05-31-2016, 02:28 PM
چرا اینفینیتیوارد Call of Duty: Infinite Warfare را به Ghosts 2 ترجیح داد؟
سعید شیخیپور ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۵
سعید شیخیپور ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۵
اینفینیتیوارد با معرفی Call of Duty: Infinite Warfare به جای Ghosts 2 تعدادی را متعجب کرد. این توسعهدهنده اکنون دلیلی را برای اینکه مسیر متفاوتی را در پیش گرفته شرح داده است. AusGamers فرصتی برای مصاحبه با تیلور کوروساکی، کارگردان بخش روایت داستانی Call of Duty: Infinite Warfare و جیکوب مینکوف، طراح ارشد این عنوان، داشته است. آنها گفتند این استودیو میخواهد چیز جدیدی را خلق کند.
کوروساکی گفت:
کوروساکی گفت:
نقلقول:ما میخواهیم یک داستان کاملا جدید را با Infinite Warfare تعریف کنیم. داستان ما اصل است و یک برند تجاری جدید را به سری Call of Duty وارد میکند. هیچ ارتباطی با نسخههای قبلی این سری وجود ندارد؛ بنابراین محیط و شخصیتها بههمراه بازیگران جدیدی را خواهید دید.
با این وجود که نام بازی Infinite Warfare در نظر گرفته شده، اما هیچ ارتباطی به Modern Warfare یا نسخههای دیگر سری Call of Duty ندارد. اینفینیتیوارد میخواهد یک چیز کاملا جدیدی را بسازد که ممکن است برخی از طرفداران Ghosts را تحریک کند چراکه این عنوان بخش تکنفره رضایتبخشی نداشت.
تیلور کوروساکی و جیکوب مینکوف همچنین گفتند اینفینیتیوارد میخواهد یک بازی جسورانه و نوآورانه بسازد و این دلیلی است که آنها جنگهای فضایی را هدف قرار دادهاند.
Call of Duty: Infinite Warfare در ۴ نوامبر (جمعه ۱۴ آبان) برروی پلتفرمهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر میشود. اگر نسخه Legacy را خریداری کنید، Call of Duty: Modern Warfare Remastered را دریافت خواهید کرد.