سلام بر حسین عزیز
خوب بریم که نگاهی بیندازیم بر این نقدت!
خوب خط اول جمله اول ناقصه! از لحاظ ساختاری! چه معرفی شد؟؟؟؟
اینجا صحیح هست بگی «بشر» نه بشریت...
خوب عامیانه نشه متن! «یک»...
* یه نکته مهم دیگه اینکه میکامی خالق سبک ترس نبوده! پیش از اون هم وجود داشته ولی میکامی اون تکمیل کرده و جهت داده به همین جهت پدر سبک «ترس و بقا» خوانده میشه.
خوب اینجا جمله ناقصه!
بعدش داستان بازی خاص هست ولی بسته به دانش انگلیسی فرد و خصوصا با خواندن یادداشتهای سباستین داستان درک کرد
خوب این نشان میده حسین اصلا داستان نفهمیدی!
میشه این بند توضیح بدی؟؟
شما یه کاری کن! یادداشتها و مطالب خاطرات سباستین بخوان میفهمی چی به چی هست! شخصیت سباستین و خانومش خیلیم خوبه به شخصه هنوز اون خاطره جالبی که سباستین نوشته بود یادمه! به این شکل:
خوب این یعنی چی؟!
تو بخش داستان از یک طرف میگی ابهام رفع میشه از طرف دیگه میگی رفع نمیشه و...
کلا عزیز نه شما بلکه خیلیای دیگه مفهوم «نقد بخش داستانی» درک نکردن! قرار نیست داستان خلاصهوار مث پیشنمایش ذکر کنیم و بعدش بگیم شخصیتپردازی بازی ضعیف است! در اصل باید بگیم چرا شخصیتپردازی ضعیفه؟؟ چرا روایت اینطوریه و... .
خوب یکمم بخش گیمپلی بپردازیم!
خطاب کند...
خوب تو بخش گیمپلی یه اشاره کلی به سیستم ارتقاها تو بازی کردی اما بهش نپرداختی! یکی از ارکان بازی و لذت بخش شدن اون همین سیستم ارتقا هست...
و کلا بازی با RE4 مقایسه کردی که صحیح نیست! از یک سری که نیستن ( مثلا RE4 و RE5 ) و همچنین درون مایه 2 بازی هم باهم فرق داره! و کلی بگم گیمپلی مث داستان خیلی خوب نقد نکردی!
و اینجا حسین اصلا مث اینکه مفهوم «ترس و بقا» نفهمیدی!
ادامه مطلب هنوز نخواندم! چون یکم خسته ام... بعدا تکمیل میکنم نظرم
بعدش اینقدر از بازی اشکال گرفتی و آخر سر دادی 80 از 10 ؟ ( 8 از 10 ) عجیبه
کلا نقد خوبی نبود! هر سوال و هر کمکی که فکر کردی این داداش کوچیکت از دستش بر میاد در خدمتم + نیمفاصله و برخی موارد نگارشی دیگه هم رعایت کن
موفق باشی به امید مطالب بهتری از سوی شما
خوب بریم که نگاهی بیندازیم بر این نقدت!
خوب خط اول جمله اول ناقصه! از لحاظ ساختاری! چه معرفی شد؟؟؟؟
نقل قول: نوشته است:وقتی که معرفی شد اشتیاق فراوانی برای تجربه ی این عنوان داشتم. ؟؟
اینجا صحیح هست بگی «بشر» نه بشریت...
نقل قول: نوشته است:که توانایی بشریت در درک آن کم است.یا اصلا بهتره جمله اینطوری بشه! ( نظر منه! )
نقل قول: نوشته است:که توانایی بشر در احاطه بر آن ناتوان است.
خوب عامیانه نشه متن! «یک»...
نقل قول: نوشته است:ولی تصور کنید یه چیزی فراتر از ترس گریبانگیر
نقل قول: نوشته است:وی ابتدا کار خود، یا بهت ر( باید است میاوردی) بگوییم ایدۀ Survival horror
* یه نکته مهم دیگه اینکه میکامی خالق سبک ترس نبوده! پیش از اون هم وجود داشته ولی میکامی اون تکمیل کرده و جهت داده به همین جهت پدر سبک «ترس و بقا» خوانده میشه.
