امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اطلاعات کامل درباره No Man's Sky
#11
(12-26-2015, 03:46 PM)DFSHINNOK7 نوشته است:
(12-25-2015, 06:44 PM)بازی_خور نوشته است: من نمی فهمم مردم از چی این بازی اینقدر حریت زده ان ؟
بازی هیچ چیز جدیدی اراعه نداده. همش تکراریه
بعد از انتشار بازی مشخص میشه.

بعد انتشار بازی چی مشخص می شه؟
تکراری بودن کل امکانات بازی که از الان هم مشخصه.

من در مورد خوب یا بدش حرف نمی زنم. من میگم بازی هیچ چیز جدیدی نداره که مردم این جوری رفتار می کنن.
مردم به هزار شوق و زوق برای هم تعریف  می کننکه بازی چند بیلیون سیاره داره(انگار خیلی چیز جدیدیه) هرکدوم شکل و موجودات خاص خود رو داره (که اینم تکراریه) و ...
تمام ویژگی هایی که توی توضیحات بازی اومده تکراریه و قبلا همچین چیز های بودن

من از بازی بدم نمیاد.
خیلی هم منتظرش ام.
من از این جور واکنش های مردم خوشم نمیاد
Evil Always Find a Way 
.
[تصویر:  lcrm3sb41tlrjlr98p.jpg]
پاسخ
#12
(12-26-2015, 05:12 PM)بازی_خور نوشته است:
(12-26-2015, 03:46 PM)DFSHINNOK7 نوشته است:
(12-25-2015, 06:44 PM)بازی_خور نوشته است: من نمی فهمم مردم از چی این بازی اینقدر حریت زده ان ؟
بازی هیچ چیز جدیدی اراعه نداده. همش تکراریه
بعد از انتشار بازی مشخص میشه.

بعد انتشار بازی چی مشخص می شه؟
تکراری بودن کل امکانات بازی که از الان هم مشخصه.

من در مورد خوب یا بدش حرف نمی زنم. من میگم بازی هیچ چیز جدیدی نداره که مردم این جوری رفتار می کنن.
مردم به هزار شوق و زوق برای هم تعریف  می کننکه بازی چند بیلیون سیاره داره(انگار خیلی چیز جدیدیه) هرکدوم شکل و موجودات خاص خود رو داره (که اینم تکراریه) و ...
تمام ویژگی هایی که توی توضیحات بازی اومده تکراریه و قبلا همچین چیز های بودن

من از بازی بدم نمیاد.
خیلی هم منتظرش ام.
من از این جور واکنش های مردم خوشم نمیاد

درسته از این لحاظ کاملا با شما موافقم. یکی از دلایلی که من این تاپیکو زدم جلوگیری از هایپ بی مورد بود.
Overhype شدن برای هیچ بازی ای خوب نیست. No Man's Sky صد در صد بهترین بازی تاریخ نمیشه، اما ویژگیهایی داره که باعث میشه بازی ارزشمندی به حساب بیاد. خیلی از المانهای گیم پلی اش تکراری هست، اما در بخش تنوع جهان و وسعت، بیشتر سعی داره قدرت نمایی کنه.

خیلیا دوست دارن این بازی همه چی توش باشه، خیلیا اصلا از بازی خوششون نمیاد، و کسانی مثل من هم حتی به چیزایی که توی تریلرها نمایش دادن قانع هستن و هر موردی که اضافه بشه به بازی یه نکته مثبت هست.

به نظر من مهم اینه که انتظاراتمون رو بالا نبریم. تمام این چیزایی که توی OP نوشتم تقریبا همه اطلاعات منتشر شده از بازی هست.
پاسخ
#13
(12-26-2015, 03:46 PM)DFSHINNOK7 نوشته است:
(12-26-2015, 02:46 AM)Last Warrior نوشته است: هدف اصلی در این بازی چیه؟  چرا باید به سمت مرکز کهکشان بریم؟ چرا تو مسیر به سمت مرکز کهکشان باید به منظومه ها سر بزنیم؟ چرا باید سیارات رو کشف کنیم؟ و چراهایی دیگر . . .
آیا فقط دلیل گشت و گذاره، این دلیل کافیه؟ تا چه حد گشتن در این تنوع سیارات، اگه بدون هدف مهمی باشه، میتونه جذاب باقی بمونه و خسته کننده نشه؟
نبود شخصیت منفی اصلی( نمیدونم هست یا نه) آیا به بازی ضربه نمیزنه؟ اون حیوونات و محافظین سیارات که نقش منفی حساب نمیشن!
خود شخصیت اصلی چی هست کی هست از کجا اومده و برای چی در این سفر هست؟ تنهاست؟ اخرین بازماندست؟ و ؟ . . . ؟  . . . ؟ . . . ؟ و همچنان  . . . ؟
.
.
.
اما
.
.
.
گستردگی جهان بازی بی‌نظیر و حیرت‌انگیزه؟  تنوع سیارات و محیط و جانوران و پو شش گیاهی و ... شگفت‌آوره، کلا از لحاظ محیط و فضا بازیه محیرالعقولی هست و . . .
ولی همچنان سوالات ابتدایی باقی میمونن!
ممنون بابت اطلاعات بسیار خوب از نویسنده‌ی عزیز

