امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خوب، اما... | کارنامه ی استودیو ی کوانتیک دریم (Quantic Dream)
#12
به نام خدا 
خسته نباشی دوست عزیز. امیدوارم در مقالات بعدی بهتر بنویسی.
فقط 2 تا مسئله:
نام دوم بازی فارنهایت، indigo prophecy است نه indio prophecy.
نمیدونم چرا میگن بازی های این استودیو گیم پلی نداره. من فقط فارنهایت رو تجربه کردم (هنوز دارم بازی میکنم و تمومش نکردم) و اگه بازیهای بعدی اش هم مانند همین باشه پس گیم پلی بسیار خوبی دارند. شاید تعریف خیلی ها از گیم پلی فقط اکشن بودن بازیه. در فارنهایت تعامل بسیار خوبی در بازی وجود داشت و از همه عناصر موجود در صحنه میشد استفاده کرد. دکمه زنی هاش هم که خیلی باحال بود. از این بازی های جدید هم که دکمه زنی داشتند جالبتر بود (مخصوصا از resident 6).
موفق باشید
[تصویر:  8f3_sfv_ed.jpg]
?So who you gonna be when the reaper come knocking
Actions speak louder than words, so stop talking
So watch me break out of this cage
I fight now, I wont change
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
RE: خوب، اما... | کارنامه ی استودیو ی کوانتیک دریم (Quantic Dream) - توسط Qeiji - 11-25-2013, 12:05 AM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  کارنامه ی نقد و بررسی کاربران فروم:(پست اول حتما مطالعه شود)! Ronan 81 31,241 10-06-2018, 04:09 PM
آخرین ارسال: White Beard
Information تاریخچه ی استودیو remedy batgamer 15 4,810 03-08-2015, 09:31 PM
آخرین ارسال: justfifa
Information تاریخچه ی استودیو ی blizzard batgamer 6 3,575 03-06-2015, 09:43 PM
آخرین ارسال: MWOLFM
Information تاریخچه ی استودیو ی bethesda batgamer 16 5,017 03-05-2015, 09:53 PM
آخرین ارسال: justfifa
  نگاهی بر کارنامه ی Bethesda و تاریخچه آن Colin Wade 16 3,470 11-05-2013, 12:44 AM
آخرین ارسال: one.aiden

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان