امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Shuhei Yoshida درباره‌ی ضعف در بازاریابی Until Dawn توضیح می‌دهد
#1
بازی ترسناک و درام تعاملی Until Dawn در ماه آگست عرضه شد و بازخورد‌های خوبی از منتقدان مختلف دریافت کرد. این عنوان به اندازه‌ای خوب بود که یک اثر به یاد ماندنی تلقی شود اما به نظر مدیر کل کمپانی سونی، آقای Shuhei Yoshida بازاریابی یا Marketing خوبی برای این بازی انجام نشده و آن طور که باید جدی گرفته نشده است. برای خواندن ادامه‌ی خبر همراه گیمفا باشید.

آقای یوشیدا ابتدا صحبت هایش را با موقعیت‌های عرضه در هر منطقه و چگونگی برنامه ریزی آن‌ها آغاز می‌کند:

نقل‌قول:
“هر منطقه سازمان بازاریابی خاص با اهداف و بودجه های خاص دارد. البته واضح است که میان بسیاری از مناطق عرضه و استودیو‌های جهانی، رابطه‌هایی نیز وجود دارد. اما تفاوت‌ها بر پایه‌ی محبوبیت در ژانرها یا عناوین می‌باشد. هر سازمان بازاریابی در هر منطقه تصمیم نهایی برای چگونگی عرضه و بازاریابی را می‌گیرد.”

او همچنین در مورد بازاریابی اضافه برای بازی‌هایی که نقد‌های مثبت دیافت می‌کنند توضیح داد:

نقل‌قول:
“گاهی اوقات بازی‌هایی نظیر Until Dawn بر اساس نقد‌ها و بازخورهای مثبت، اعتبار دریافت می‌کنند. این‌جا است که بازاریابی و مارکتینگ دوباره‌ای برای این عناوین ایجاد می‌شود و با توجه به اعتبار نقد‌ها و بازخوردهای مثبت، در هرمنطقه بازاریابی برای آن بازی بیشتر و بهتر می‌شود. این نوع بازی‌ها مانند Uncharted نیستند که با توجه به نامشان بفروشند اما سازمان‌های بازاریابی و تجاری ما همیشه نسبت به نظر مشتریان، گویا است.”
 
[تصویر:  y0m7deepvqx6.jpg]

Darkness travels along my sight...Opening the windows to reveal the light
BAT#
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
Shuhei Yoshida درباره‌ی ضعف در بازاریابی Until Dawn توضیح می‌دهد - توسط B.A.T - 09-23-2015, 10:15 PM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  توضیحات نیل دراکمن درباره‌ی نقش جوئل و دینا در بازی The Last of Us Part 2 White Beard 0 1,117 09-26-2019, 09:57 PM
آخرین ارسال: White Beard
  کوجیما در رابطه با جمله‌ی A Hideo Kojima Game و Death Stranding توضیح می‌دهد White Beard 0 970 09-24-2019, 12:00 AM
آخرین ارسال: White Beard
  تهیه‌کننده‌ی مجموعه‌ی Monster Hunter درباره‌ی آینده‌ی آن توضیحاتی را ارائه کرد | «اکش White Beard 0 906 09-10-2019, 01:48 PM
آخرین ارسال: White Beard
  آقای کوجیما به توضیح دلیل اضافه کردن درجه‌سختی بسیار آسان به Death Stranding پرداختند White Beard 0 920 09-07-2019, 05:52 PM
آخرین ارسال: White Beard
  اطلاعات تازه‌ای درباره‌ی نانوسیم‌ها در بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد White Beard 0 810 07-24-2019, 03:34 PM
آخرین ارسال: White Beard

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان