مقایسه دقیق تر نسخه One و PC
![[تصویر: jpg]](http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/0/7/8/5/0/XO_001.bmp.jpg/EG11/quality/90/format/jpg)
![[تصویر: jpg]](http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/0/7/8/5/0/med_001.bmp.jpg/EG11/quality/90/format/jpg)
![[تصویر: jpg]](http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/0/7/8/5/0/veryhigh_001.bmp.jpg/EG11/quality/90/format/jpg)
![[تصویر: jpg]](http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/0/7/8/5/0/XO_000.bmp.jpg/EG11/quality/90/format/jpg)
![[تصویر: jpg]](http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/0/7/8/5/0/med_000.bmp.jpg/EG11/quality/90/format/jpg)
![[تصویر: jpg]](http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/0/7/8/5/0/veryhigh_000.bmp.jpg/EG11/quality/90/format/jpg)
![[تصویر: jpg]](http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/0/7/8/5/0/XO_002.bmp.jpg/EG11/quality/90/format/jpg)
![[تصویر: jpg]](http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/0/7/8/5/0/med_002.bmp.jpg/EG11/quality/90/format/jpg)
![[تصویر: jpg]](http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/0/7/8/5/0/veryhigh_002.bmp.jpg/EG11/quality/90/format/jpg)
مقایسه بین Medium و Very High
![[تصویر: jpg]](http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/0/7/8/5/0/med_016.bmp.jpg/EG11/quality/90/format/jpg)
![[تصویر: jpg]](http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/0/7/8/5/0/veryhigh_016.bmp.jpg/EG11/quality/90/format/jpg)
از لحاظ رزولوشن سایه، نسخه وان مثل تنظیمات High پیسی عملکرده. اما بعضی از سایه ها (مثل برگ در تصاویر بالا) کاملا تو این نسخه حذف شدن. کاملا هم مشخصه از لحاظ AF و AO حتی از Medium PC هم ضعیف تر عمل کرده. در کل تنظیماتی که نسخه وان داره یه حالت ترکیبی هست و دقیقا نمیشه مقایسه کرد(برای مثال Tessellation در نسخه وان فقط روی برف تاثیر داره، اما در PC در صورت فعال کردن رو کل محیط تاثیر داره.) یه سری تکنیک ها مثل Soft Shadow هم به کل وجود نداره تو وان.
در ضمن بازی یه سری فایل داره که ظاهرا به DX 12 و VXAO اشاره شده. احتمال زیاد در اینده اپدیت DX 12 منتشر بشه.
![[تصویر: au3i7l6pt76a84m7fnic.jpg]](http://*****/images/au3i7l6pt76a84m7fnic.jpg)