه ای را جالب می دانند و اعلام کرده اند که طبق سنت همیشگی Battlefield، نقشه های بزرگ در Hardline هم موجود خواهد بود.
ما فکر می کنیم که این کارها برای دادن هویتی مستقل به Hardline کاملا درست است و باعث می شود که تجربه ای متفاوت نسبت به Battlefield 4 را داشته باشیم. اگر قرار بود دوباره مثل Battlefield 4 باشد، خوب شما همین Battlefield 4 را می توانستید بازی کنید، اما Hardline یک تجربه دیگر است. تجربه ای سریع که قرار گرفتن در میدان نبرد را هر چه سریعتر می کند.
بازی Battlefield: Hardline در ۱۹ مارس ۲۰۱۵ (مصادف با ۲۸ اسفند) برای Xbox One ،Xbox 360 ،PS3 ،PS4 و PC عرضه خواهد شد.