03-02-2017, 06:00 PM
روابط رُمانتیک در Mass Effect:Andromeda گستردهتر از نسخههای پیشین خواهد بود.
اگر نسخههای پیشین Mass Effect را بازی کرده باشید یک قانون جالب و ساده در روابط وجود داشت و آن هم این بود که «هرچه قدر دیالوگهای بیشتری با آن شخص داشته باشی رابطه مستحکمتری داری»، اما تهیهکننده این بازی فابریس کاندُماینِس گفته که در کهکشان Andromeda روابط بیشتر از اینها است.
اگر نسخههای پیشین Mass Effect را بازی کرده باشید یک قانون جالب و ساده در روابط وجود داشت و آن هم این بود که «هرچه قدر دیالوگهای بیشتری با آن شخص داشته باشی رابطه مستحکمتری داری»، اما تهیهکننده این بازی فابریس کاندُماینِس گفته که در کهکشان Andromeda روابط بیشتر از اینها است.
نقلقول:بایوور از قدیم هم به ایدههای این گونه روی خوشی نشان داده و شخصیتها هم کمک کردهاند تا این منظر جدید از روابط به وجود آید و Andromeda هم از این قاعده مستثنی نیست:ما تلاش کردیم تا در همه چیزی که مربوط به روابط میشد ظریف کار کنیم. به این معنی که شما برای روابط موجود در بازی باید از تجربیات زندگی واقعی استفاده کنید. دیگر روابط داشتن تنها به این معنی نیست که یک داستان عشقی ایجاد کنید. بنابراین ما خواستیم این رویه را تغییر دهیم.حتی در نسخه اول شما میتوانستید خیانت کنید و همچنان روابط خود را حفظ کنید اما باز هم دلیل عصبانیت شخصیت به روابط عشقی او مربوط میشد.
بنابراین دوباره ما در تلاشیم تا بین روابط دوستی و عشقی تفاوت بگذاریم اما موضوع عمیقتر از آن است. سیستم تُن صدای جدیدمان این موضوع را امکانپذیر کرده است چرا که شما را در آن محدودیت دوگانه نگه میدارد.
نقلقول:به زبان دیگر، روابط موجود در Mass Effect Andromeda به مانند زندگی حقیقی پیچیده هستند. اما این چیز بدی نیست.همه اینها مربوط به انتخابها است. بنابراین اکنون اگر میخواهید با همجنس رابطه جنسی داشته باشید و در روز بعد با جنس مخالف، اکنون میتوانید چرا که همهچیز بسته به انتخابهای شما است.
نقلقول:تلاش ما این است تا آن ویژگیهای قضاوت یا «اگر من تمام آن مرحلههای وفاداری را انجام ندادم پس بد بازی میکنم» را کنار بگذاریم. خیر، ما نمیخواهیم از آن احساسات داشته باشیم اما اگر به بعضی شخصیتها خیانت بکنید عصبانی میشوند و بعضی هم تغییری در رفتارشان نمیبینید.