03-09-2015, 02:43 AM
سونی می گوید Project Morpheus یک PS Move دیگر نیست
Project Morpheus یک هدست واقعیت مجازی می باشد که به PS4 وصل می شود و دنیای درون بازی های این کنسول را برای شما در دنیای واقعی شبیه سازی می کند و به یک کلام به این بازی ها عمق می دهد به طوری که شما خود را درون دنیای بازی حس می کنید.
ولی خبر امروز ما درباره ی جزییات این هدست نیست و بلکه درباره ی آینده ی این هدست و شانس او برای موفقیت است.
Shuhei Yoshida بیان می کند که سونی چقدر سخت زحمت کشیده است تا تجربه ای خوب را با PS Move به ارمغان بیاورد.
مدیر Sony Computer Entertainment می گوید که هدست واقعیت مجازی Project Morpheus دچار سرونوشت پسر عمویش یعنی PS Move نمی شود.
او در این باره می گوید:
سونی قصد دارد که قیمت این هدست کم باشد البته این موضوع فقط درباره ی نسخه ی سیمی این هدست صدق می کند و سخنی از نسخه ی بدون سیم این هدست زده نشده است.
اسفند ۱۷ام, ۱۳۹۳| ۲۱:۱۲ علیرضا قاسمیان مقدم
بسیاری از مردم فکر می کنند که Project Morpheus سرنوشتش شبیه PS Move می شود و یک شکست دیگر برای سونی حساب می شود، حال Shuhei Yoshida می گوید که Project morpheus ادامه دهنده راه پسر عموی خود یعنی PS Move نیست و در راه PS Move قدم نمی گذارد، در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید تا از این جزییات اطلاع یابید.Project Morpheus یک هدست واقعیت مجازی می باشد که به PS4 وصل می شود و دنیای درون بازی های این کنسول را برای شما در دنیای واقعی شبیه سازی می کند و به یک کلام به این بازی ها عمق می دهد به طوری که شما خود را درون دنیای بازی حس می کنید.
ولی خبر امروز ما درباره ی جزییات این هدست نیست و بلکه درباره ی آینده ی این هدست و شانس او برای موفقیت است.
Shuhei Yoshida بیان می کند که سونی چقدر سخت زحمت کشیده است تا تجربه ای خوب را با PS Move به ارمغان بیاورد.
مدیر Sony Computer Entertainment می گوید که هدست واقعیت مجازی Project Morpheus دچار سرونوشت پسر عمویش یعنی PS Move نمی شود.
او در این باره می گوید:
نقلقول: طراحی کردن سه بعدی یک بازی برای تلویزیون معمولی با کمک یک وسیله کار سختی بود، ما تمامی تلاش خود را کردیم تا از تمامی قابلیت های PS Move استفاده کنیم به طوری که یک فضای سه بعدی طراحی کنیم و این طراحی را به بازی های مختلف بیاوریم.و ادامه می دهد:
نقلقول: درست کردن بازی هایی خوب برای PS Move سخت بود و ما نتوانستیم موفقیتی که نیتندو از این راه کسب کرد را بدست بیاوریم البته این موضوع به این دلیل نیز می باشد که بازی های Wii بسیار سر زنده می باشند و به هر طرف که نگاه می کنید نشانی از زندگی می بینید.ولی درباره ی Morpheus این موضوع فرق می کند، سونی در مورد این پروژه امید دارد و قصد دارد که به استودیو های بازی سازی فشار بیاورد تا بازی هایی هماهنگ با این هدست بسازند و عقیده دارد که بازیکنان ساعت ها با خوش حالی از این هدست استفاده می کنند بدون اینکه مشکلی برای آن ها پیش بیاید.
سونی قصد دارد که قیمت این هدست کم باشد البته این موضوع فقط درباره ی نسخه ی سیمی این هدست صدق می کند و سخنی از نسخه ی بدون سیم این هدست زده نشده است.