04-26-2015, 12:56 AM
در ادامه نکات تریلر ها، بریم سراغ مورد بعدی
18- ساحر
در اینگونه بازیها قهرمان داستان علاوه بر مهارت های شمشیرزنی که داره میتونه به مهارت هایی از قبیل استفاده از انواع سحر و جادو هم دست پیدا کنه، که بازی Witcher 3 و قهرمان اون geralt هم از این قاعده مستثنی نیست و از این گونه توانایی ها برخوردار هست.
در قسمتی از تریلری که در مورد گیم پلی بازی توضیح میده، به توانایی برای کسب مهارت هایی در مورد انواع سحر و جادو اشاره میکنه و میگه با استفاده از این نیروها میتونید با استفاده از انگشتان دستتون( در واقع منظورش همون استفاده از جادو با دستها و حرکات دست هست ) بر دشمنان خودتون غلبه کنید. این جادوها به نظر میاد که از انواع مختلف باشند و هر کدوم در شرایطی بدرد می خورند و قابل استفاده هستند
احتمال داره در این قسمت هم به مرور قابلیت ها آزاد بشن و در واقع به مرور geralt توانایی های بیشتری در زمینه استفاده از انواع جادوها بدست بیاره، به تعدادی از این جادو ها و نشانگر اون در تصاویر زیر که همگی از تریلرها هست اشاره می کنم.
تصاویر :
تصاویر بالا فقط چند نمونه از جادوهای موجود در بازی بود
اونطور که از تریلر ها به نظر میاد، فقط یک نوع جادو در حین مبارزات قابل استفاده هست و برای تغییر اون باید وارد بخش ( منو) دیگری شد و جادو رو عوض کرد و مجدد به مبارزه پرداخت ( در مورد این موضوع، نکته ای وجود داره که در انتهای تصاویر مطرحش می کنم)
محل علامت جادو به نظر میاد در سمت چپ و زیر خط خون قرار داره و نوار زرد رنگ هم میزان قدرت اون هست که در هنگام استفاده از جادو از میزان این نوار کم میشه
تصویر رو ببینید روی اونها توضیح می دم :
برای تغییر این جادو باید وارد محل تغییر( منوی جادوها) شد و اونجا جادوی مورد نظر رو انتخاب کرد و مجدد به مبارزه برگشت
اما اون نکته ای که قرار بود بگم اینه:
همونطور که گفته شد به نظر میاد بازی قابلیت استفاده از یک جادو رو در حین مبارزه میده و برای تعویض اون باید وارد منو شد و دوباره به بازی برگشت؛ ، فرض کنید شما مبارزه میکنید و دائم وارد این بخش بشید و برگردید، این موضوع احتمال داره کمی از ریتم و روند سرعت مبارزه کم کنه، البته این موضوع تا خود بازی رو بازی نکردیم فقط در حد یک حدس هست و ممکنه همین عامل البته از جذابیت های بازی باشه
در مورد این نکته، دوستانی که اسکایریم و یا بازی ارواح تاریک رو انجام دادن میدونن که اونها هم یه همچین روندی داشتن، ولی مثلا در اسکایریم یک میانبر ایجاد شده بود و میشد تعدادی از سلاح ها و جادوها رو با شماره هایی علامت گذاری کرد و بدو ن رفتن به داخل منو تغییر سلاح یا جادو رو انجام داد و در بازی ارواح تاریک هم تقریبا یک همچین میان بری قرار داده شده بود
در هر حال هر بازی می تونه سبک خاص خودش رو داشته باشه و تا این عنوان تجربه نشده نمیشه در مورد این نکته هم اظهار نظر قطعی کرد و همونطور که گفته شد می تونه حتی برای بازی کننده هاجذابیت هم داشته باشه؛ باید دید .
18- ساحر
در اینگونه بازیها قهرمان داستان علاوه بر مهارت های شمشیرزنی که داره میتونه به مهارت هایی از قبیل استفاده از انواع سحر و جادو هم دست پیدا کنه، که بازی Witcher 3 و قهرمان اون geralt هم از این قاعده مستثنی نیست و از این گونه توانایی ها برخوردار هست.
در قسمتی از تریلری که در مورد گیم پلی بازی توضیح میده، به توانایی برای کسب مهارت هایی در مورد انواع سحر و جادو اشاره میکنه و میگه با استفاده از این نیروها میتونید با استفاده از انگشتان دستتون( در واقع منظورش همون استفاده از جادو با دستها و حرکات دست هست ) بر دشمنان خودتون غلبه کنید. این جادوها به نظر میاد که از انواع مختلف باشند و هر کدوم در شرایطی بدرد می خورند و قابل استفاده هستند
احتمال داره در این قسمت هم به مرور قابلیت ها آزاد بشن و در واقع به مرور geralt توانایی های بیشتری در زمینه استفاده از انواع جادوها بدست بیاره، به تعدادی از این جادو ها و نشانگر اون در تصاویر زیر که همگی از تریلرها هست اشاره می کنم.
