04-01-2015, 04:30 PM
تصاویر جدیدی از Star Citizen منتشر شد
علیرضا قاسمیان مقدم
۱۲ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۳
آقای Alistair Brown ، مدیر مهندسی گرافیک Cloud Imperium Games، در GDC 2015 غرفه ای را در اختیار داشت و اطلاعات جالبی درباره ی جلوه های بصری بازی Star Citizen در اختیار مردم قرار داد. او همینطور تصاویر جدیدی از این بازی را نیز به نمایش گذاشت. حال در ادامه مطلب با ما همراه باشید، تا از تصاویری که به تازگی از این بازی منتشر شده است، دیدن فرمایید.
این بازی هم اکنون بر روی DirectX ۱۱ اجرا می شود ولی DirectX ۱۲ می تواند بسیاری از مشکلات کشتی های این بازی را برطرف کند.
اینطور که به نظر می رسد، کشتی های این بازی Polygon های زیادی را اشغال می کنند، به طوری که در این بازی از ١٠٠ قسمت حافظه ۴٠ قسمت متعلق به polygon ها و ۶٠ قسمت متعلق به بافت های بازی می باشد( در بقیه ی بازی ها ٢٠ قسمت متعلق به Polygon ها و ٨٠ قسمت متعلق به بافت ها می باشد).
شما می توانید تصاویری از بعضی از کشتی های این بازی را در پایین مشاهده نمایید و به بزرگ بودن این کشتی ها پی ببرید.
علیرضا قاسمیان مقدم
۱۲ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۳
آقای Alistair Brown ، مدیر مهندسی گرافیک Cloud Imperium Games، در GDC 2015 غرفه ای را در اختیار داشت و اطلاعات جالبی درباره ی جلوه های بصری بازی Star Citizen در اختیار مردم قرار داد. او همینطور تصاویر جدیدی از این بازی را نیز به نمایش گذاشت. حال در ادامه مطلب با ما همراه باشید، تا از تصاویری که به تازگی از این بازی منتشر شده است، دیدن فرمایید.
این بازی هم اکنون بر روی DirectX ۱۱ اجرا می شود ولی DirectX ۱۲ می تواند بسیاری از مشکلات کشتی های این بازی را برطرف کند.
اینطور که به نظر می رسد، کشتی های این بازی Polygon های زیادی را اشغال می کنند، به طوری که در این بازی از ١٠٠ قسمت حافظه ۴٠ قسمت متعلق به polygon ها و ۶٠ قسمت متعلق به بافت های بازی می باشد( در بقیه ی بازی ها ٢٠ قسمت متعلق به Polygon ها و ٨٠ قسمت متعلق به بافت ها می باشد).
شما می توانید تصاویری از بعضی از کشتی های این بازی را در پایین مشاهده نمایید و به بزرگ بودن این کشتی ها پی ببرید.