10-21-2015, 07:20 PM
سازنده افسانهای ژاپنی، Yu Suzuki، تایید کرد که هدف او بر روی نسخه PS4 عنوان Shenmue 3 تمرکز بر روی نرخ فریم ۳۰ است زیرا اجرای این عنوان با فریم ۶۰ نهتنها سخت بلکه باعث میشود که از مقدار جزییات به شدت کم شود. با ما در ادامه همراه باشید.
نقلقول:برای لحظهای به نرخ فریم ۳۰ فکر کردم زیرا رسیدن به فریم ۶۰ بسیار سخت است، نمیدانم من هنوز مطمئن نیستم.
Suzuki اشاره کرد که از موتور Unreal Engine 4 برای ساخت آخرین ماجراجویی رویایی خود انتخاب کرده است. از دید ایشان این موتور به خوبی میتواند محیطهای رنگی و بافتهای آن را پردازش کند، Yu Suzuki در این خصوص میگوید:
نقلقول:عنوان Shenmue 3 برای اولین بار در کنفرانس شرکت Sony در E3 2015 به عنوان یک پروژه Kick Starter معرفی شد، خوشبختانه این پروژه بسیار موفق بود و در کل توانست به رقم ۶ میلیون دلار دست پیدا کند!آنها بسیار نزدیک به دیدی هستند که من نسبت به جهان Shenmue 3 دارم، موتور Unreal Engine 4 به من اجازه میدهد تا رطوبت و تازگی این جهان به زیباترین شکل ممکن پیاده کنم اگر شما در محیط صحرایی هستید به خوبی میتوانید خشکی موجود در هوای آن را احساس کنید. احساس میکنم که با Unreal Engine 4 میتوانم به خوبی کیفیت بسیار عالی از آب و هوا و فضای زندگی را نشان دهم.
سياستمدار انسانها را به دو دسته تقسيم ميكند: ابزار و دشمن.
يعني فقط يك طبقه را ميشناسند و آن هم دشمن است.