خوب اینجا جمله ناقصه!
نقل قول: نوشته است:مرتبه این عنوان را به انتها برسانیم تا ابهاماتی بازی را متوجه شویم.
بعدش داستان بازی خاص هست ولی بسته به دانش انگلیسی فرد و خصوصا با خواندن یادداشتهای سباستین داستان درک کرد
خوب این نشان میده حسین اصلا داستان نفهمیدی!
نقل قول: نوشته است:داستان بازی اصلا مسیر مشخصی ندارد و معلوم نیست که از کجا به کجا می رود.
میشه این بند توضیح بدی؟؟
نقل قول: نوشته است:شخصیت پردازی در بازی بسیار ضعیف است و اصلا رنگ و بوی خوشی به خود ندیده است. هر از گاهی به یک شخصیت زیاد پرداخته می شود و هر از گاهی نیز دیگر خبری از آن شخصیت نخواهد بود، یا به عبارتی دیگر می توان گفت که شخصیت پردازی بازی از تعادل چندان زیادی برخوردار نیست. ضعف های داستان بازی همین موارد هستند که به میزان بسیار زیاد از جذابیت بازی می کاهند. گذشته از این مسائل به داستان بازی می پردازیم.
شما یه کاری کن! یادداشتها و مطالب خاطرات سباستین بخوان میفهمی چی به چی هست! شخصیت سباستین و خانومش خیلیم خوبه به شخصه هنوز اون خاطره جالبی که سباستین نوشته بود یادمه! به این شکل:
نقل قول: نوشته است:( اگه دقیق یادم باشه ) .... روز اول کار تو دفتر جدید بود! همه چیز عالی و اون فوقالعاده بود! داشتم یواشکی دیدش میزدم که نزدیک بود گیر بیوفتم!!با خواندن اینا میفهمی سباستین هم آدم عادی بوده مث ما و میکامی این به خوبی به عرصه ظهور رسانده!
خوب این یعنی چی؟!
نقل قول: نوشته است:حوادث محیطی هیچ نقشی در روایت بازی ندارند.
تو بخش داستان از یک طرف میگی ابهام رفع میشه از طرف دیگه میگی رفع نمیشه و...
کلا عزیز نه شما بلکه خیلیای دیگه مفهوم «نقد بخش داستانی» درک نکردن! قرار نیست داستان خلاصهوار مث پیشنمایش ذکر کنیم و بعدش بگیم شخصیتپردازی بازی ضعیف است! در اصل باید بگیم چرا شخصیتپردازی ضعیفه؟؟ چرا روایت اینطوریه و... .
خوب یکمم بخش گیمپلی بپردازیم!
خطاب کند...
نقل قول: نوشته است:خش گیم پلی را بسیار عالی خطاب بزند ولی
خوب تو بخش گیمپلی یه اشاره کلی به سیستم ارتقاها تو بازی کردی اما بهش نپرداختی! یکی از ارکان بازی و لذت بخش شدن اون همین سیستم ارتقا هست...
و کلا بازی با RE4 مقایسه کردی که صحیح نیست! از یک سری که نیستن ( مثلا RE4 و RE5 ) و همچنین درون مایه 2 بازی هم باهم فرق داره! و کلی بگم گیمپلی مث داستان خیلی خوب نقد نکردی!
و اینجا حسین اصلا مث اینکه مفهوم «ترس و بقا» نفهمیدی!
نقل قول: نوشته است:اما یکی از اعصاب خوردکن ترین روند گیم پلی بازی، نبود مهمات کافی است.
ادامه مطلب هنوز نخواندم! چون یکم خسته ام... بعدا تکمیل میکنم نظرم
بعدش اینقدر از بازی اشکال گرفتی و آخر سر دادی 80 از 10 ؟ ( 8 از 10 ) عجیبه
کلا نقد خوبی نبود! هر سوال و هر کمکی که فکر کردی این داداش کوچیکت از دستش بر میاد در خدمتم + نیمفاصله و برخی موارد نگارشی دیگه هم رعایت کن
موفق باشی به امید مطالب بهتری از سوی شما