07-10-2016, 04:51 PM
نسخه جدید God of War که هنوز نام مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده، قطعا بین جالبترین عناوینی جای میگیرد که در طول کنفرانس مطبوعاتی E3 2016 به نمایش در آمدند. تا به اینجا هر چه که مشاهده کردیم، نشان میداد این نسخه قرار است کاملا متفاوت ظاهر شود و کوری بارلوگ، نویسنده و کارگردان بازی، بهتازگی اطلاعاتی را راجع به این تغییرات به اشتراک گذاشته و به مورد جالبی در روند بازی اشاره دارد.
در طول مصاحبه کوری بارلوگ با EPNdotTV، از او در رابطه با دلایل تغییراتی که در نمایش E3 2016 مشاهده کردیم پرسیده شد. کوری در پاسخ اعلام کرد تیم سازنده قصد داشت جهان God of War را گسترش دهد و سمتهای مختلفی از کریتوس را به نمایش بگذارد.
با نمایش E3، تیم سازنده میخواست واکنش طرفداران به کریتوس که در وضعیت متفاوتی نسبت به گذشته قرار داشت را ببیند که واکنشها کاملا مثبت بوده است.
در ادامه صحبتهای کوری بارلوگ راجع به این تغییرات، وی همچنین کنسول پلیاستیشن ۴ را تحسین کرد و آن را به عنوان یک “غول” شرح داد که احتمالات مختلفی را در اختیار میگذارد.کوری بارلوگ همچنین در ادامه افزود احساس میکند که بازیبازان منتظر یک داستان عمیقتر در بازیهای ویدیویی هستند؛ داستان بسیار عمیقتر که مردم را بهطور چشمگیری به چالش میکشاند و پاسخها را فورا در اختیار آنها نمیگذارد. بارلوگ در حالی که اعتراف کرد The Last of Us چنین راهی را در این زمینه به آنها نشان داده، گفت احساس میکند God of War مانند رفتن از Resident Evil 3 به Resident Evil 4 است؛ یعنی بازیبازان باید منتظر تغییر در ریشه بازی باشند.
در بخش پایانی مصاحبه، کوری بارلوگ همچنین به یک ویژگی کاملا جالب اشاره داشت. وقتی از او از احتمالا گنجایش بازسازی صحنههای نسخه پیشین سری در موتور و زاویه دوربین جدید پرسیده شد، بارلوگ بهراحتی گفت چنین چیزی ممکن است. با توجه به اینکه بازی تا چه حد خوب بهنظر میرسد، این موضوع میتواند طرفداران قدیمی سری را خوشحال سازد.