05-04-2015, 09:07 PM
دقیقا، موافقم، سوئیچ کردن نمیتونه تو این بازی زیاد خوب باشه؛ خو گرفتن با شخصیت و رشد کردن با اون، هم از لحاظ امکانات و هم از لحاظ سیر داستانی از مواردی هست که توی بازی های RPG دیده میشه و ممکنه سوئیچ کردن توی یه بازی RPG این روند رو نتونه حفظ کنه و زیاد کارساز نباشه، ولی همین مقداری که کنترل Ciri در اختیار بازی کننده قرار می گیره میتونه تجربه جالبی باشه، هم ممکنه مراحلی از داستان بازی رو بجای صحنه های سینماتیک و میان پرده، خود شحصیت Ciri پیش ببره و بازی کننده بیشتر با شخصیت و داستان اون ارتباط برقرار کنه و تنوع در گیم پلی هم مورد دیگه هست؛ از طرف دیگه کی و کجا بودن این مراحلی هم که با Ciri باید رفت، می تونه مهم باشه.
یه نکته ای که برای من جالبه اینه که ممکنه ما تا حدی توانایی های Geralt رو ارتقا داده باشیم، بعد کنترل Ciri رو با امکانات صفر بعهده بگیریم، این چالشی هست که من دوست دارم، یعنی انگار یه بار دیگه از صفر و با احتیاط باید شروع کنیم و اگه این مراحل رفت و آمد داشته باشه بین Geralt و Ciri ، باز باید حواس ما به امکانات دو طرف باشه، البته شاید این مورد دومی کمی جالب نباشه برای عده ای و البته برای طراحی هم کمی سخت باشه، چون باید اون سیر داستانی حفظ بشه
در هر حال باید دید چگونه خواهد بود ...
یه نکته ای که برای من جالبه اینه که ممکنه ما تا حدی توانایی های Geralt رو ارتقا داده باشیم، بعد کنترل Ciri رو با امکانات صفر بعهده بگیریم، این چالشی هست که من دوست دارم، یعنی انگار یه بار دیگه از صفر و با احتیاط باید شروع کنیم و اگه این مراحل رفت و آمد داشته باشه بین Geralt و Ciri ، باز باید حواس ما به امکانات دو طرف باشه، البته شاید این مورد دومی کمی جالب نباشه برای عده ای و البته برای طراحی هم کمی سخت باشه، چون باید اون سیر داستانی حفظ بشه
در هر حال باید دید چگونه خواهد بود ...