امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بحث هفته | تحلیل یک بازی از دیدگاه شما در این هفته
#43
بحث هفته ی پنجم

Mad Max


استودیوی سازنده : Avalanche


تاریخ انتشار : 6 شهریور 94

سبک : اکشن / جهان باز / شوتر سوم شخص

توضیحات:

در این عنوان ما قرار است کنترل شخصی به نام Max  را در دست بگیریم. مردی تنها که در بیابان های بی آب و علف به دنبال انتقام گرفتن از گروه غارتگران به سرکردگی Scabrous Scrotus می باشد. بر اساس اطلاعات موجود از داستان این عنوان در ابتدای بازی قهرمان قصه ی ما مورد حمله ی این گروه وحشی و بیابان گرد قرار می گیرد و تمام وسایل و تجهیزات اش را در پی این رخداد از دست می دهد. در ادامه  Max  برای دست یابی به اهداف خود با افراد دیگری همچون [font=tahoma]Chumbucket مکانیک متحد می شود و بعد از تجهیز خود به واسطه ی ساخت و ابداع انواع سلاح های سبک و سنگین! گام در راه انتقام گرفتن از گروه های غارتگر بیابان می گذارد. همچنین اعلام شده است این گروه های غارتگر در بیابان زیر شاخه هایی دارند که هر یک از خوی و عادت خاص خود بهره می برد و سبب تنوع هرچه بیشتر روایت داستان و مبارزات بازی می شود.[/font]
[font=tahoma]شاخص ترین بخش بازی را  می توان گیمپلی آن خواند. گیم پلی که هم شامل استفاده سلاح های گرم می شود و هم مبارزات تن به تن. مبارزاتی که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند و با آن سیستم دفاع و حمله ای که در تریلر ها دیده شده نظر مخاطبین بسیاری به این بخش از ساخته ی آوالانچ جلب شده است. در گیم پلی  Mad Max  سرعت، دقت و جنون و انفجار حرف اول را می زند! در مبارزه با دشمنان مختلف گاه باید پیاده باشید و گاه باید سوار بر ماشین جنگی خود با سایرین پیکار نمایید. دشمنان متنوعی که احتمالا مانع از تکراری شدن روند بازی شده و باعث دلچسب شدن هر چه بیشتر روند  Mad Max  خواهند شد.[/font]
[font=tahoma]در زمینه ی گرافیکی اگر قرار باشد از این ساخته ی استودیو آوالانچ توصیفی داشته باشیم باید بگوییم  Mad Max  در سطح خوب و قابل قبولی قرار دارد. کیفیت جنبه های بصری این عنوان نه آنچنان بالا است که شما را انگشت به دهان بگذارد و نه آنچنان ضعیف جلوه می کند که شما را از ادامه ی بازی دلسرد نماید. علاوه بر این مهمترین بخش بصری این عنوان یعنی به نمایش در آمدن صحنه های انفجار و تخریب شدن بسیار مناسب کار شده اند و کاملا پتانسیل راضی کردن مخاطبین را دارند که با در کنار هم قرار دادن این موارد و کیفیت و وسواسی که از تیم سازنده در طراحی بیابان یا بهتر است بگوییم محل رقم خوردن بازی دیده ایم با دیدی کلی می شود گفت نگرانی زیادی در مورد جنبه های بصری Mad Max  وجود ندارد. در مورد قسمت موسیقی و صداگذاری این بازی نیز می توان گفت تا به امروز همه چیز راضی کننده و امید بخش بوده و می شود با یک دید کلی و مد نظر قرار دادن صدا ها و موسیقی های شنیده شده در نمایش گیم پلی این بخش از بازی را کم نقص خواند. زیرا به نظر تیم سازنده توانسه است به خوبی آن حس انتقام جویی و تنهایی را در صدای  Max  و آن لحن تند و بی شرمانه ی غارتگران را در صدای دشمانان شما پدیدار کند و گذشته از موزیک هایی متناسب با این جو را نیز خلق نماید.[/font]

[font=tahoma]نکات روشن  :[/font]
[font=tahoma]گیم پلی جذاب - محیط بازی جالب به نظر می آید - گستره ی بالایی از آزادی عمل - مبارزات دلچسب.[/font]

[font=tahoma]نکات تاریک  :[/font]
[font=tahoma]داستان ممکن است کلیشه ای باشد - محیط بازی علارقم طراحی درست و بجایی که داشته است، احتمال می رود تکراری شود.[/font]

[font=tahoma]تصاویر بازی:[/font]

[font=tahoma][تصویر:  vcy1_3d4eb821771a6611bdb138ae7fc7bad297796147.jpg][/font]
[font=tahoma][تصویر:  gao6_mad_max_videogame_-_vehicular_combat.png][/font]
[font=tahoma][تصویر:  60ve_mad-max-game-1.jpg][/font]
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
RE: بحث هفته | هفته تحلیل یک بازی از دیدگاه شما در این هفته - توسط Free man - 08-22-2015, 12:04 AM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بهترین بازی‌هایی که در عمرتان بازی کردید؟ (تا سال 2016) peyman_eun 31 11,121 11-16-2016, 12:02 PM
آخرین ارسال: who i am
  دیالوگ های ماندگار از دیدگاه شما parda$ 2 1,859 08-16-2015, 06:58 PM
آخرین ارسال: Station

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 6 مهمان