هدف اصلی بازی رو شما رسیدن به مرکز کهکشان اول فرض کن. (این بازی با بازیهای دیگه خیلی تفاوت داره، چرا انتظار دارید همه بازیها مثل AC و COD داستان خطی داشته باشن؟)
در مرکز کهکشان یک اتفاق میفته که باعث میشه یکسری حقایق براتون روشن بشه (سازنده ها نگفتن دقیقا چی میشه) و همون نقطه از بازی هم میتونه دلیلی برای ادامه دادن بازی توسط شما باشه، و هم به یک شکلی پایان بازی هست. (اما بازی هیچوقت تموم نمیشه)
با کشف سیارات امتیاز میگیرید. با کشف موجودات امتیاز میگیرید. با جمع آوری و یا خرید منابع مختلف میتونید اسلحه، لباس و سفینه خودتون رو آپگرید کنید تا بتونید با امکانات بیشتر ادامه بدید و به مرکز نزدیک تر بشید.

متاسفانه یکی از مواردی که سازنده ها خیلی روش حساس هستن تنوع سیارات و چیزایی هست که در کهکشان قابل کشف هستن. Sean Murray مدیر استودیو بارها گفته که هر بار چیز جدیدی نمایش بدیم مثل این هست که یک لحظه خارق العاده و به یاد ماندنی رو برای یک بازیکن خراب کنیم. در نتیجه خیلی از محتوای بازی رو نمایش نمیدن که اسپویل نشه.



اینکه این بازی داستان خاصی نداره (هر چند که Lore داره و باید برای پی بردن به حقایق، کاوش کنید)، اینکه مشخص نیست شخصیت اصلی کی هست، اینکه توسط یک کمپانی 800 نفری ساخته نشده (فقط 10 نفر روی این بازی دارن کار میکنن)، اینکه در ظاهر به نظر بی هدف میرسه......همه اینا به کنار. اما حس فرود به یک سیاره و کشف و دیدن چیزایی که باعث حیرت آدم میشه، واقعا توی هیچ بازی ای نبوده و احتمالا نخواهد بود. 99% سیاراتی که شما توی بازی کشف میکنید ممکنه تا صدها سال بعد کسی نتونه کشف کنه.

ببینید باید همین ابتدا اشاره کنم که من نه عاشق سینه چاک بازی هستم نه ازش بدم میاد، حتی به نظرم بازی بسیار جالبی هم هست، در ضمن من مقاله شما رو خوندم، ولی با وجود همه این توضیحات باز هم نکات مبهم و سوالاتی در مورد این بازی مطرحه.