تصاویر :
کسب مهارت های سحر و جادو
انواع سحر و جادو ( فقط تصاویر تعدادی از جادوها بعنوان نمونه قرار میگیره)
اولین تصویر کاملا مشخصه و لازم به توضیح نیست ( استفاده از جادوی آتش)
این جادو به نوعی موجب کند شدن حرکت دشمن میشه و کار رو برای ضربه زدن راحت میکنه
این هم نوعی دیگر از جادوها که نوعی حائل محافظتی ( مثل یک سپر جادویی ) در اطراف geralt ایجاد می کنه و ضربات دشمن رو بی اثر میکنه
انواع سحر و جادو ( فقط تصاویر تعدادی از جادوها بعنوان نمونه قرار میگیره)
اولین تصویر کاملا مشخصه و لازم به توضیح نیست ( استفاده از جادوی آتش)
این جادو به نوعی موجب کند شدن حرکت دشمن میشه و کار رو برای ضربه زدن راحت میکنه
این هم نوعی دیگر از جادوها که نوعی حائل محافظتی ( مثل یک سپر جادویی ) در اطراف geralt ایجاد می کنه و ضربات دشمن رو بی اثر میکنه
تصاویر بالا فقط چند نمونه از جادوهای موجود در بازی بود
اونطور که از تریلر ها به نظر میاد، فقط یک نوع جادو در حین مبارزات قابل استفاده هست و برای تغییر اون باید وارد بخش ( منو) دیگری شد و جادو رو عوض کرد و مجدد به مبارزه پرداخت ( در مورد این موضوع، نکته ای وجود داره که در انتهای تصاویر مطرحش می کنم)
محل علامت جادو به نظر میاد در سمت چپ و زیر خط خون قرار داره و نوار زرد رنگ هم میزان قدرت اون هست که در هنگام استفاده از جادو از میزان این نوار کم میشه
تصویر رو ببینید روی اونها توضیح می دم :
در ابتدا شکل جادو و محل اون رو ببینید( علامت شبیه مثلث و نوار زرد که میزان قدرت جادو هست)
برای تغییر این جادو باید وارد محل تغییر( منوی جادوها) شد و اونجا جادوی مورد نظر رو انتخاب کرد و مجدد به مبارزه برگشت
جادو اینجا تغییر میکنه
اگه دقت کنید علامت جادو در تصاویر بالایی رو می تونید ببینید
اگه دقت کنید علامت جادو در تصاویر بالایی رو می تونید ببینید
بعد از تغییر جادو
می تونید تغییر علامت رو ببینید
چون به مقداری از جادو استفاده شده کمی از نوار کاهش پیدا کرده، در تریلر مشاهده میشه که بعضی جادوها کامل این نوار قدرت رو خالی میکنن
می تونید تغییر علامت رو ببینید
چون به مقداری از جادو استفاده شده کمی از نوار کاهش پیدا کرده، در تریلر مشاهده میشه که بعضی جادوها کامل این نوار قدرت رو خالی میکنن
اما اون نکته ای که قرار بود بگم اینه:
همونطور که گفته شد به نظر میاد بازی قابلیت استفاده از یک جادو رو در حین مبارزه میده و برای تعویض اون باید وارد منو شد و دوباره به بازی برگشت؛ ، فرض کنید شما مبارزه میکنید و دائم وارد این بخش بشید و برگردید، این موضوع احتمال داره کمی از ریتم و روند سرعت مبارزه کم کنه، البته این موضوع تا خود بازی رو بازی نکردیم فقط در حد یک حدس هست و ممکنه همین عامل البته از جذابیت های بازی باشه
در مورد این نکته، دوستانی که اسکایریم و یا بازی ارواح تاریک رو انجام دادن میدونن که اونها هم یه همچین روندی داشتن، ولی مثلا در اسکایریم یک میانبر ایجاد شده بود و میشد تعدادی از سلاح ها و جادوها رو با شماره هایی علامت گذاری کرد و بدو ن رفتن به داخل منو تغییر سلاح یا جادو رو انجام داد و در بازی ارواح تاریک هم تقریبا یک همچین میان بری قرار داده شده بود
در هر حال هر بازی می تونه سبک خاص خودش رو داشته باشه و تا این عنوان تجربه نشده نمیشه در مورد این نکته هم اظهار نظر قطعی کرد و همونطور که گفته شد می تونه حتی برای بازی کننده هاجذابیت هم داشته باشه؛ باید دید .