12-26-2015, 03:46 PM
(12-25-2015, 06:18 PM)DeadSec نوشته است: این بازی یا میتونه یه بازی چرت تبدیل بشه و یا به یکی از بهترین های صنعت گیم بدل بشه که احتمال دومی تقریبا دو برابر اولی هست !همین دو سه هفته پیش یوشیدا بازی رو تجربه کرد و خیلی خیلی لذت برد.
راستی تو بازی سیاهچاله یا کرمچاله وجود نداره ؟
بله توی بازی Black hole (سیاه چاله) هست. توی تریلر TGA2014 هم اگه دیده باشید Wormhole (کرم چاله) هم نمایش دادن.
(12-25-2015, 06:44 PM)بازی_خور نوشته است: من نمی فهمم مردم از چی این بازی اینقدر حریت زده ان ؟بعد از انتشار بازی مشخص میشه.
بازی هیچ چیز جدیدی اراعه نداده. همش تکراریه
یه نکته هم بگم در مورد متا و نمرات بازیها، به نظر من توجه به متا و نمرات این بازی کاملا اشتباه خواهد بود، میخواید یک بازی به این وسعت و احتمالات بی نهایت رو با یه نمره کم از گیم اسپات و یا IGN و.. تجربه نکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این رو هم بدونید که نقد و بررسی های این سایتها در کمتر از 1 هفته انجام میشه. در حالی که برای رسیدن به مرکز کهکشان (بدون اینکه در یک منظومه به بیش از 2 سیاره سفر کنید) بین 40 تا 100 ساعت زمان نیاز داره. در نتیجه پیشنهاد میکنم این بازی رو خودتون تجربه کنید و کاری به نقد و بررسی نداشته باشید.
(12-26-2015, 02:46 AM)Last Warrior نوشته است: هدف اصلی در این بازی چیه؟ چرا باید به سمت مرکز کهکشان بریم؟ چرا تو مسیر به سمت مرکز کهکشان باید به منظومه ها سر بزنیم؟ چرا باید سیارات رو کشف کنیم؟ و چراهایی دیگر . . .
آیا فقط دلیل گشت و گذاره، این دلیل کافیه؟ تا چه حد گشتن در این تنوع سیارات، اگه بدون هدف مهمی باشه، میتونه جذاب باقی بمونه و خسته کننده نشه؟
نبود شخصیت منفی اصلی( نمیدونم هست یا نه) آیا به بازی ضربه نمیزنه؟ اون حیوونات و محافظین سیارات که نقش منفی حساب نمیشن!
خود شخصیت اصلی چی هست کی هست از کجا اومده و برای چی در این سفر هست؟ تنهاست؟ اخرین بازماندست؟ و ؟ . . . ؟ . . . ؟ . . . ؟ و همچنان . . . ؟
.
.
.
اما
.
.
.
گستردگی جهان بازی بینظیر و حیرتانگیزه؟ تنوع سیارات و محیط و جانوران و پو شش گیاهی و ... شگفتآوره، کلا از لحاظ محیط و فضا بازیه محیرالعقولی هست و . . .
ولی همچنان سوالات ابتدایی باقی میمونن!
ممنون بابت اطلاعات بسیار خوب از نویسندهی عزیز
هدف اصلی بازی رو شما رسیدن به مرکز کهکشان اول فرض کن. (این بازی با بازیهای دیگه خیلی تفاوت داره، چرا انتظار دارید همه بازیها مثل AC و COD داستان خطی داشته باشن؟)
در مرکز کهکشان یک اتفاق میفته که باعث میشه یکسری حقایق براتون روشن بشه (سازنده ها نگفتن دقیقا چی میشه) و همون نقطه از بازی هم میتونه دلیلی برای ادامه دادن بازی توسط شما باشه، و هم به یک شکلی پایان بازی هست. (اما بازی هیچوقت تموم نمیشه)
با کشف سیارات امتیاز میگیرید. با کشف موجودات امتیاز میگیرید. با جمع آوری و یا خرید منابع مختلف میتونید اسلحه، لباس و سفینه خودتون رو آپگرید کنید تا بتونید با امکانات بیشتر ادامه بدید و به مرکز نزدیک تر بشید.
متاسفانه یکی از مواردی که سازنده ها خیلی روش حساس هستن تنوع سیارات و چیزایی هست که در کهکشان قابل کشف هستن. Sean Murray مدیر استودیو بارها گفته که هر بار چیز جدیدی نمایش بدیم مثل این هست که یک لحظه خارق العاده و به یاد ماندنی رو برای یک بازیکن خراب کنیم. در نتیجه خیلی از محتوای بازی رو نمایش نمیدن که اسپویل نشه.
اینکه این بازی داستان خاصی نداره (هر چند که Lore داره و باید برای پی بردن به حقایق، کاوش کنید)، اینکه مشخص نیست شخصیت اصلی کی هست، اینکه توسط یک کمپانی 800 نفری ساخته نشده (فقط 10 نفر روی این بازی دارن کار میکنن)، اینکه در ظاهر به نظر بی هدف میرسه......همه اینا به کنار. اما حس فرود به یک سیاره و کشف و دیدن چیزایی که باعث حیرت آدم میشه، واقعا توی هیچ بازی ای نبوده و احتمالا نخواهد بود. 99% سیاراتی که شما توی بازی کشف میکنید ممکنه تا صدها سال بعد کسی نتونه کشف کنه.