"این بازی با بازیهای دیگه خیلی تفاوت داره، چرا انتظار دارید همه بازیها مثل AC و COD داستان خطی داشته باشن؟)"!!!
 کی از داستان بازی یا از خط و خطوط اون حرف زد،اصلا چه ربطی به AC یا COD داره! اصلا مگه چیز خاصی از داستان گفته شده(  البته اگه داستان داشته باشه)
مثل اینکه منظور من رو درست متوجه نشدید، حرف من هدف و انگیزه‌ی کلی و نکات مبهم در بازی هست. آیا فقط گشت وگذار در سیارات اونم برای ارتقا و جمع آوری امتیاز(!) هدف یه بازی به این بزرگی هست. البته اگه همین هم باشه بالاخره یجور انگیزست واسه خودش!!! ولی تا کی میتونه کافی باشه همین انگیزه‌ی اکتشاف؟!
هر بازی باید انگیزه بده به بازی کننده برای ادامه، داریم میریم وسط کهکشان! خب، موانع چی هستن، چرا باید توی مسیر بچرخیم به سمت سیارات و مستقیم به راهمون ادامه ندیم، فقط جمع‌آوری منابع که نمیتونه کل موضوع باشه!
ببینید در کل حرف من اینه که یه بازی به این عظمت، ظرفیت عظیمی داره ولی چیز زیادی از اون ظرفیت نشون نداده، یا شاید نخواسته نشون بده تا غافلگیر کنه همه رو، که احتمال داره و امیدوارم که مورد دومی مطرح باشه و سورپرایز باشه برا ی بازی‌کننده ها. ممکنه در این اکتشافات غافل‌گیری‌هایی وجود داشته باشه یا قطعات گمشده از اون هدف و انگیزه‌ای که اشاره کردم یا حتی داستان در بازی بدست بیاد. یا شاید این اکتشاف بر اثر عواملی اونقدر جذاب خواهد بود که میتونه ساعت‌ها بازی‌کننده رو همراه بازی نگه داره!
در هر حال باید گفت که جواب اصلی و نهایی رو به تمام سوالات خود بازی خواهد داد و البته امیدوارم بازی به این وسعت بازی خوبی هم از آب در بیاد.
[تصویر:  Last_Warrior.png]
پاسخ
#14
(12-26-2015, 08:49 PM)Last Warrior نوشته است:
(12-26-2015, 03:46 PM)DFSHINNOK7 نوشته است:
(12-26-2015, 02:46 AM)Last Warrior نوشته است: هدف اصلی در این بازی چیه؟  چرا باید به سمت مرکز کهکشان بریم؟ چرا تو مسیر به سمت مرکز کهکشان باید به منظومه ها سر بزنیم؟ چرا باید سیارات رو کشف کنیم؟ و چراهایی دیگر . . .
آیا فقط دلیل گشت و گذاره، این دلیل کافیه؟ تا چه حد گشتن در این تنوع سیارات، اگه بدون هدف مهمی باشه، میتونه جذاب باقی بمونه و خسته کننده نشه؟
نبود شخصیت منفی اصلی( نمیدونم هست یا نه) آیا به بازی ضربه نمیزنه؟ اون حیوونات و محافظین سیارات که نقش منفی حساب نمیشن!
خود شخصیت اصلی چی هست کی هست از کجا اومده و برای چی در این سفر هست؟ تنهاست؟ اخرین بازماندست؟ و ؟ . . . ؟  . . . ؟ . . . ؟ و همچنان  . . . ؟
.
.
.
اما
.
.
.
گستردگی جهان بازی بی‌نظیر و حیرت‌انگیزه؟  تنوع سیارات و محیط و جانوران و پو شش گیاهی و ... شگفت‌آوره، کلا از لحاظ محیط و فضا بازیه محیرالعقولی هست و . . .
ولی همچنان سوالات ابتدایی باقی میمونن!
ممنون بابت اطلاعات بسیار خوب از نویسنده‌ی عزیز

هدف اصلی بازی رو شما رسیدن به مرکز کهکشان اول فرض کن. (این بازی با بازیهای دیگه خیلی تفاوت داره، چرا انتظار دارید همه بازیها مثل AC و COD داستان خطی داشته باشن؟)
در مرکز کهکشان یک اتفاق میفته که باعث میشه یکسری حقایق براتون روشن بشه (سازنده ها نگفتن دقیقا چی میشه) و همون نقطه از بازی هم میتونه دلیلی برای ادامه دادن بازی توسط شما باشه، و هم به یک شکلی پایان بازی هست. (اما بازی هیچوقت تموم نمیشه)
با کشف سیارات امتیاز میگیرید. با کشف موجودات امتیاز میگیرید. با جمع آوری و یا خرید منابع مختلف میتونید اسلحه، لباس و سفینه خودتون رو آپگرید کنید تا بتونید با امکانات بیشتر ادامه بدید و به مرکز نزدیک تر بشید.

متاسفانه یکی از مواردی که سازنده ها خیلی روش حساس هستن تنوع سیارات و چیزایی هست که در کهکشان قابل کشف هستن. Sean Murray مدیر استودیو بارها گفته که هر بار چیز جدیدی نمایش بدیم مثل این هست که یک لحظه خارق العاده و به یاد ماندنی رو برای یک بازیکن خراب کنیم. در نتیجه خیلی از محتوای بازی رو نمایش نمیدن که اسپویل نشه.



