08-01-2012, 01:43 PM
سالهاس اکتیویژن داره از فروش و اعتبار مدرن وارفیر و اعتبارش واسه فروش رفتن عنوان های کال آف دیوتیش استفاده میکنه.موفقیت اون بازی تا حدی دنیای این سبک بازیها رو عوض کرد،واسه همونه الان اکثر بازیها شبیه هم شدن چون تحت تاثیر مدرن وارفیر دارن به نحوی وارد مسیر جدیدی از این سبک میشن،اگه بدور از طرفداری و تعصب به قضیه نگاه کنیم اکتیویژن خودش هم قبول کرده دیگه به موفقیت اون بازی دست پیدا نمیکنه،برای اثبات این موضوع قربانی کردن شخصیت های اصلی اون بازی رو میشه مثال زد،شخصیت اول بازی مدرنوارفیر تو بازی مدرن وارفیر 3 کشته میشه و این شاید پایان این سری از بازیهای مدرنوارفیر نباشه،اما اکتیویژن با شتابزدگی عمل کرده و با اینکه شهرت و تبلیغاتش باعث شده تا همه بر این باور باشن که داستان بازیهاش فوق العادس،اما گنگ و سردرگم بودن بلک آپس و تعدد کاراکترهای جدید و هزینه کردن از کاراکترهای اصلی هر چیزی باشه نشونه خوبی واسه آینده داستانهای این سری نیست.
EAشرکت خیلی بزرگیه و قدرت بیشتری واسه هزینه کردن نسبت به اکتیویژن داره اما ضعف خلاقیت هنری همیشه توی این سبک باعث شده تا نسبت به بقیه رقبا نتونه ودشو اونجور که باید نشون بده،تمرکز و هدف EA همیشه بیشتر روی جزییات گرافیکی و فیزیک موتور بازیهاش بوده اینو حتی تو بازیهایی مثه فیفا هم میشه دید که البته بیشتر میشه به دید فکر مدیریت کل میشه بهش نگاه کرد!بازیهای مدال و بتلفیلد از EA بعد از موفقیت و فروشهای بی پایان اکتیویژن فرصتی واسه عرضه اندام پیدا نکردن و این یه حقیقته،البته طرفدارهای خیلی زیادی پیدا کردن و خودم هم از طرفداراشم اما این واقعیت که گیم پلی و در مواردی داستان بازی های EA هنوز بحرانه این شرکته انکار نشدنیه
ایده های موفق اکتیویژن واسه قسمتهای مولتی پلیر بازیهاش EA رو سردرگم تر از قبل کرد و به وضوح تو بتلفیلد میشه دید این قضیه رو،داستان بازی بصورت واضحی سعی داره نقشه ها و قابلیت های مولتی پلیر بازی رو معرفی کنه!!
از بازی مدال هم باید بگم که خودم داستانش رو خیلی بیشتر از مدرن وارفیر3 و حتی بلک آپس دوس داشتم،اما گیم پلیش راضی کننده نبود
به هر حال به نظر من شتابزدگی اکتیویژن باعث میشه تا بلک آپس2 هم به روال مدرن وارفیر ها پیش بره و زیر سایه موفقیت بازی اول به فروش جهانی دست پیدا کنه،مدال هم همینطور،طبق دموهایی که منتشر شده واضحه که حضور تعداد زیادی از ارتشهای دنیا توی این بازی اشاره مستقیم به تنوع انتخابها تو قسمت مولتیپلیر داره فقط امیدوارم داستانش ضعیف نشده باشه و گیم پلیش ارتقا پیدا کرده باشه.
EAشرکت خیلی بزرگیه و قدرت بیشتری واسه هزینه کردن نسبت به اکتیویژن داره اما ضعف خلاقیت هنری همیشه توی این سبک باعث شده تا نسبت به بقیه رقبا نتونه ودشو اونجور که باید نشون بده،تمرکز و هدف EA همیشه بیشتر روی جزییات گرافیکی و فیزیک موتور بازیهاش بوده اینو حتی تو بازیهایی مثه فیفا هم میشه دید که البته بیشتر میشه به دید فکر مدیریت کل میشه بهش نگاه کرد!بازیهای مدال و بتلفیلد از EA بعد از موفقیت و فروشهای بی پایان اکتیویژن فرصتی واسه عرضه اندام پیدا نکردن و این یه حقیقته،البته طرفدارهای خیلی زیادی پیدا کردن و خودم هم از طرفداراشم اما این واقعیت که گیم پلی و در مواردی داستان بازی های EA هنوز بحرانه این شرکته انکار نشدنیه
ایده های موفق اکتیویژن واسه قسمتهای مولتی پلیر بازیهاش EA رو سردرگم تر از قبل کرد و به وضوح تو بتلفیلد میشه دید این قضیه رو،داستان بازی بصورت واضحی سعی داره نقشه ها و قابلیت های مولتی پلیر بازی رو معرفی کنه!!
از بازی مدال هم باید بگم که خودم داستانش رو خیلی بیشتر از مدرن وارفیر3 و حتی بلک آپس دوس داشتم،اما گیم پلیش راضی کننده نبود
به هر حال به نظر من شتابزدگی اکتیویژن باعث میشه تا بلک آپس2 هم به روال مدرن وارفیر ها پیش بره و زیر سایه موفقیت بازی اول به فروش جهانی دست پیدا کنه،مدال هم همینطور،طبق دموهایی که منتشر شده واضحه که حضور تعداد زیادی از ارتشهای دنیا توی این بازی اشاره مستقیم به تنوع انتخابها تو قسمت مولتیپلیر داره فقط امیدوارم داستانش ضعیف نشده باشه و گیم پلیش ارتقا پیدا کرده باشه.