03-05-2015, 02:10 AM
GDC 2015: هدست واقعیت مجازی شرکت سونی در سال ۲۰۱۶ عرضه میشود
اسفند ۱۴ام, ۱۳۹۳| ۰۰:۱۲
امیرحسین اعتمادیان
![[تصویر: 272262-DSC01202-250x138.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2015/03/272262-DSC01202-250x138.jpg)
شرکت سونی امروز توضیحاتی در مورد هدست واقعیت مجازی خود داد . با اخبار جدید از رویداد GDC 2015 همراه باشید .
در رویداد GDC سال گذشته سال ۲۰۱۴ سونی هدست واقعیت مجازی خود با اسم پروژه مورفیوس را به همگان معرفی کرد و از سال گذشته تا به اکنون در تلاش است تا این محصول را بهتر و پیشرفته تر جلوه دهد و نتیجه خوبی از عرضه این محصول بدست آورد ، حال پس از یک سال شرکت سونی در رویداد GDC امسال ویژه گی های جدیدی که به این عنوان اضافه شده است را به نمایش گذاشت و نشان داد که محصول نهایی تقریبا به چه شکل خواهد بود .
آقای یوشیدا در ابتدای این مراسم گفت : ” ما سال پیش در همین رویداد از هدست واقعیت مجازی برای کنسول PS4 رونمایی کردیم و شما میتوانید پیشرفت این محصول را در این یک سال مشاهده کنید . ” با معرفی انواع مختلفی ازین دست هدست ها مردم اشتیاق بیشتری برای استفاده از این تکنولوژی از خود نشان میدهند و این اتفاق میتواند خبر خوبی برای شرکت سونی باشد . شرکت سونی در این مدت به دنبال پیشرفت در تکنولوژی و امکانات سخت افزاری این پروژه بود تا هر چه سریعتر این محصول را به تولید نهایی برساند . این هدست دارای یک صفحه نمایش ۵٫۷OLED اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ میباشد صفحه نمایش این محصول دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است که موجب روان تر و بهتر دیده شدن تصاویر برای بیننده میشود و توانایی پردازش بازی ها روی نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه را دارد که این آمار برای واقعیت مجازی بسیار خوب است ، کنسول PS4 در واقع طوری طراحی شده است که بازی هایی با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه را ساپورت کند ، قابلیتی که تا امروز کسی از آن اطلاع نداشت و همچنین در این زمینه نرم افزاری وجود دارد که میتواند بازی هایی با نرخ ۶۰ فریم را به ۱۲۰ فریم در ثانیه تفییر دهد .
این محصول تاخیری زیر ۱۸ میلیثانیه دارد که کمتر از نصف تاخیری است که در اولین محصول پروژه وجود داشت . نمایشگر این محصول نزدیک به ۱۰۰ درجه میدان دید دارد و نسخه جدید دارای ۹ سنسور میباشد که از سنسور های نسخه آزمایشی قبلی سه عدد بیشتر است .
![[تصویر: project-morpheus-790x527-250x167.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2015/03/project-morpheus-790x527-250x167.jpg)
![[تصویر: date.png]](https://gamefa.com/wp-content/themes/gamefa/images/date.png)
![[تصویر: user.png]](https://gamefa.com/wp-content/themes/gamefa/images/user.png)
![[تصویر: 1424371476-bpfull.jpg&w=48&id=25295&random=1424371476]](https://gamefa.com/wp-content/plugins/user-avatar/user-avatar-pic.php?src=https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/25295/1424371476-bpfull.jpg&w=48&id=25295&random=1424371476)
![[تصویر: 272262-DSC01202-250x138.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2015/03/272262-DSC01202-250x138.jpg)
شرکت سونی امروز توضیحاتی در مورد هدست واقعیت مجازی خود داد . با اخبار جدید از رویداد GDC 2015 همراه باشید .
در رویداد GDC سال گذشته سال ۲۰۱۴ سونی هدست واقعیت مجازی خود با اسم پروژه مورفیوس را به همگان معرفی کرد و از سال گذشته تا به اکنون در تلاش است تا این محصول را بهتر و پیشرفته تر جلوه دهد و نتیجه خوبی از عرضه این محصول بدست آورد ، حال پس از یک سال شرکت سونی در رویداد GDC امسال ویژه گی های جدیدی که به این عنوان اضافه شده است را به نمایش گذاشت و نشان داد که محصول نهایی تقریبا به چه شکل خواهد بود .
آقای یوشیدا در ابتدای این مراسم گفت : ” ما سال پیش در همین رویداد از هدست واقعیت مجازی برای کنسول PS4 رونمایی کردیم و شما میتوانید پیشرفت این محصول را در این یک سال مشاهده کنید . ” با معرفی انواع مختلفی ازین دست هدست ها مردم اشتیاق بیشتری برای استفاده از این تکنولوژی از خود نشان میدهند و این اتفاق میتواند خبر خوبی برای شرکت سونی باشد . شرکت سونی در این مدت به دنبال پیشرفت در تکنولوژی و امکانات سخت افزاری این پروژه بود تا هر چه سریعتر این محصول را به تولید نهایی برساند . این هدست دارای یک صفحه نمایش ۵٫۷OLED اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ میباشد صفحه نمایش این محصول دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است که موجب روان تر و بهتر دیده شدن تصاویر برای بیننده میشود و توانایی پردازش بازی ها روی نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه را دارد که این آمار برای واقعیت مجازی بسیار خوب است ، کنسول PS4 در واقع طوری طراحی شده است که بازی هایی با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه را ساپورت کند ، قابلیتی که تا امروز کسی از آن اطلاع نداشت و همچنین در این زمینه نرم افزاری وجود دارد که میتواند بازی هایی با نرخ ۶۰ فریم را به ۱۲۰ فریم در ثانیه تفییر دهد .
این محصول تاخیری زیر ۱۸ میلیثانیه دارد که کمتر از نصف تاخیری است که در اولین محصول پروژه وجود داشت . نمایشگر این محصول نزدیک به ۱۰۰ درجه میدان دید دارد و نسخه جدید دارای ۹ سنسور میباشد که از سنسور های نسخه آزمایشی قبلی سه عدد بیشتر است .
![[تصویر: project-morpheus-790x527-250x167.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2015/03/project-morpheus-790x527-250x167.jpg)
![[تصویر: project-morpheus-1-250x167.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2015/03/project-morpheus-1-250x167.jpg)
![[تصویر: 56sc_the_north_remembers_by_ertacaltinoz...-_copy.jpg]](http://uupload.ir/files/56sc_the_north_remembers_by_ertacaltinoz-da1cmqg_-_copy.jpg)