اینکه این بازی داستان خاصی نداره (هر چند که Lore داره و باید برای پی بردن به حقایق، کاوش کنید)، اینکه مشخص نیست شخصیت اصلی کی هست، اینکه توسط یک کمپانی 800 نفری ساخته نشده (فقط 10 نفر روی این بازی دارن کار میکنن)، اینکه در ظاهر به نظر بی هدف میرسه......همه اینا به کنار. اما حس فرود به یک سیاره و کشف و دیدن چیزایی که باعث حیرت آدم میشه، واقعا توی هیچ بازی ای نبوده و احتمالا نخواهد بود. 99% سیاراتی که شما توی بازی کشف میکنید ممکنه تا صدها سال بعد کسی نتونه کشف کنه.

ببینید باید همین ابتدا اشاره کنم که من نه عاشق سینه چاک بازی هستم نه ازش بدم میاد، حتی به نظرم بازی بسیار جالبی هم هست، در ضمن من مقاله شما رو خوندم، ولی با وجود همه این توضیحات باز هم نکات مبهم و سوالاتی در مورد این بازی مطرحه.

"این بازی با بازیهای دیگه خیلی تفاوت داره، چرا انتظار دارید همه بازیها مثل AC و COD داستان خطی داشته باشن؟)"!!!
 کی از داستان بازی یا از خط و خطوط اون حرف زد،اصلا چه ربطی به AC یا COD داره! اصلا مگه چیز خاصی از داستان گفته شده(  البته اگه داستان داشته باشه)
مثل اینکه منظور من رو درست متوجه نشدید، حرف من هدف و انگیزه‌ی کلی و نکات مبهم در بازی هست. آیا فقط گشت وگذار در سیارات اونم برای ارتقا و جمع آوری امتیاز(!) هدف یه بازی به این بزرگی هست. البته اگه همین هم باشه بالاخره یجور انگیزست واسه خودش!!! ولی تا کی میتونه کافی باشه همین انگیزه‌ی اکتشاف؟!
هر بازی باید انگیزه بده به بازی کننده برای ادامه، داریم میریم وسط کهکشان! خب، موانع چی هستن، چرا باید توی مسیر بچرخیم به سمت سیارات و مستقیم به راهمون ادامه ندیم، فقط جمع‌آوری منابع که نمیتونه کل موضوع باشه!
ببینید در کل حرف من اینه که یه بازی به این عظمت، ظرفیت عظیمی داره ولی چیز زیادی از اون ظرفیت نشون نداده، یا شاید نخواسته نشون بده تا غافلگیر کنه همه رو، که احتمال داره و امیدوارم که مورد دومی مطرح باشه و سورپرایز باشه برا ی بازی‌کننده ها. ممکنه در این اکتشافات غافل‌گیری‌هایی وجود داشته باشه یا قطعات گمشده از اون هدف و انگیزه‌ای که اشاره کردم یا حتی داستان در بازی بدست بیاد. یا شاید این اکتشاف بر اثر عواملی اونقدر جذاب خواهد بود که میتونه ساعت‌ها بازی‌کننده رو همراه بازی نگه داره!
در هر حال باید گفت که جواب اصلی و نهایی رو به تمام سوالات خود بازی خواهد داد و البته امیدوارم بازی به این وسعت بازی خوبی هم از آب در بیاد.

بخاطر وسعت بازی شاید بهتر بود در پایان پستم میگفتم که هر سوالی دارید بپرسید چون یکسری نکات خواسته و یا ناخواسته از قلم میفته در هر صورت.

من سعی میکنم به ابهامات شما پاسخ بدم اما ممکنه زیاد برای شما جالب نباشه (برای من که خیلی خیلی جالبه) چون شاید با این توضیحات نشه فقط No Man's Sky رو یک بازی دونست.

همه بازیکنان در بیرونی ترین لایه یک کهکشان مشترک شروع میکنن. در این محیط سیارات و مناطق و موجودات و... برای انسان قابل درک هستن، به این معنی که موجودات خزنده، چهارپا، دوپا، 1 پا و کانگرو مانند و اسب مانند و ماهی مانند و .... در ابتدای بازی بیشتر هستن، برای سفر کردن به مرکز کهکشان شما نیاز به آپگرید کردن لباس، وسیله چند کاره (یا همون اسلحه) و سفینه خودتون دارید.

