12-25-2016, 08:17 PM
سازنده عنوان Ghost Recon Wildlands توضیحاتی در رابطه با فرآیند ساخت و طراحی دنیای بازی میدهد
امیرحسین اعتمادیان ۵ دی ۱۳۹۵
امیرحسین اعتمادیان ۵ دی ۱۳۹۵
بازی Ghost Recon Wildlands در چند ماه آینده منتشر میشود و بهتازگی جزییات جدیدی از چگونگی ساخت و طراحی دنیای بزرگ بازی منتشر شده است.
در هفته گذشته خبری مبنی بر وجود ۲۱ منطقه در نقشه بزرگ بازی Ghost Recon Wildlands به همراه NPCهای زیاد منتشر شده بود، حال یکی از اعضای تیم اصلی سازنده بازی درباره چگونگی طراحی دنیای بازی توضیحاتی داده است.
بنویت مارتینز، طراح ارشد بازی در وبلاگ شرکت یوبیسافت اشاراتی به طراحی و ساخت یک دنیای پویا و بسیار واقعگرانه برای بازی Ghost Recon Wildlands داده است. مارتینز همچنین عنوان کرده است که تیم سازنده بازی برای الهامگیری و طراحی هرچه بهتر مناطق بازی سفری به کشور بولیوی داشتهاند تا بتوانند دنیای بازی را بسیار طبیعی جلوه دهند، به گفته او:
در هفته گذشته خبری مبنی بر وجود ۲۱ منطقه در نقشه بزرگ بازی Ghost Recon Wildlands به همراه NPCهای زیاد منتشر شده بود، حال یکی از اعضای تیم اصلی سازنده بازی درباره چگونگی طراحی دنیای بازی توضیحاتی داده است.
بنویت مارتینز، طراح ارشد بازی در وبلاگ شرکت یوبیسافت اشاراتی به طراحی و ساخت یک دنیای پویا و بسیار واقعگرانه برای بازی Ghost Recon Wildlands داده است. مارتینز همچنین عنوان کرده است که تیم سازنده بازی برای الهامگیری و طراحی هرچه بهتر مناطق بازی سفری به کشور بولیوی داشتهاند تا بتوانند دنیای بازی را بسیار طبیعی جلوه دهند، به گفته او:
نقلقول:بازی Ghost Recon Wildlands قرار است در تاریخ ۷ ماه مارس سال ۲۰۱۷ منتشر شود.ما از همان ابتدای کار تصمیم گرفته بودیم که مناطق کشور بولیوی بهترین مکان برای شبیهسازی در سری بازیهای Tom Clancy میباشد. ما اطلاع کاملی از این کشور پیدا کردهایم اما بسیاری از شماها از این منطقه هیچ ذهنیتی ندارید، همین موضوع به ما این فرصت را میدهد تا دنیای بازی را طوری طراحی کنیم که شما با فرهنگ و مناطق این کشور آشنایی بیشتری پیدا کنید.
یکی از بزرگترین دغدغههای ما تعریف کردن محیط دنیای بازی بوده است. برای دستیابی به این هدف ما به مدت چندهفته به کشور بولیوی سفر کردیم، تیم سازنده ما به ۴ گروه تقسیم شد، ما در شمال، جنوب، شرق و غرب کشور بولیوی مستقر شدیم. ما از تمام مناطق این کشور دیدن کردهایم، جنگلها، جادهها، جزیرهها و … این موضوع برای ما بسیار مهم بود تا شناخت کاملی از این کشور پیدا کنیم. ما با تهیه حدود ۱۵ هزار عکس و بیش از ۱۰ ساعت فیلم ویدیویی از کشور بولیوی بازگشتیم. دستهبندی این تصاویر کمی زمانبر خواهد بود.
در پایان باید بگویم که هدف ما فقط این موضوع نیست که دنیایی بزرگ بسازیم که شما پشت سرهم به اردوگاهای دشمن نفوذ کنید و دشمنان خود را از بین ببرید بلکه هدف اصلی ما این است که محیطی را طراحی کنیم که در آن بازیباز برای انجام ماموریت نیاز به فکر و طراحی عملیات خود داشته باشد.