با سلام خدمت همه و عرض خسته نباشید خدمت دو مدیر سخت افزار عزیز
خب از اونجایی که مدیر مشکلات هستم و یه جورایی با بهینه بودن بازی ها سرکار دارم لازم دونستم بیام و نظرم رو از نظر مشکلات و تعداد آپدیت ها و فواصل زمانی که بیت آپدیت ها منتشر میشه رو بگم.
این نظرم رو اکثرا با بازی هایی که سروکار داشتم میگم و بازی ها این ها هستند.
The Witcher 3: Wild Hunt
بدون شک بهینه ترین بازی همین بازی هست. بازی با چنین وسعتی و با آپدیت های پی در پی تمام مشکلات بازی رو سریع حل می کرد. البته نباید از باگ ها و افت فریم های بازی هم چشم پوشی کرد ولی آپدیت هایی که از طرف سازنده منتشر میشد این مشکلات حل شدند و شاهد بودیم آپدیت 1.10 با اون حجم سنگین و لیست تغییرات 12 یا 13 صفحه ای خود عملا مشکلات بازی رو تا حدودی ریشه کن کرد و بعدش هم آپدیت 1.11 با این تفاسیر بازی ویچر از نظر پشتیبانی برای هر چه بهینه شدن بازی واقعا عالی کار شده بود و در همان بدو ورود به جهان بازی باز از مشکلات کمتری نیست به بازی های هم دوره ی خود بود.
Grand Theft Auto: V
بازی GTA با بهینه سازی خوب و عالی ای که داشت حتی میشد اون رو روی سیستم هایی که از دو گیگ رم و یک CPU دو هسته ای برخوردار بودند اجرا کرد. اکثر مشکلات افت فریم بازی هم مربوط به هماهنگ نبودن بازی با برخی از سیستم ها بود که با عرضه 6 آپدیت این مشکلات هم حل شد. بازی GTA با اون هرج و مرج شلوغی به خوبی تونست از پس بهینه کردن خودش با سیستم های مختلف بربیاد و لذت بازی کردن این عنوان رو برای همه چه کسایی که سیستم قوی داشتند و چه کسایی که سیستم ضعیف داشتند به ارمغان بیاره.
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
گل سرسبد بازی ها که خیلی وقته همه به دنبال حل معما های این بازی هستند هم با بهترین بهینه عرضه شد. وجود کم آپدیت ها برای رفع مشکلات بازی گویای بهینه ی عالی این بازی هست. می تونیم بازی MGS رو جز بازی های کم آپدیت امسال به حساب بیاریم چون عرضه آپدیت های زیاد برای گیمر ها به خصوص کسانی که از اینترنت ضعیف برخوردار هستند بسیار عذاب آور هست.
Dying Light
این بازی موقع عرضه واقعا مشکلا عذاب آور و باگ های ناجوری بود که یکی از بهینه نبودن این بازی در روز اول روی برخی از سیستم ها می تونیم به کار نکردن کلید های حرکت توی این بازی باشیم که با آپدیت 1.02 حل شد و پس از اون با آپدیت های متوالی یکی از بهترین بازی ها رو رقم زد. البته این رو هم بگم موقع عرضه باگ های بازی زیاد نبود ولی همون هایی هم که وجود داشت واقعا عذاب آور بود ولی سازنده ها به سرعت دست بهکار شدند و با آپدیت های مختلف مشکلات بازی رو به سرعت حل کردند تا جایی که الان حدودا بازی بدون مشکل هست.
Project CARS
بهترین بازی ماشین امسال ( توهین به طرفداران کنسول ها نباشه) این بازی بود. با این که این بازی مولتی پلتفرم بود ولی از پس بهینه ی خوب روی پلتفرم های مخلف به خصوص PC بر اومده بود. بازی با گرافیک بالا و محیط های کاملا پویا واقعا عالی کار شده بود ولی امان از دست مشکلات، این بازی هم مثل بقیه بازی ها دارای مشکلاتی بود ولی نه تا اون حدی که بازیباز رو از ادامه ی بازی و پاک کردن اون منصرف کنه. با عرضه 9 آپدیت سنگین و سبک برای این بازی شما می تونید بهترین تجربه ی یک بازی ماشینی رو روی PC کنید. خوبی این بازی این بود که بر خلاف بقیه بازی ها که متکی بر ویندوز های 64 بیت بودند این بازی از ویندوز های 32 هم پشتیبانی می کرد و این واقعا این موضوع برای برخی از بازیباز ها خوشحال کننده بود.
