10-07-2015, 03:38 AM
(آخرین ویرایش: 10-07-2015, 03:43 AM، توسط Last Warrior.)
خب طبق اطلاعات رسیده تروی بیکر برای صداپیشگی شخصیت منفی بازی انتخاب شده. دیالوگ تروی بیکر: ماسپراشتال - وینچال سالواکات - سوشال - کارپیتال ، کارگردان اشاره میکنه که با لحن شیطانی این دیالوگ رو بگو.
چهرهی تروی بیکر وقتی دیالوگ رو میبینه ------>
0 (21):
خب نوشتهی بالا مزاح بود اما بریم سراغ اطلاعات درز کرده از بازی:
چهرهی تروی بیکر وقتی دیالوگ رو میبینه ------>

![[تصویر: 1462187797585593927.png]](http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--63ugFWJp--/1462187797585593927.png)
خب نوشتهی بالا مزاح بود اما بریم سراغ اطلاعات درز کرده از بازی:
بازی Far Cry Primal ما را به عصر حجر میبرد، زمانی که انسان در بالاترین کرسی زنجیرهی غذایی جا خوش نکرده( بر عکس امروز). خطر همه جا در کمین است و شب هنگام موج جدیدی از خطرات را بهمراه خود میآورد.
سرزمین وحشی Oros مکانی است که بازی در آن جریان دارد و شما در نقش Takkar وارد این سرزمین خواهید شد. Takkar تنها بازمانده از قبیلهی خود است که به نظر میآید در یک شبیخون از بین رفتهاند. حال او در این سرزمین پرخطر باید با ماموتهای عظیمالجثه، ببرهای دندانخنجری، گروههای شکارچی رقیب و تهدیدهای بیشمار دیگر، به قصد تشکیل و اتحاد دوباره قبیلهی از دست رفتهاش، روبرو شود.
مثل هر شکارچی خوب دیگر، Takkar مجموعهای از مهارتها را برای زنده ماندن در این سرزمین دارا میباشد. از مهارتهای او میتوان به ساخت سلاح و ابزارآلات از استخوانهای جانورانی که شکار میکند و منابعی که جمعآوری مینماید، اشاره کرد. این مهارتها نه تنها برای مقابله با شکارچیان( اعم از انسان یا حیوان) بلکه برای محافظت از قبیله ضروری است. Takkar برای اطمینان از رشد و بقای قبیلهی نوپایش میبایستی با مهارتهایش از آنها محافظت کند.
مانند هر بازی Far Cry دیگری، این بازی نیز از جهانی وسیع برخوردار است. ماجراجوییهای Takkar در مناطقی مانند باتلاق ها تا رودها و جنگلهای سرو و دشتها و ... دنبال میشود. وقتی که شبهنگام سرزمین Oros را در بر میگیرد، آتش تنها چیزی است که در بین Takkar و دندانهای تیز یا نیزههای برنده قرار میگیرد. علاوه بر استفاده از آتش برای حفاظت در شب، از آن میتوان برای حملات تاکتیکی علیه حیوانات و نفوذ به پایگاههای دشمن استفاده کرد.
این بازی در پی ایجاد لحظات منحصر به فرد و غیر منتظره در حین تلاش برای زندهماندن در دوران عصر حجر، برای بازیکنندگان میباشد.
![[تصویر: Unknown.0.0.jpeg]](https://cdn0.vox-cdn.com/thumbor/erKiBXxQQO-5wqaDRPVeBYYaYzk=/0x55:1920x1135/960x540/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/47347670/Unknown.0.0.jpeg)
Jean-Christophe Guyot:
" عصر حجر محیط مناسبی برای بازی Far Cry است. Far Cry معمولا شما را در لبهی جهان شناخته شده قرار میدهد؛ در خط فاصل زیبایی، بیقانونی و دنیای وحشی. عصر حجر نیز اولین مرز و خط فاصل برای نوع بشر است؛ زمانی که انسان ادعای مالکیت بر سرزمینها و شروع به بالا رفتن در زنجیرهی غذایی کرد. این موارد با کشمکش و درگیری انسانها با هم و با طبیعت خودشان آغاز شد. "
این بازی در پی ایجاد لحظات منحصر به فرد و غیر منتظره در حین تلاش برای زندهماندن در دوران عصر حجر، برای بازیکنندگان میباشد.
![[تصویر: Unknown.0.0.jpeg]](https://cdn0.vox-cdn.com/thumbor/erKiBXxQQO-5wqaDRPVeBYYaYzk=/0x55:1920x1135/960x540/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/47347670/Unknown.0.0.jpeg)
" عصر حجر محیط مناسبی برای بازی Far Cry است. Far Cry معمولا شما را در لبهی جهان شناخته شده قرار میدهد؛ در خط فاصل زیبایی، بیقانونی و دنیای وحشی. عصر حجر نیز اولین مرز و خط فاصل برای نوع بشر است؛ زمانی که انسان ادعای مالکیت بر سرزمینها و شروع به بالا رفتن در زنجیرهی غذایی کرد. این موارد با کشمکش و درگیری انسانها با هم و با طبیعت خودشان آغاز شد. "
![[تصویر: Last_Warrior.png]](http://s9.picofile.com/file/8281499384/Last_Warrior.png)