آپگرید لباس برای زنده موندن در محیطهای رادیو اکتیو و محیطهای سمی و... مورد نیازه. همچنین برای بیشتر زنده موندن در آب و مایعات دیگه نیاز به آپگرید لباس دارید.

توی بازی شما از وسیله چندکارتون (یا همون اسلحه) برای اسکن محیط، تغییر در شکل محیط و مبارزه استفاده میکنید. برای مقابله با شرایط خطرناک تر باید قدرت تیراندازی این وسیله رو آپگرید کنید، همچنین برای اسکن یکسری اجسام و یا محیطهای متفاوت باید آپگریدش کنید.

با توجه به اینکه پرواز از یک منظومه به منظومه دیگه ممکنه روزها و یا در بعضی موارد هفته ها طول بکشه، برای همین باید قدرت Hyperdrive سفینه خودتون رو برای پرش به منظومه های نزدیک، بالا ببرید و همچنین قدرت تیر اندازی قوی تر نیاز به آپگرید کردن سفینه داره، فضای Cargo سفینه برای ذخیره سازی منابع مختلف هم در طول بازی نیاز به آپگرید داره تا بتونید منابع بیشتری حمل کنید.

هر چی که به مرکز کهکشان نزدیکتر بشید، احتمال مواجه شدن با محیطهای عجیبتر و خطرناک بیشتر میشه .

مثلا فرض کنید اوائل بازی وارد یک اقیانوس توی یک سیاره میشید و در اون موجوداتی شبیه به کوسه و یا نهنگ کشف میکنید، خب این زیاد عجیب نیست. اما هر چی که به مرکز کهکشان نزدیک تر بشید وضعیت غیر قابل درک تر میشه. تصور کنید که وارد یک سیاره بشید که در اون دریاها از موادی غیر از آب تشکیل شده باشن، ماهیهای توی دریا (که نمیشه اسمشو گذاشت ماهی البته) نه شبیه به ماهی باشن و نه شبیه ماهی رفتار کنن.

یا اینکه به یک سیاره قدم بذارید که یه دفه یه گروه از موجودات عجیب و غیر قابل تصور (بصورت گله ای) از کنارتون رد بشن و یا حتی بهتون حمله کنن.

یا تصور کنید که به یک سیاره فرود بیاید که هیچ موجودی اونجا نباشه و در اون یک غار عجیب پیدا کنید که پر از منابع ارزشمند هست و ...

چه حسی بهتون دست میده؟؟ بوجود اومدن این حس حتی برای چند ثانیه، یکی از اهداف اصلی سازندگان بازی هست.
پاسخ
#15
دیگه توی این هم ابهام داستانی پیش اومده Wall
[font=GFRegular, 'Helvetica Neue', HelveticaNeue, Arial, sans-serif]The chain of retaliation is what will truly bind this board together as one[/font]

پاسخ
#16
نقل‌قول: . . .
یا اینکه به یک سیاره قدم بذارید که یه دفه یه گروه از موجودات عجیب و غیر قابل تصور (بصورت گله ای) از کنارتون رد بشن و یا حتی بهتون حمله کنن.

یا تصور کنید که به یک سیاره فرود بیاید که هیچ موجودی اونجا نباشه و در اون یک غار عجیب پیدا کنید که پر از منابع ارزشمند هست و ...

چه حسی بهتون دست میده؟؟ بوجود اومدن این حس حتی برای چند ثانیه، یکی از اهداف اصلی سازندگان بازی هست.

بوجود آوردن یه همچین حسی عنصر تقریبا مشترک اکثر بازیهاست. همه بازیها، بخصوص جهان بازها، دوست دارن هر گوشه‌ از جهانشون رو متفاوت از جای دیگه بسازن و اون جهان رو پر از شگفتی و موجودات و اتفاقات متنوع بکنن تا بازی‌کننده هم حس نو بودن هر جای دنیای بازی رو داشته باشه و هم حس کاوش کردنش گل کنه. البته برای این بازی جهان عظیمش مثال زدنی خواهد بود.