با تشکر از همه دست اندرکاران این مقاله
خب از اونجایی که مدیر مشکلات هستم و یه جورایی با بهینه بودن بازی ها سرکار دارم لازم دونستم بیام و نظرم رو از نظر مشکلات و تعداد آپدیت ها و فواصل زمانی که بیت آپدیت ها منتشر میشه رو بگم.
این نظرم رو اکثرا با بازی هایی که سروکار داشتم میگم و بازی ها این ها هستند.
The Witcher 3: Wild Hunt
بدون شک بهینه ترین بازی همین بازی هست. بازی با چنین وسعتی و با آپدیت های پی در پی تمام مشکلات بازی رو سریع حل می کرد. البته نباید از باگ ها و افت فریم های بازی هم چشم پوشی کرد ولی آپدیت هایی که از طرف سازنده منتشر میشد این مشکلات حل شدند و شاهد بودیم آپدیت 1.10 با اون حجم سنگین و لیست تغییرات 12 یا 13 صفحه ای خود عملا مشکلات بازی رو تا حدودی ریشه کن کرد و بعدش هم آپدیت 1.11 با این تفاسیر بازی ویچر از نظر پشتیبانی برای هر چه بهینه شدن بازی واقعا عالی کار شده بود و در همان بدو ورود به جهان بازی باز از مشکلات کمتری نیست به بازی های هم دوره ی خود بود.
Grand Theft Auto: V
بازی GTA با بهینه سازی خوب و عالی ای که داشت حتی میشد اون رو روی سیستم هایی که از دو گیگ رم و یک CPU دو هسته ای برخوردار بودند اجرا کرد. اکثر مشکلات افت فریم بازی هم مربوط به هماهنگ نبودن بازی با برخی از سیستم ها بود که با عرضه 6 آپدیت این مشکلات هم حل شد. بازی GTA با اون هرج و مرج شلوغی به خوبی تونست از پس بهینه کردن خودش با سیستم های مختلف بربیاد و لذت بازی کردن این عنوان رو برای همه چه کسایی که سیستم قوی داشتند و چه کسایی که سیستم ضعیف داشتند به ارمغان بیاره.
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
گل سرسبد بازی ها که خیلی وقته همه به دنبال حل معما های این بازی هستند هم با بهترین بهینه عرضه شد. وجود کم آپدیت ها برای رفع مشکلات بازی گویای بهینه ی عالی این بازی هست. می تونیم بازی MGS رو جز بازی های کم آپدیت امسال به حساب بیاریم چون عرضه آپدیت های زیاد برای گیمر ها به خصوص کسانی که از اینترنت ضعیف برخوردار هستند بسیار عذاب آور هست.
Dying Light
این بازی موقع عرضه واقعا مشکلا عذاب آور و باگ های ناجوری بود که یکی از بهینه نبودن این بازی در روز اول روی برخی از سیستم ها می تونیم به کار نکردن کلید های حرکت توی این بازی باشیم که با آپدیت 1.02 حل شد و پس از اون با آپدیت های متوالی یکی از بهترین بازی ها رو رقم زد. البته این رو هم بگم موقع عرضه باگ های بازی زیاد نبود ولی همون هایی هم که وجود داشت واقعا عذاب آور بود ولی سازنده ها به سرعت دست بهکار شدند و با آپدیت های مختلف مشکلات بازی رو به سرعت حل کردند تا جایی که الان حدودا بازی بدون مشکل هست.
Project CARS
بهترین بازی ماشین امسال ( توهین به طرفداران کنسول ها نباشه) این بازی بود. با این که این بازی مولتی پلتفرم بود ولی از پس بهینه ی خوب روی پلتفرم های مخلف به خصوص PC بر اومده بود. بازی با گرافیک بالا و محیط های کاملا پویا واقعا عالی کار شده بود ولی امان از دست مشکلات، این بازی هم مثل بقیه بازی ها دارای مشکلاتی بود ولی نه تا اون حدی که بازیباز رو از ادامه ی بازی و پاک کردن اون منصرف کنه. با عرضه 9 آپدیت سنگین و سبک برای این بازی شما می تونید بهترین تجربه ی یک بازی ماشینی رو روی PC کنید. خوبی این بازی این بود که بر خلاف بقیه بازی ها که متکی بر ویندوز های 64 بیت بودند این بازی از ویندوز های 32 هم پشتیبانی می کرد و این واقعا این موضوع برای برخی از بازیباز ها خوشحال کننده بود.
با تشکر از همه دست اندرکاران این مقاله