07-07-2015, 08:37 PM
صحبت های Miyazaki راجع به بازی:
http://www.vg247.com/2015/06/24/dark-sou...-kill-you/
نقلقول: المان های اصلی گیمپلی، همانند حسی که شما پس از غلبه بر یک چالش تجربه میکنید و یا ویژگی های آنلاین منحصر به فرد سری که به بازیکنان اجازه میدهد تا به راحتی با دیگر بازیکنان به بازی بپردازند، در Dark Souls 3 نیز هستند. با این تفاوت که ما هم اکنون آن ها را بسیار بهینه تر از قبل کرده ایم. تمامی اسلحه ها در بازی منحصر به فرد بوده و هر کدام حمله های ویژه خود را دارند. ما ویژگی هایی را که شما میتوانید بر روی اسلحه هایتان نصب کنید را بهتره و بهینه تر کرده ایم. همین مسئله گزینه های تاکتیکی بیش تری را در حین حمله در دسترس شما قرار میدهد و باعث وسیع تر شدن المان های نقش آفرینی بازی میشود.http://www.gamewatcher.com/news/2015-07-...r-movement
شخصیت شما در Dark Souls 3 سریع تر از شخصیتتان در دو نسخه قبلی (Dark Souls 1 و 2) بوده و راحت تر کنترل میشود. لحظات سخت و چالش برانگیزی پیش روی شما قرار دارند، اما خب علاوه بر آن ها ما داریم راه حل های خوبی، همانند همین سیستم کنترل سریع تر شخصیت، را در اختیار شما قرار میدهیم تا بتوانید بر چالش ها غلبه کنید.
محیط، همانند دشمنان موجود در بازی، نیز به شکلی طراحی شده است که شما را بکشد. همه چیز در Dark Souls 3 طراحی شده است تا شما را بکشد.
من میخواهم که Dark Souls 3 دارای حس وسیع بودن، زیبایی جهان آخرالزمانی و سیستم مباررات بهینه شده باشد.
http://www.vg247.com/2015/06/24/dark-sou...-kill-you/