02-18-2016, 06:31 PM
یه مسئله مهم تو نقد وجود داره که اونم اینه که نویسنده باید اون سبک رو بشناسه. هر سبک ویژگی های خاص خودش رو داره که با توجه به اون، منتقد میتونه بهتر گیم پلی (اصل کار نقد) رو بررسی کنه.
به نظرم شما زیاد با این سبک آشنایی نداشتی و بیشتر داشتین تعریف میکردین تا نقد.
من خیلی وقته که این بازی رو پاک کردم و کنار گذاشتم، (متاسفانه بازیای Netherrealm کلا تاریخ مصرف یکی دو ساله دارن)
یه سری بخش های زاید تو گیم پلی وجود داشت که مناسب بازی مبارزه ای نیست مثلا استفاده از محیط. حالا با اونایی که میشه مثلا از یه گوشه پرید به یه گوشه ی دیگه، میشه کنار اومد ولی اونایی که چیز میز پرت میکردن اصلا خوب نبود. اصلا این مبارزه ناعادلانه و بی معنی میشه. زمین یه چیزیه واسه قشنگی و تکراری نبودن و اگه کسی مسابقات رو ببینه، همه همیشه تو زمین تمرینی که کلا خالیه و هیچی نداره بازی میکنن تا کمتر محیط حواسشون رو پرت کنه.
یه نکته دیگه هم اینه که بسیاری از شخصیت ها، در اصل همون شخصیت های MK2011 با پوشش جدید بودن. نمیگم همه شون ولی شما یه بار دقت کنی، خیلیاشون، از نحوه ایستادن گرفته تا فنون ویژه و ضربات Super (نمیدونم تو این بازی اسمش چی بود)دقیقا کپی بعضی از شخصیت های MK بودن.
سیستم Wager هم درباره ش صحبت نکردین. اون سیستم هم به نظرم چیز بیخود و بی معنی ای بود و اصلا منطق نداشت.
درکل این بازی یه Fighting متوسط رو به پایین بود که حتی به مورتال کمبت هم نمیرسید چه برسه بازیای دیگه.
البته بیاید واقع بین باشیم، کاملا مشخص بود هدفشون از ساخت این بازی چیه. خیلیا هستن که اصلا سمت فایتینگ نمیرن اما فقط کافیه کاور بازی رو ببینن تا با کله بخرنش
واسه همین هم هست که MKX اینهمه کرکتر مهمان داشت.
کلا بحث فقط پوله و اینا اهمیتی به خود بازی نمیدن. باز MKX نسبتا خوب بود اما این گیم پلی ش خیلی سرهم بندی شده بود.
یه نکته دیگه: نقدت خیلی نامرتب و بهم ریخته س. مطمئنا خودتم باید تا الان دیده باشی. عکسا رو وسط چین کن.
آدم اینو از همون اولش ببینه، کلا بیخیال خوندنش میشه. منم فقط به خاطر اسم بازی خواستم ببینم چی مینویسی درباره ش
به نظرم شما زیاد با این سبک آشنایی نداشتی و بیشتر داشتین تعریف میکردین تا نقد.
من خیلی وقته که این بازی رو پاک کردم و کنار گذاشتم، (متاسفانه بازیای Netherrealm کلا تاریخ مصرف یکی دو ساله دارن)
یه سری بخش های زاید تو گیم پلی وجود داشت که مناسب بازی مبارزه ای نیست مثلا استفاده از محیط. حالا با اونایی که میشه مثلا از یه گوشه پرید به یه گوشه ی دیگه، میشه کنار اومد ولی اونایی که چیز میز پرت میکردن اصلا خوب نبود. اصلا این مبارزه ناعادلانه و بی معنی میشه. زمین یه چیزیه واسه قشنگی و تکراری نبودن و اگه کسی مسابقات رو ببینه، همه همیشه تو زمین تمرینی که کلا خالیه و هیچی نداره بازی میکنن تا کمتر محیط حواسشون رو پرت کنه.
یه نکته دیگه هم اینه که بسیاری از شخصیت ها، در اصل همون شخصیت های MK2011 با پوشش جدید بودن. نمیگم همه شون ولی شما یه بار دقت کنی، خیلیاشون، از نحوه ایستادن گرفته تا فنون ویژه و ضربات Super (نمیدونم تو این بازی اسمش چی بود)دقیقا کپی بعضی از شخصیت های MK بودن.
سیستم Wager هم درباره ش صحبت نکردین. اون سیستم هم به نظرم چیز بیخود و بی معنی ای بود و اصلا منطق نداشت.
درکل این بازی یه Fighting متوسط رو به پایین بود که حتی به مورتال کمبت هم نمیرسید چه برسه بازیای دیگه.
البته بیاید واقع بین باشیم، کاملا مشخص بود هدفشون از ساخت این بازی چیه. خیلیا هستن که اصلا سمت فایتینگ نمیرن اما فقط کافیه کاور بازی رو ببینن تا با کله بخرنش
واسه همین هم هست که MKX اینهمه کرکتر مهمان داشت.
کلا بحث فقط پوله و اینا اهمیتی به خود بازی نمیدن. باز MKX نسبتا خوب بود اما این گیم پلی ش خیلی سرهم بندی شده بود.
یه نکته دیگه: نقدت خیلی نامرتب و بهم ریخته س. مطمئنا خودتم باید تا الان دیده باشی. عکسا رو وسط چین کن.
آدم اینو از همون اولش ببینه، کلا بیخیال خوندنش میشه. منم فقط به خاطر اسم بازی خواستم ببینم چی مینویسی درباره ش