07-23-2016, 09:46 AM
سازنده: نسخه رایانههای شخصی Gears of War 4 بسیار بهینه خواهد بود | ویژگیها
سعید شیخیپور ۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۹:۲۳
سعید شیخیپور ۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۹:۲۳
بهتازگی استودیوی کووالیشن از ویژگیهای فنی نسخه رایانههای شخصی Gears of War 4 صحبت کرده است که در ادامه میتوانید صحبتهای آنها را مشاهده کنید.
مایک رینر، مدیر فنی استودیو، در مصاحبه خود با سایت یوروگیمر راجع به نسخه رایانههای شخصی Gears of War 4 چنین گفت:
نقلقول:بازی همچنین از پشتیبان تازهای که از طریق یک بهروزرسان به ویندوز ۱۰ اضافه شده و اجازه میدهد vertical sync را غیر فعال کنید هم بهره میبرد. این موضوع کووالیشن را قادر میسازد تا نرخ فریم آزاد مناسبی را ارائه دهد که بازیبازان میتوانند در روز اول عرضه انتظار آن را داشته باشند.در درجه اول، تمرکز ما برروی رایانههای شخصی، این است که یک تجربه قابل تنظیم و بسیار بهینهشده را ارائه دهیم.
رینر همچنین گفت نسخه رایانههای شخصی Gears of War 4 شامل رزولوشن بالاتری در بافتها (تا حد ۴k هم از طریق گزینه “select texture groups” افزایش مییابد) میشود. علاوه بر این، بازی از رزولوشن پویا هم پشتیبانی میکند (شامل ultra-wide میشود) و حالت بنچمارکینگ هم دارد. شما همچنین قادر خواهید بود تا تمام دکمههای کنترل را از نو بازسازی کنید که مثلا یک راهی وجود دارد تا دکمههای کاور گیری و دویدن را از یکدیگر جدا سازید چراکه هردوی این دو عمل به دکمه A برروی کنترل ایکسباکس اختصاص داده شده است.
علاوه بر این، بخش Video Setting بازی شامل تنظیمات زیادی خواهد شد. رینر گفت در حال حاضر ۲۸ گزینه متفاوت در تنظیمات وجود دارد که همچنان قرار است به این تعداد اضافه شود.
رینر در این رابطه گفت:
نقلقول:این موضوع میتواند برای کسانی که کمترین دانش را از تنظیمات گرافیکی بازیها دارند بسیار خوشایند باشد چراکه دیگر آنها میدانند یک گزینه تا چه حد برروی بهینهسازی بازی تاثیر خواهد داشت.همراه با تنظیمات بیشتر، ما زمان بیشتری را هم به این اختصاص دادیم که مشخص کنیم یک گزینه گرافیکی، چه تاثیری برروی کارت گرافیک، پردازنده و VRAM (حافظه کارت گرافیک) دارد بنابراین ارتباط روشنی بین تغییر یک گزینه گرافیکی و تاثیر بهینهسازی آن وجود خواهد داشت.
نسخه رایانههای شخصی بازی همچنین مانند چیزی که در ایکسباکس وان مشاهده کردیم، از رزولوشن پویا بهره میبرد. لازم بهذکر است نسخه ایکسباکس وان Gears of War 4 با نرخ فریم ۳۰ در بخش تکنفره و ۶۰ در بخش چندنفره اجرا میشود.
رینر در بخش دیگر حرفهای خود توضیح داد:
نقلقول:Gears of War 4 در ۱۱ اکتبر (سهشنبه ۲۰ مهر) به عنوان یک بازی برنامه Xbox Play Anywhere منتشر خواهد شد. این یعنی شما میتوانید نسخه دیجیتالی ایکسباکس وان یا رایانههای شخصی را خریداری کرده و نسخه دیگر را بهصورت رایگان دریافت کنید.ما از super-sample پشتیبانی خواهیم کرد و یک سیستم تمیز رزولوشن پویا که برای ایکسباکس وان استفاده میشود را داریم. شما میتوانید از super-sample استفاده کنید. بگذارید بگوییم رزولوشن را مثلا تا ۴k افزایش میدهید و سپس قابلیت پویا را فعال کرده و آن را برروی بیشترین مقدار تنظیم میکنید بنابراین شما یک تصویر بسیار واضح را حفظ خواهید کرد که قابلیت پویا هم هرجا لازم باشد از خود واکنش نشان میدهد و این تنها به مقدار قابل قبولی بستگی دارد که شما در نظر گرفتید.