09-23-2015, 10:15 PM
بازی ترسناک و درام تعاملی Until Dawn در ماه آگست عرضه شد و بازخوردهای خوبی از منتقدان مختلف دریافت کرد. این عنوان به اندازهای خوب بود که یک اثر به یاد ماندنی تلقی شود اما به نظر مدیر کل کمپانی سونی، آقای Shuhei Yoshida بازاریابی یا Marketing خوبی برای این بازی انجام نشده و آن طور که باید جدی گرفته نشده است. برای خواندن ادامهی خبر همراه گیمفا باشید.
آقای یوشیدا ابتدا صحبت هایش را با موقعیتهای عرضه در هر منطقه و چگونگی برنامه ریزی آنها آغاز میکند:
او همچنین در مورد بازاریابی اضافه برای بازیهایی که نقدهای مثبت دیافت میکنند توضیح داد:
آقای یوشیدا ابتدا صحبت هایش را با موقعیتهای عرضه در هر منطقه و چگونگی برنامه ریزی آنها آغاز میکند:
نقلقول:“هر منطقه سازمان بازاریابی خاص با اهداف و بودجه های خاص دارد. البته واضح است که میان بسیاری از مناطق عرضه و استودیوهای جهانی، رابطههایی نیز وجود دارد. اما تفاوتها بر پایهی محبوبیت در ژانرها یا عناوین میباشد. هر سازمان بازاریابی در هر منطقه تصمیم نهایی برای چگونگی عرضه و بازاریابی را میگیرد.”
او همچنین در مورد بازاریابی اضافه برای بازیهایی که نقدهای مثبت دیافت میکنند توضیح داد:
نقلقول:“گاهی اوقات بازیهایی نظیر Until Dawn بر اساس نقدها و بازخورهای مثبت، اعتبار دریافت میکنند. اینجا است که بازاریابی و مارکتینگ دوبارهای برای این عناوین ایجاد میشود و با توجه به اعتبار نقدها و بازخوردهای مثبت، در هرمنطقه بازاریابی برای آن بازی بیشتر و بهتر میشود. این نوع بازیها مانند Uncharted نیستند که با توجه به نامشان بفروشند اما سازمانهای بازاریابی و تجاری ما همیشه نسبت به نظر مشتریان، گویا است.”
Darkness travels along my sight...Opening the windows to reveal the light
BAT#