اطلاعات جدیدی از The Witcher 3 منتشر شد | با بیش از ۲۰۰ ساعت گیم پلی سرگرم شوید
مبین احمدی
۱۰ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۸:۲۱
مبین احمدی
۱۰ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۸:۲۱
Damien Monnier ، کسی که به عنوان طراح ارشد بازی The Witcher 3 در استودیو CD Projekt Red کار می کند، به تعدادی از سوال های کاربران در صفحه ی توییتر رسمی خود پاسخ داد. او گفت که کاربران می توانند تا هفته ها با بازی The Witcher 3: Wild Hunt سرگرم شوند. برای دیدن جزئیات بیشتر به ادامه مطلب بروید.
ایشان گفت که قایق های موجود در بازی The Witcher 3: Wild Hunt انهدام پذیر هستند! به عبارتی، می توانید آن ها را از بین ببرید. اطمینان حاصل کنید که می توانید در اطراف سنگ ها مانور دهید! در حال حاضر تمام اعضای تیم CD Projekt Red سخت در حال کار بر روی The Witcher 3 هستند و طرفداران عنوان Cyberpunk باید فعلا منتظر باشند. ایشان در پاسخ به کاربرانی که درمورد اطلاعات جدید از بازی سوال کرده بودند گفت:
عنوان The Witcher 3: Wild Hunt برای انتشار در نوزدهم ماه مه برنامه ریزی شده است.
ایشان گفت که قایق های موجود در بازی The Witcher 3: Wild Hunt انهدام پذیر هستند! به عبارتی، می توانید آن ها را از بین ببرید. اطمینان حاصل کنید که می توانید در اطراف سنگ ها مانور دهید! در حال حاضر تمام اعضای تیم CD Projekt Red سخت در حال کار بر روی The Witcher 3 هستند و طرفداران عنوان Cyberpunk باید فعلا منتظر باشند. ایشان در پاسخ به کاربرانی که درمورد اطلاعات جدید از بازی سوال کرده بودند گفت:
نقلقول: خوب گفتنش سخت است، اگر تمام چالش های موجود در بازی را به اتمام برسانید به جرئت می گویم که بازی بیش از ۲۰۰ ساعت گیم پلی دارد!علاوه بر این، استودیوی سازنده ی بازی یعنی CD Projekt Red قبلا اعلام کرده بود که بازی The Witcher 3 با رزولوشن عالی ۱۰۸۰p بر روی کنسول PlayStation 4 اجرا می شود. کاربران Xbox One مجبور هستند بازی را با کیفیت ۹۰۰p تجربه کنند. البته کیفیت بازی بر روی Xbox One از ۷۲۰p، که قبلا CD Projekt Red اعلام کرده بود، بهتر است.
— Damien Monnier (در جواب به Bacon_is_life) روز ۲۹ مارس ۲۰۱۵
عنوان The Witcher 3: Wild Hunt برای انتشار در نوزدهم ماه مه برنامه ریزی شده است.
استودیوی CD Projekt Red تایید کرد که بازی The Witcher 3 از قابلیت مادسازی پشتیبانی خواهد کرد
امیرحسین اعتمادیان
۹ فروردین ۱۳۹۴ | ۱:۳۷
از همان روزهای اول که بازی The Witcher 3 معرفی شده بود مادسازها میخواستند بدانند که آیا این بازی هم مانند نسخه قبلی خود از قابلیت مادسازی پشتیبانی میکند یا خیر که به نظر میرسد جواب مثبت است. برای جزییات خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید.
۹ فروردین ۱۳۹۴ | ۱:۳۷
از همان روزهای اول که بازی The Witcher 3 معرفی شده بود مادسازها میخواستند بدانند که آیا این بازی هم مانند نسخه قبلی خود از قابلیت مادسازی پشتیبانی میکند یا خیر که به نظر میرسد جواب مثبت است. برای جزییات خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید.
مطمئنن افرادی که فعالیت حرفه ای در بخش مادسازی دارند از شنیدن این خبر خوشحال خواهند شد زیرا استودیوی CD Projekt Red رسما تایید کرد که بازی از قابلیت مادسازی پشتیبانی خواهد کرد. آقای Marcin Iwinsk از استودیو CD Projekt Red در طی مراسمی در این باره عنوان کرد:” بله بله، بازی از قابلیت مادسازی پشتیبانی خواهد کرد و ویرایشگر ویژه ای برای بازی وجود خواهد داشت. این ویرایشگر برای بازی The Witcher 2 اندکی دیر عرضه شد اما برای بازی The Witcher 3 این اتفاق نمی افتد و ما سعی میکنیم ابزار ویرایشگر این عنوان را سریعتر در اختیار مادسازان قرار دهیم.”
گفتنی است که ابزار مادسازی برای بازی The Witcher 2 با نام اختصاصی REDkit دو سال پس از عرضه بازی بصورت رسمی منتشر شد، آقای Iwinsk بصورت دقیق اعلام نکرد که این ابزار برای بازی The Witcher 3 چه زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت چرا که هم اکنون تیم سازنده مشغول کار بر روی قسمت های مهمتر بازی هستند در واقع تیم سازنده میخواهند مطمئن شوند که مراحل ساخت بازی در تاریخ از پیش برنامه ریزی شده به پایان میرسد و بازی دچار تاخیر اجباری در زمان عرضه نمیشود.
اعضای استودیوی CD Projekt Red میخواهند بازی جدیدشان برای گیمرها نمایش بسیار عالی داشته باشد، آقای Iwinsk در این باره برای مثال به بازی Skyrim اشاره کرد، به گفته او:” به بازی Skyrim نگاه کنید، آخرین بسته بروزرسانی تقریبا دو سال پس از عرضه بازی منتشر شد، ما میخواهیم که گیمرها نهایت لذت و هیجان را در بازی تجربه کنند و من مطمئنم که تیم سازنده ما به این هدف درخشان دست پیدا خواهد کرد. افراد تیم از نهایت وقت خود استفاده میکنند تا همه چیز بازی هنگام عرضه به بهترین شکل ممکن ارائه شود.
او در ادامه صحبت هایش توضیح داد که چرا تصمیم ندارند سیستم قفل امنیتی DRM را به اجبار به گیمرها تحمیل کنند و اینکه استودیو آنها قصد دارد حمایت از گیمرها را همیشه در اولویت خود قرار دهد، به گفته او:” قفل DRM برای ما هیچ کارایی ندارد زیرا از چیزی محافظت نمیکند. در موارد این چنینی گیمرهایی که از نسخههای کپی استفاده میکنند معمولا تجربه بهتری به دست میآورند و ما نمیخواهیم بین طرفداران خود از این طریق تفاوتی قائل شویم، اگر گیمرها از ساخته ما خوششان آمد مطمئنن با خرید نسخه اورجینال بازی جواب زحمات ما را میدهند و ما را در همه شرایط حمایت خواهند کرد. بعضی از شرکت ها این سیاست های سخت گیرانه را در اولویت خود قرار میدهند اما ما ترجیح میدهیم رابطه دوستانه ای با طرفداران خود داشته باشیم