من امیدوارم در یک همچین بازی گسترد‌ه‌ای برای اکتشاف درون جهانش، عوامل بیشتری بغیر از علاقه‌ی گیمر و حس اکتشاف دخیل باشن. مثلا فرض کنید ما نتونیم از محیطی عبور کنیم و ساختار یا مکانیزمی در بازی به ما بگه که باید به فلان منظومه بریم و منابعی رو پیدا کنیم، یا مثلا در سیار‌ه‌ای پدیده‌ای رو پیدا کنیم که به سیاره‌‌‌‌ی دیگری در نزدیکی اشاره داره که وسیله‌ی مهمی در اون قرار داره و ما رو مجبور کنه که منظومه‌ای و یا سیار‌ه‌ای رو حتما پیدا کنیم و  . . . و حتی دوست دارم اتفاقات غیر مترقبه و غیر قابل پیش‌بینی زیادی هم در مناطق مختلف واقع بشه و . . .
این موارد فقط نکات خیلی ریز بود و از این دست مثال‌ها خیلی میشه زد و در کل منظور هُل دادن بازی‌کننده برای اکتشاف علاوه بر هیجان و علاقه‌ی خودش هست. کلا در مورد این بازی و چگونگی اون خیلی میشه حرف زد و در کل بازی جالبی به نظر میاد حتی قبل انتشار.
در نهایت باید گفت که سوالات توسط خود بازی جواب داده میشن و احتمال داره سورپرایزهای بسیاری هنوز رو نشدن و البته باز هم اشاره میکنم که بازی میتونه یه اتفاق بزرگ در صنعت گیم باشه و البته بازی بسیار مهیج و جالب.
[تصویر:  Last_Warrior.png]
پاسخ
#17
ویدیوهای دیگر:


پاسخ
#18
تحلیلت عالی 113 ، دستت درد نکنه. منم خودم مدت هاست دنبال این بازیم و توی یوتیوب هر چند وقت یک بار فیلماشو سرچ می کنم ببینم چی جوریاست اوضاع  241 ! این بازی منو یاد freelancer محصول سال 2003 میندازه. اون واقعا بازی خیلی خیلی قشنگی بود. توی سیارات مختلف می رفتی، با این تفاوت که نمی شد مثلا توی اون سیاره راه رفت، فقط تو اون سیاره می شد سفینه خرید و یا سفینه هارو آپگریدش کرد، ولی تو اون بازی جدای گشت و گذار در فضا، خط داستانی مشخصی داشت، یعنی ماموریت های مختلفیو می شد به انجام برسونی و صحنه های مبارزه ایش خیلی بود. ماموریت هایی که انجام می دادم منو واقعا به ذوق و شوق سوق می داد.

   بازی no man's sky اما تعداد سیاراتش خیلی خیلی خیلی زیادن! این یه حسنه براش، اما به نظر من اگه توی هر سیاره ای یه ماموریت خاصی رو هم انجام می دادی و یا به عبارت دیگه اگه به جز گشت و گذار، مثل بازی های RPG داستانیو دنبال می کردی بهتر از این می شد. با تمام این اوصاف، مشتاق انتشار بازی و لذت بردن ازش هستم  Gamer4 !
پاسخ
#19
ببخشید سیستم مورد نیاز اعلام نشده ؟ ازین دیگه بیشتر نمیشه هایپ شم
پاسخ
#20
(12-29-2015, 06:34 PM)BadBoy4Ever نوشته است: ببخشید سیستم مورد نیاز اعلام نشده ؟ ازین دیگه بیشتر نمیشه هایپ شم
   برگرفته از سایت game-dabate.com

[تصویر:  2OH2s.jpg]
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مسترچیف، قهرمانی برای تمام بشریت… | نگاهی کامل به زندگینامه Master Chief قسمت 2 yazdandoost 0 1,333 08-21-2019, 10:47 AM
آخرین ارسال: yazdandoost
  مسترچیف، قهرمانی برای تمام بشریت… | نگاهی کامل به زندگینامه Master Chief yazdandoost 0 1,267 08-21-2019, 10:43 AM
آخرین ارسال: yazdandoost
  مصاحبه‌ با سازندگان Man of Medan | صحبت‌ درباره‌ی داستان، فضاسازی و عناصر بازی White Beard 0 1,311 11-25-2018, 12:34 PM
آخرین ارسال: White Beard
  این درباره خانواده است | نقد و بررسی The Walking Dead Season 3: A New Frontier Ep.1&2 B.A.T 3 3,582 02-26-2017, 05:02 PM
آخرین ارسال: Dead-pool
  لطفاً آهسته وارد شوید؛ درباره‌ی بازی Sad Satan Punished Snake 6 3,159 08-18-2016, 03:23 PM
آخرین ارسال: UNIQ

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 9 مهمان