06-23-2015, 07:32 PM
توی آخرین شماره از مجله Official Xbox Magazine که مدتی هست که منتشر شده، تهیه کننده ارشد بازی راجع به Rope Launcher (در صفحات 3 و 4 راجع بهش توضیحاتی داده شده) گفته که این ویژگی در طول بازی این آزادی رو در اختیار بازیکن میزاره که هر جا که بخواد بره. یکی دیگه از استفاده هاش هم اینه که میتونین ازش در به قتل رسوندن دشمنانتون بهره ببرید. همچین گفته که به بازیکنان اجازه میده تا با شیوه های جدید به مبارزه بپردازن و یا توی وضعیت های خطرناک به صورت متفاوتی واکنش نشون بدن و همیشه مجبور نباشن از یک راه استفاده کنن. گفته که این به بازیکنان یه آزادی واقعی رو هدیه میکنه و به شدت بازی رو تحت تاثیر خودش قرار میده و باعث تغییر بازی و تجربه شما میشه.
http://www.gamesradar.com/assassins-cree...t-freedom/
توی تریلر سینمایی که توی E3 2015 منتشر شد هم تاحدودی کاربرد های متفاوتش با تریلر گیمپلی که برای معرفی بازی به کار رفته بود، نشون داده شد. برای مثال وقتی که Jacob از سقف کالسکه که روی پل در حال حرکت بوده به زیر پل پرتاب میشه، با استفاده از این قابلیت و بدون این که لازم باشه که کشتی که از زیر پل در حال رد شدن بود برخورد کنه و توی همون حالت معلق در هوا، گیره اون رو به لبه های پل میزنه و خیلی راحت و سریع میره بالا. این قابلیت جالب که از Grapnel Launcher در بتمن الهام گرفته شده مطمئنا در بازی مفید ظاهر میشه، اما به نظر من در حد هایپی که تهیه کننده ارشد بازی کردش نیست و نمیتونه به تنهایی این قدر تاثیر در بازی و روند گیمپلی ما بزاره (من منکر تاثیراتی که میزاره نمیشم. چرا تاثیر هم داره، اما خب نه این قدر زیاد که باعث کل تغییر بازی و تجربه ما بشه).
http://www.gamesradar.com/assassins-cree...t-freedom/
توی تریلر سینمایی که توی E3 2015 منتشر شد هم تاحدودی کاربرد های متفاوتش با تریلر گیمپلی که برای معرفی بازی به کار رفته بود، نشون داده شد. برای مثال وقتی که Jacob از سقف کالسکه که روی پل در حال حرکت بوده به زیر پل پرتاب میشه، با استفاده از این قابلیت و بدون این که لازم باشه که کشتی که از زیر پل در حال رد شدن بود برخورد کنه و توی همون حالت معلق در هوا، گیره اون رو به لبه های پل میزنه و خیلی راحت و سریع میره بالا. این قابلیت جالب که از Grapnel Launcher در بتمن الهام گرفته شده مطمئنا در بازی مفید ظاهر میشه، اما به نظر من در حد هایپی که تهیه کننده ارشد بازی کردش نیست و نمیتونه به تنهایی این قدر تاثیر در بازی و روند گیمپلی ما بزاره (من منکر تاثیراتی که میزاره نمیشم. چرا تاثیر هم داره، اما خب نه این قدر زیاد که باعث کل تغییر بازی و تجربه ما بشه).