02-12-2016, 04:52 PM
بابا اصلا بین این حرکت نکالی و وایپر یه دنیا تفاوته.
اون حرکت وایپر کارایی اصلیش واسه کنسل کردنه؛ کلا وایپر براساس سیستم مخصوص بازی طراحی شده بود و برخلاف بقیه، یه کنسل جدا غیر از Focus cansel داشت. البته من زیاد با نکالی بازی نکردم (بیشتر با کن و میکا بازی کردم ) ولی خب کلا فاز نکالی با بقیه بخصوص وایپر متفاوته. حالا بازی بیاد، خودت برش داری میفهمی.
باو تکن که چیزی نداره. کلا میشه بهش گفت تکن 6.5 جذابیتش به خاطر اینه که خیلی وقته از انتشار تکن6 میگذره و مثلا قراره داستان خفنی داشته باشه. با این مارکتینگ گند زدن رفته پی کارش. بازی یه ساله واسه آرکید اومده بعد یه دفعه میان یه نسخه جدید معرفی میکنن که اونم بازم اول واسه آرکیدها میاد. نزدیک دوساله که بازی معرفی شده بعد هنوز معلوم نیست تاریخ انتشارش کِی هست، واسه کدوم پلتفرم ها میاد و...
اون آکوما آوردنشون هم که به درد عمه شون میخوره. ورداشتن عین آکومای USFIV رو ورداشتن با همون ویژگی و حرکات کپی پیست کردن تو تکن7. حتی براش نوار Super هم گذاشتن. گیم پلی هاشو ببینی اصلا یه چیز عجیب غریبه. به خودشون زحمت ندادن مثل کپکام سر SF X TK یه نسخه به اصطلاح "تکن ـیزه" شده ی آکوما بسازن بلکه هرچی تو USFIV بوده رو کپی کردن تو بازی خب نمیشه که. اون سیستم و طراحی واسه یه بازی 2D خوبه نه 3D. کسایی که SF X TK بازی کردن، خوب میفهمن چی میگم. شما مثلا جین رو برمیداشتی، یه فنایی داشت که اصلا تو هیچکدوم از تکن ها نبود ولی لازم بود این کارا انجام بشه تا مناسب یه بازی به سبک Street Fighter باشه. اما اینا بدجوری خراب کردن.
تکن7 نمیتونه اون انقلابی که انتظارشو داریم به پا کنه فقط میتونه مثل MKX یه بازی راضی کننده باشه.
فقط یه شرکت هست که بازیاش میتونه Street Fighter رقابت کنه و اونم Ark System Worksـه والسلام.
بقیه بازیا و شرکت ها رو بنداز بره و زیاد به چشم یه فایتینگ خفن و حرفه ای و چه و چه وچه بهشون نگا نکن. اکثر این فایتینگا تاریخ مصرف یکی دوساله دارن. بعدش دیگه برات تکراری میشن.
هنوز رو دست Street Fighter بلند نشده. کپکام یه نسخه میزنه، میشه سرمشق بقیه واسه فایتینگ ساختن (یادمون نره که MK تو نسخه 2011 چطوری تونست خودشو بکشه بالا)
اون حرکت وایپر کارایی اصلیش واسه کنسل کردنه؛ کلا وایپر براساس سیستم مخصوص بازی طراحی شده بود و برخلاف بقیه، یه کنسل جدا غیر از Focus cansel داشت. البته من زیاد با نکالی بازی نکردم (بیشتر با کن و میکا بازی کردم ) ولی خب کلا فاز نکالی با بقیه بخصوص وایپر متفاوته. حالا بازی بیاد، خودت برش داری میفهمی.
باو تکن که چیزی نداره. کلا میشه بهش گفت تکن 6.5 جذابیتش به خاطر اینه که خیلی وقته از انتشار تکن6 میگذره و مثلا قراره داستان خفنی داشته باشه. با این مارکتینگ گند زدن رفته پی کارش. بازی یه ساله واسه آرکید اومده بعد یه دفعه میان یه نسخه جدید معرفی میکنن که اونم بازم اول واسه آرکیدها میاد. نزدیک دوساله که بازی معرفی شده بعد هنوز معلوم نیست تاریخ انتشارش کِی هست، واسه کدوم پلتفرم ها میاد و...
اون آکوما آوردنشون هم که به درد عمه شون میخوره. ورداشتن عین آکومای USFIV رو ورداشتن با همون ویژگی و حرکات کپی پیست کردن تو تکن7. حتی براش نوار Super هم گذاشتن. گیم پلی هاشو ببینی اصلا یه چیز عجیب غریبه. به خودشون زحمت ندادن مثل کپکام سر SF X TK یه نسخه به اصطلاح "تکن ـیزه" شده ی آکوما بسازن بلکه هرچی تو USFIV بوده رو کپی کردن تو بازی خب نمیشه که. اون سیستم و طراحی واسه یه بازی 2D خوبه نه 3D. کسایی که SF X TK بازی کردن، خوب میفهمن چی میگم. شما مثلا جین رو برمیداشتی، یه فنایی داشت که اصلا تو هیچکدوم از تکن ها نبود ولی لازم بود این کارا انجام بشه تا مناسب یه بازی به سبک Street Fighter باشه. اما اینا بدجوری خراب کردن.
تکن7 نمیتونه اون انقلابی که انتظارشو داریم به پا کنه فقط میتونه مثل MKX یه بازی راضی کننده باشه.
فقط یه شرکت هست که بازیاش میتونه Street Fighter رقابت کنه و اونم Ark System Worksـه والسلام.
بقیه بازیا و شرکت ها رو بنداز بره و زیاد به چشم یه فایتینگ خفن و حرفه ای و چه و چه وچه بهشون نگا نکن. اکثر این فایتینگا تاریخ مصرف یکی دوساله دارن. بعدش دیگه برات تکراری میشن.
هنوز رو دست Street Fighter بلند نشده. کپکام یه نسخه میزنه، میشه سرمشق بقیه واسه فایتینگ ساختن (یادمون نره که MK تو نسخه 2011 چطوری تونست خودشو بکشه بالا)