12-17-2016, 05:31 PM
با توجه به صحبتهای کوری بارلوگ، God of War برخلاف نسخههای قبلی این سری روشهای مختلفی را به بازیبازان ارائه میدهد.
نسخههای قبلی God of War در کشتن دشمنان و حل معماها خطی بودند. با این حال، چنین چیزی برای God of War صدق نمیکند. کوری بارلوگ به عنوان کارگردان بازی، در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در حساب توئیتر خود وجود مسیرها و روشهای مختلف برای دادن آزادی بیشتر به بازیبازان را تایید کرد.
عدم حضور God of War در رویداد PlayStation Experience 2016، چندین طرفدار را راجع به توسعه آن نگران کرد. کوری بارلوگ خطاب به اینگونه مسائل گفت تیم توسعه دهنده همیشه به افراد بیشتری نیاز دارد چراکه بازیها بزرگ و پیچیده هستند.
نسخههای قبلی God of War در کشتن دشمنان و حل معماها خطی بودند. با این حال، چنین چیزی برای God of War صدق نمیکند. کوری بارلوگ به عنوان کارگردان بازی، در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در حساب توئیتر خود وجود مسیرها و روشهای مختلف برای دادن آزادی بیشتر به بازیبازان را تایید کرد.
عدم حضور God of War در رویداد PlayStation Experience 2016، چندین طرفدار را راجع به توسعه آن نگران کرد. کوری بارلوگ خطاب به اینگونه مسائل گفت تیم توسعه دهنده همیشه به افراد بیشتری نیاز دارد چراکه بازیها بزرگ و پیچیده هستند.
او به طرفداران اطمینان داد تمام چیزهای مربوط به توسعه بازی بهخوبی پیش میرود اما “فوقالعاده گیج کننده” هم است:
نقلقول:God of War هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما انتظار میرود در سال ۲۰۱۷ برروی کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر شود مگر اینکه با تاخیرهایی روبهرو باشیم.هیچ جای نگرانی وجود ندارد. تیم توسعه دهنده همیشه به افراد بیشتری نیاز دارد. ساخت بازی به خوبی پیشمیرود. فقط فوقالعاده گیج کننده است.