07-22-2016, 03:15 PM
توضیحاتی در رابطه با سیستم پیشروی جدید God of War
آرش سعادتمند ۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۹
سازندگان با جدیدترین بازی God of War، قول تجربهای کاملا متفاوت را نسبت به عناوین قبلی سری دادهاند. همه چیز اینطور که به نظر میرسد، در چهارمین سفر قهرمان سری یعنی کراتوس تغییراتی دریافت کرده آست. یکی از مهمترین آنها تغییر دوربین است اما این مورد تنها گزینه جدید نیست و سیستم پیشروی هم عملکردی متفاوت را نشان خواهد داد. سایت دیجیتال تایمز به تازگی مصاحبهای با کوری بارلوگ که به عنوان کارگردان God Of War داشته است. او در توضیحات خود پیرامون نحوه عملکرد سیستم پیشروی جدید اینطور میگوید:
God Of War به صورت انحصاری برای پلیاستیشن ۴ در دست ساخت است و فعلا تاریخ انتشار دقیقی ندارد.
نقلقول:اینکه واقعا تا چه حد در شخصی سازی خصوصیت کراتوس و پسرش بازیکنان حق انتخاب خواهند داشت، مورد بسیار مهمی است که میتواند مفید بودن سیستم پیشروی را نشان میدهد. امیداوریم سازندگان عملکردی سطحی در این بخش از خود به نمایش نگذارند و واقعا شاهد خروجیهای متفاوتی از سوی بازیکنان باشیم.ما قطعا سیستم پیشروی را به طور کامل عوض میکنیم. رابطه شما با کراتوس و رابطه با پسرش و اینکه آنها را چطور شما به پیش میبرید … شما واقعا این حس را خواهید داشت که “بسیار خوب این روش من در بازی است”.
اگر هر دو ما مشغول انجام بازی شویم، کودک در انتهای بازی برای ما متفاوت خواهد بود. ما این کار را میخواهیم انجام دهیم تا کاوش در عمق دنیای بازی بیشتر شود. من نمیخواهم بازی را بسازم که در آن تمام کار شما انجام یک سری چیزهای خطی باشد. ما میخواهیم موارد مختلف را بگشاییم و به مردم یک دنیای واقعی را برای کاوش بدهیم.
God Of War به صورت انحصاری برای پلیاستیشن ۴ در دست ساخت است و فعلا تاریخ انتشار دقیقی ندارد.