01-11-2017, 11:09 PM
(آخرین ویرایش: 01-11-2017, 11:11 PM، توسط Hidden Shadow.)
(01-11-2017, 10:25 PM)Qeiji نوشته است: ^
دقیقا خلاقیت TLOU تو کجاش بود؟ داستان کلیشه ایش یا گیم پلی تکراری خسته کننده ش؟
هنر سازندگانش این بود که چیزای ساده و تکراری رو جوری به خوبی کنار هم چیدن که همه حال کنن (گرچه من زیاد حال نکردم) وگرنه نه چیز جدیدی به این عرصه اضافه کرد، نه سیستم و گیم پلی خاصی داشت
داستان کلیشهای؟!
گیم پلی تکراری خسته کننده؟!
همه اینا باعث میشه یک بازی شاهکار بشه؟ شما حال نکردی باید بزنی همه چی رو بکوبی دوست عزیز!
بخش Listen Mode و Cat-n-Mouse رو من که تابحال تو بازی دیگهای ندیده بودم. اگه دیدید خوشحال میشم بگید تا ما رو از گمراهی رها کنید.
داستان نابش خودش یک هنر خالص بود چیزی که خیلی از بازی های امروزی با تشویق های دوستان دارند از دست میدند!فقط سرگرم کننده باشه و بس
سیستم کرفتینگ و شوتینگش به اندازه کافی خوب بود که باعث بشه تا افراد اندکی لقب "گیم پلی تکراری خسته کننده" بهش بدند.
و مهم تر از اون یک IP نو ظهور بود چیزی که امسال متوجه شدیم اگه انحصاری نباشه درصد موفقیتش بشدت زیاده
و صد در صد اگر ما عنوانی رو تجربه نکنیم نمیتونیم دربارهی آن نظری درست و منطقی بدهیم
![[تصویر: The_Last_of_Us_Concept_Art_Crows_JS-01.jpg]](http://conceptartworld.com/wp-content/uploads/2013/06/The_Last_of_Us_Concept_Art_Crows_JS-01.jpg)
...Come Back To Your Destiny
...You're On The Right Patch Because You Are Special