(08-06-2015, 12:10 AM)Blue Sun نوشته است: من خودم اسکیل باند رو ندیدم، ولی خب تا این جا دارک سولز برام بهترین نمایش رو داشته. نسخه های قبلی رو تنها قسمت کمیشون رو رفتم و دقیق نمیدونم که این شکلی هستن یا نه، اما خب با توجه به این تریلر میشه گفت که گیمپلی این نسخه سرعتش بالاست و علاوه بر اون خیلی هم تاکتیکی هست. اسلحه های مختلفی که ازشون استفاده میکنین تاثیرات متفاوتی روی دشمنا میزارن میشه کاملا تفاوتشون رو توی مبارزه ها حس کرد. توی تریلر به نظر میومد که میشد خیلی سریع بین یکسری اسلحه ها سوییچ کرد. نمیدونم توی نسخه های قبلی هم چنین مکانیزمی بود یا نه، اما خب در هر صورت چه بودش چه نبودش، سیستم خوبی هست و میتونه واقعا مفید عمل کنه و توی سریع تر کردن و تاکتیکی تر کردن گیمپلی تاثیرات زیادی میزاره. باس فایتایی که توی تریلر هم نشون داده شدن واقعا جالب و چالش برانگیز به نظر میومدن و جنگیدن با هر کدومشون مسلما خیلی لذت بخشه.
حال و هوایی که محیط بازی هم داشت خیلی جالب، راز آلود و تا حدودی معمایی بود. چیزای خیلی عجیبی توشون میدیدی، مثلا اواسط تریلر انگاری یه عده آدم مرده توی لباس های مذهبی بودن. آهنگی هم که پخش میشد فوق العاده زیبا و جذاب بودش.
همون طور که حمزه گفت، اگه چند استودیو یا شخص یا سری بازی باشن که متای بالای بازی هاشون و موفقیتشون از نظر منتقدا تضمین شده باشه، سری دارک سولز، میازاکی و فرام سافتوار هم یکی از همون سری ها، اشخاص و استودی ها محسوب میشه. سوابق این استودیو و میازاکی نشون داده که بازی هایی که میسازن همگی از این نظر فوق العاده ظاهر میشن.
گیمپلی این سری از همون اول تاکتیکی و جذاب بوده و هست. به طوری که اگه مقابل یه باسفایت یه حرکت اشتباه انجام بدی یه YOU DIED قرمز رنگ میاد رو صفحه و باید دوباره شکستش بدی.
بالا رفتن سرعت بازی به نظرم خیلی خوب میکنه گیمپلی رو مخصوصاً اگه با آبجکت سپر ترکیب بشه... به به!
یه چیزی که یادم رفت اشاره کنم و تو اشاره کردی، موسیقی فوقالعادهِ حماسیِ بازیه. به راحتی هر کسی رو به وجد میاره موسیقیِ این بازی.
جو بازی بسیار خوب و تاریک شده. از لحاظ داستانی معلوم نیست دقیقاً کدوم قسمت رو روایت میکنه. با این حال فکر کنم با وجود خاکسترهایی که توی تریلر دیدم برگرده به زمان جنگ علیه اژدهاها (یان |: ) و اون دوران...