10-21-2013, 08:06 PM
![[تصویر: Call_of_duty_ghosts_box_art.jpg]](http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/9c/Call_of_duty_ghosts_box_art.jpg)
هر ساله اکتیویژن Call of Duty دیگری را روانه بازار می کند، و هر سال نظرات مردم در فروم ها و وبسایت ها مملو از اعتراض و بدگویی درباره این بازی می شود که این بازی دنبال این است فقط که هرساله ده ها میلیون نسخه بفروشد. چگونه این مساله قابل توضیح است؟ از نظر تهیه کننده Infinity Ward مارک روبین، گمان می رود که این مساله مربوط به مشتریانی است که گیم را خلاصه شده در CoD می دانند و تنها عنوانی که آنها احساس می کنند مجبورند هرطور شده آن را بازی کنند.
او گفت: "بله فکر می کنم همینطور است". وقتی که ما درباره اینکه آیا مخاطبین CoD: Ghost همچنان مانند گذشته به دنبال این بازی هستند یا نه او گفت: "صرف نظر از پلتفرم بازی، عادت های گیم مردم با عوض شدن پلتفرم بازی عوض نمی شود. ما بازیکنان بیشماری داریم که در فضا و حس معمولی تری هستند اما بیشتر بازی می کنند".
روبین به شکل طعنه آمیزی ادامه داد:" آنها گیمرهای هاردکور نیستند، یا حتی گیمر نیستند! اما آنها هرشب CoD بازی می کنند، و آنها بدون توجه به پلتفرم، به بازی خود ادامه می دهند. بنابراین ما نه تنها روی این طیف بازیکنان اصلی خود حساب باز می کنیم، بلکه ما در نسل بعد نیز به همین شکل ادامه داده تا ببینیم تا کجا می توانیم به این شکل ادامه دهیم".
شاید نظر روبین نا امید کننده باشد، اما می توان منظور او را فهمید. بر اساس شواهد عینی، بازیکنان مرد زیادی در بریتانیا دیده شده که کنسول خود را فقط برای تجربه دو عنوان می خرند: Call of Duty و FIFA.
روبین همچنین در جایی دیگر گفته بود که Infinity Ward شخصیت زن را برای بخش مولتی بازی نیز برای این بخش عظیم مخاطبین معمولی معرفی کرده است.
![[تصویر: tiat31hcm87xm9rf990d.gif]](http://www.*****/images/tiat31hcm87xm9rf990d.gif)