10-13-2014, 05:52 PM
(آخرین ویرایش: 10-13-2014, 05:55 PM، توسط mehran basiri.)
مدیر پروژه Far Cry 4 درباره نرخ فریم و رزولوشن این بازی توضیح می دهد|رقابت با دیگر عناوین جای نگرانی ندارد
مهر ۲۱ام, ۱۳۹۳| ۱۶:۰۷ رامین مبشری
مهر ۲۱ام, ۱۳۹۳| ۱۶:۰۷ رامین مبشری
بازی Far Cry 4 یکی از عناوین شوتر مورد انتظار امسال است و این بازی با انتشار خود رقبایی مانند Halo و Call of Duty: Advanced Warfare را پیش روی خود می بیند. علاوه بر این عناوین که هنوز منتشر نشده اند، بازی Destiny نیز می تواند به عنوان رقیبی برای Far Cry 4 تلقی شود.با وجود این رقبا اما مدیر پروژه ی Far Cry 4 نگرانی از بابت عملکرد این بازی ندارد و فکر می کند Far Cry 4 به خوبی کار خود را انجام خواهد داد. در پاسخ به هوادارانی که نگران رقابت بین Halo، Call of Duty: Advanced Warfare و Far Cry 4 هستند، Alex Hutchinson در توییتر خود عنوان کرد:
نقلقول:“همه آن سه بازی (از جمله بازی ما) پیش از این نیز تاریخ عرضه ی نزدیک به یکدیگر داشته و همه کار خود را به خوبی انجام داده ایم.”
علاوه بر نگرانی هواداران نسبت به فضای رقابتی حول بازی های شوتر، کارگردان این بازی درباره اجرا نشدن این بازی با ۱۰۸۰p 60fps اظهار کرد:
نقلقول:“ما مجبور بودیم در زمینه ساخت ساده سازی انجام دهیم تا این که افراد یا رویدادهای کمتری داشته باشیم یا چیزهای دیگری را فدای نرخ فریم کنیم.”
این امر ممکن است باعث آزرده خاطر شدن برخی طرفداران شده باشد که بازی در ۱۰۸۰p 60fps اجرا نمی شود اما اگر این امر باعث غنی تر شدن دنیای بازی شود، شاید به قیمت دیدن چند فریم کمتر یا چند پیکسل کمتر ارزش داشته باشد.