03-19-2016, 05:22 PM
(آخرین ویرایش: 03-19-2016, 05:33 PM، توسط saeed aghababaee.)
(03-19-2016, 04:00 PM)Devil Prince نوشته است:خسته نباشی سعید جانیکی از بزرگترین اشتباهات Ubisoft بی توجهی به نسخه ی Rogue بود. این بازی می تونست بهترین داستان رو در بین کل نسخه های این بازی ارائه بده. این بازی برای اولین بار به ما جنبه های تاریک گروه Assassins رو نشون داد و از اون طرف جنبه هایی از گروه Templar رو نشون داد که تا به حال ندیده بودیم. یعنی اومد دو گروه رو فراتر از خوب و بد یا خیر و شر نشون داد. هر گروهی دلایل خودشو داشت و از هر طرف که نگاه کنیم، می بینیم، گروه ها بیشتر خاکستری ان؛نه بد مطلق و نه خوب مطلق! یه چیزی که به شدت رئال بود. Rogue شخصیتی رو رو کرد که به شدت واقعی جلوه می کرد. یه آدم با وجدان. کسی که ناخواسته به آدم بده قصه تبدیل شده بود. به نظر من حس هم ذات پنداری که بازیباز می تونست با این شخصیت داشته باشه، در کل سری کم نظیر بود. داستان و شخصیت به شدت قابل باور بودن و فقط به چاشنی پرداخت بیشتر و گسترده تر نیاز داشتن. واقعا حیف این پتانسیل ...
سلام. سلامت باشی. شما هم خسته نباشی.
در مورد داستان روگ دقیقا درست میگی. تا این بازی اساسین سفید بود و تمپلار سیاه ولی این بار اومد نشون داد که یه ادم ثابت که شخصیت مثبتی هم داره میتونه توی هر دو گروه باشه و مشکلی هم با اهداف گروه نداشته باشه و حتی پارو کمی فراتر گذاشت و این بار اساسین ها رو به سمت سیاهی سوق داد. روگ در تبلیعات وحشتناک یونیتی و کنسول های نسل هشت گم شد. البته از بحث داستان که بگذریم گیمپلی استفاده مجدد از تمامی موارد استفاده شده در بلک فلگ بود که همین مسئله هم به بازی ضربه زد و در حالی که بلک فلگ یکی از برترین های این سری بود این بازی رو به کپی محض بودن متهم کردند که واقعا هم بیراه نبود. به طور کلی باید گفت یوبیسافت در تک تک نسخه های این سری از نظر ایده و شروع کار مسیر درستی رو روی کاغذ انتخاب کرده بود ولی در عمل خیلی وقت ها این پتانسیل رو به باد داد.
![[تصویر: iya6_thumb-1920-546659.jpg]](http://uupload.ir/files/iya6_thumb-1920-546659.jpg)