01-30-2016, 11:22 AM
![[تصویر: mirrors-edge-catalyst-logo-760x428.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/01/mirrors-edge-catalyst-logo-760x428.jpg)
برخی از افراد معتقدند که حرکات پارکور موجود در اولین بازی Mirror’s Edge آن قدرها ساده و راحت نبود که بهتوان بدون مشکل آن را اجرا کرد. آنطور که به نظر میرسد اینگونه صحبتها به گوش استودیو دایس (Dice) رسیده و بازخورد آنها را به همراه داشته است و گفتهاند که در نسخه Mirror’s Edge Catalyst انجام حرکات پارکور بسیار راحتتر و لذت بخشتر از گذشته است. وبسایت Prankster101 بهتازگی فرصت انجام مصاحبهای با مدیر بخش طراحی بازی آقای Erik Odeldah داشته و در خصوص چگونگی طراحی بازی و بهبود بخشیدن گیمپلی و ارتقا آن سوالاتی پرسیده است. آقای Odeldah در مورد مکانیک بازی میگوید:
نقلقول:من قول میدهم که بازیباز از لحاظ مکانیک گیمپلی دچار مشکل و سردرگمی نشود چرا که ما تمامی عواملی که سبب ارتقا سطح میشد از جمله زمین مناطقی که بازی در آن جریان دارد را بررسی نمودهایم. قصد ما این بوده که بازی بسازیم بسیار لذتبخش و راحت، دارای واکنشهای متفاوت و بدون هیچ محدودیت ممکن. به خوبی با مفهوم بازی جهان باز (Open World) آشنایی داریم و از آنجا که Mirror’s Edge Catalyst یکی از همین نوع بازیها محسوب میشود، ما میخواهیم بازیبازان را در جایی قرار دهیم که به صورت آزادانه حرکت کنند؛ بدون اینکه هیچ مانعی جلوی شما را بگیرد و باعث توقفتان گردد.
در ادامه آقای Odeldah در مورد گیمپلی و شخصیت اصلی بازی افزود:
نقلقول:به شخصیت Faith طوری پرداخته شده است که نیازی به استفاده از هر نوع اسلحهای رو ندارد. بهطور کلی سلاح متناسب با شخصیت Faith در این بازی جدید نیست. استودیو دایس میخواهد در این بازی به شما این اجازه را بدهد که به صورت آزادانه در اکثر مواقع در اطراف بچرخید و جنب و جوش داشته باشید اما تیراندازی با اسلحه موجب توقف و ایستادن شما در بیشتر زمانها میشد. بنا بر این استفاده از ضربات مشت Faith برای بازیباز لذت بیشتری خواهد داشت.
بازی Mirror’s Edge Catalyst در ۲۴ ماه مِی سال ۲۰۱۶ میلادی (مصادف با ۴ خرداد سال ۱۳۹۵ شمسی) برای رایانههای شخصی و کنسولهای اکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد.
![[تصویر: Wolves_ofThe_North.jpg]](http://s8.picofile.com/file/8281927368/Wolves_ofThe_North.jpg)