10-28-2016, 11:38 AM
Detroit: Become Human احتمالا ۲۰ برابر پیچیدهتر از تمام عناوین قبلی سازندگان آن خواهد بود
سعید شیخیپور
۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۴
![[تصویر: detroit-become-human-e3-2016-250x140.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/07/detroit-become-human-e3-2016-250x140.jpg)
![[تصویر: 1476124071-bpfull.jpg&w=48&id=35046&random=1476124071]](https://gamefa.com/wp-content/plugins/user-avatar/user-avatar-pic.php?src=https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/35046/1476124071-bpfull.jpg&w=48&id=35046&random=1476124071)
۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۴
![[تصویر: detroit-become-human-e3-2016-250x140.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/07/detroit-become-human-e3-2016-250x140.jpg)
Detroit: Become Human عنوان بعدی استودیوی کوانتیک دریم است که به گفته آنها از تمام عناوین قبلی این استودیو پیچیدهتر خواهد بود. اما این بازی تا چه حد نسبت به بازیهای قبلی کوانتیک دریم پیچیدهتر است؟ احتمالا ۲۰ برابر؛ حداقل این چیزی بوده که دیوید کیج در مصاحبه خود با GamesIndustry.biz اعلام کرده و این نکته را افزود متن نمایشنامه بازی طی مدت طولانیای به اتمام رسید:
نقلقول:صادق باشم، باید بگویم این کار یک مسئولیت بزرگ است. من متن نمایشنامه Detroit را به پایان رساندم. این کار ۲ سال از وقت من را گرفت و این یعنی هر هفته حدودا ۶ روز کار میکردم. این بازی احتمالا ۲۰ برابر از هر چیزی که ما انجام دادهایم پیچیدهتر خواهد بود. چنین چیزهایی برای یک نفر زیاد است.
او در ادامه افزود:
نقلقول:خوشبختانه من تیم با استعدادی در اختیار دارم که به من کمک می کنند شاخههای داستانی را دنبال و برای هر کدام ایده مناسبی پیدا کنم. وقتی یک نفر مغز خود را مورد استفاده قرار دهد، فقط میتواند طی یک روز ایدههای خوب زیادی داشته باشد. کار مشترک به من کمک میکند اما این موضوع را هم دوست دارم که با یک چیز کاملا شخصی آغاز شود.
دیوید کیج همچنین در مصاحبه خود با همین سایت گفته بود بازیها باید از موضوع زامبیها و هیولاها خارج شوند و بیشتر راجع به مسائل واقعی زندگی ما صحبت کنند. او باور دارد بهزودی سازندگان بیشتری به این حقیقت پی خواهند برد:
نقلقول:Detroit: Become Human بهصورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر میشود. داستان بازی برروی شخصیت رباتی Kara تمرکز میکند که به دنبال یادگیری ماهیت وجود خود و همچنین شکارچی رباتی به نام Connor است. تاریخ انتشاری برای بازی مشخص نیست.طی چند سال گذشته، من خالقین بازیهای بیشتری را میبینم که بهطور متفاوتی فکر میکنند و پی میبرند که فیلمها، کتابها، شعرها و هر فرم هنریای میتوانند در رابطه با مسائل واقعی صحبت کنند؛ پس چرا بازیها اینطور نباشند؟ چرا ما همیشه باید برروی زامبیها، هیولاها یا چیزهایی که جالب هستند اما به دنیای واقعی ما ارتباطی ندارند تمرکز کنیم؟ البته این صنعت با زامبیها و هیولاها یا روشهای از این قبیل بسیار موفق بوده اما من فکر میکنم سازندگان بیشتری را خواهیم دید که راجع به مسائل این چنینی به گفتوگو میپردازند. استفاده از تعامل برای گفتن یک چیز معنیدار، بسیار هیجانانگیز است.
![[تصویر: Wolves_ofThe_North.jpg]](http://s8.picofile.com/file/8281927368/Wolves_ofThe_North.jpg)