امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حقارت زمان | پیشنمایش Quantum Break
#1
بدون شک تا به امروز عناوین و فیلم های سینمایی فراوانی در زمینه ی کنترل زمان، سفر در زمان، توقف آن و.. ساخته و منتشر شده اند که هر یک در زمینه هایی موفق بوده و برخی از آثار تماما کلیشه بوده اند و چندی دیگر در نقش یک کلیشه کش برای زمان عمل کرده اند. مسلما در دنیای امروز یکی از بزرگترین دغدغه های دست نیافته ی بشر موضوع اشاره شده یعنی کنترل زمان می باشد، امری که ابر قدرت های هستی نیم نگاهی به بدست آوردنش دارند زیرا وقتی زمان در اختیار فرد یا گروهی قرار بگیرد مسلما  هیچ توان نظامی و سیاسی یارای رویارویی با آن را ندارد. به همین سبب سم لیک تصمیم گرفته است با ایجاد پلی میان نکات مثبت فیلم و سینما و دنیای بازی های رایانه ای و از آن مهمتر تصویری از آنچه که در ذهن مردم وجود دارد را به نام Quantum Break خلق کند.
[تصویر:  2wi5555tzbw9ccrc95tn.jpg]
نام بازی: Quantum Break
استودیو سازنده: Microsoft Studio /  Remedy
سبک: اکشن / شوتر سوم شخص
تاریخ انتشار: TBA 2015
پلتفرم: Xbox One

استودیو  Remedy Entertainmentرا می توان یکی از معدود استودیو های بازی سازی دانست که دست به هرچه بزنند طلا می شود زیرا در هسته ی اصلی Remedy فردی وجود دارد که اگر او را بالاتر از افرادی همچون کوجیما و دیوید کیج ندادیم کمتر دانستن او از بزرگان دنیای بازی های رایانه ای نیز کم لطفی در حق استعداد های اوست، استاد سم لیک که همگان او را با خلق دو نسخه ی نخست Max Payne و قهرمان همیشه ماندگار آن MAX در خاطر دارند. مردی که با ساخت بازی  داستان محور و تا حدودی ترسناک در نسل هفتم تحت عنوان  Alan Wake باری دیگر همگان را به تحسین در آورد. عنوانی که پروژه ی ساخت آن در حدود پنج سال به طول انجامید و در ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول نسل هفتمی Xbox 360 منتشر شد و چندی بعد شرکت مایکروسافت  Alan Wakeرا برای رایانه های شخصی نیز روانه ی بازار کرد تا تعداد بیشتری از بازیبازان با ساخته ی جدید سم لیک ارتباط برقر نمایند. پیش از شروع نسل هشتم اکثر بازیبازان اعتقاد داشتند مایکروسافت از پروژه ی جدید و انحصاری استودیو Remedy رونمایی خواهند کرد و این پروژه عنوانی جز 2Alan Wake  نخواهد بود. اما باری دیگر این Remedy بود که قاعده ی بازی را تغییر داد و بر خلاف انتظارات عمومی بازیبازان از یک IP جدید با نام Quantum Break رونمایی کرد تا این بار سم لیک با داستانی احتمالا جذاب و درگیر کننده دارندگان Xbox One را به کنترل کردن زمان دعوت کند.

کنترل زمان:

بر اساس اطلاعات موجود در Quantum Break ( QB )  نیز شاهد تقابل خیر و شر با هم می باشیم با این تفاوت که در این بای شما هم کنترل شر را به دست خواهید گرفت و هم خیر. در ساخته ی Remedy قرار است شما کنترل شخصیتی به نام Jack Joyce را برعهده دار شوید که پیش از به وقوع پیوستن اتفاقات بازی به عنوان یک دانشمند در دانشگاه River Port ایالات متحده در حال فعالیت بر روی فرضیه ی کنترل و ایجاد توفق در زمان و انجام آزمایشاتی در این زمینه می باشد. طی یکی از این آزمایشات به سبب اختلالی که به وقوع می پیوندد Jack Joyce به همراه دو همکار دیگرش یعنی Pual Serene و Beth Wilder دارای قدرتی خارق العاده می شوند که بر این اساس، این افراد به روش های مختلفی بر روی زمان کنترل می یابند. به نوعی نقش منفی داستان Pual Serene می باشد زیرا بر خلاف Beth و Jack که به دنبال خدمت بیشتر به مردم با بهره گیری از قدرتشان می باشند Pual به منافع شخصی خود می اندیشد و از قدرت برتر خویش که توان توقف زمان و مشاهده ی آینده را به او می دهد و همین موضوع او را در جایگاهی بهتر از هماتایانش قرار داده است برای کسب قدرت و ثروت از طریق همکاری با دولت مردان آمریکایی استفاده می کند. از سوی دیگر این طور که مشخص شده است پیش از شروع شدن بازی برادر Jack به طرز مشکوکی به قتل می رسد و Jack تنها  Pualرا مسئول قتل وی می داند و مسلما یکی دیگر از دلایل اصلی مبارزه ی Beth و Jack با Pual همین موضوع می باشد. همچنین اعلام شده است قدرت Jack شامل دو بخش توقف کامل زمان یا ایجاد وقفه در زمان می شود که اسم کلی توانایی های او در بازی Zero State است.
افزون بر این سم لیک اعلام کرده است در پایان هر فصل از بازی شما در نقش Pual Serene که توان مشاهده ی آینده را دارد قرار خواهید گرفت و سر انجام فصل پیش رویتان را به چشم خواهید دید اما برای فهمیدن جزئیات و چگونگی دقیق این پایان می بایست داستان بازی را از ابتدای هر فصل به وسیله ی Jack طی نمایید و این امر نشانگر ذکاوت سم لیک در تحریر داستان بازی برای جذب مخاطب به دنبال کردن QB می باشد زیرا شما در انتهای هر فصل تنها نتیجه ی کار از دید Pual را خواهید دید و مسلما این پایان همیشه با خواسته های بازیباز یکسان نیستند و این شما می باشید که در طول مراحل می توانید پایان مشاهده شده را به کل تغییر دهید و یا قسمتی از آن را اصلاح نمایید. علاوه بر دو شخصیت Jack و Pual شما قدر به کنترل Beth به عنوان سومین فردی که توان کنترل زمان را دارد می باشید. در پیرو معرفی شخصیت های اصلی بازی می بایست شخصیت های فرعی بازی را نیز ذکر نماییم. بر اساس اطلاعات موجود Sofia Amaral یکی از همراهان Jack در انجام آزمایشات مد نظر برای رسیدن به قدرت کنترل زمان بوده است و شخصیت معرفی شده ی دیگر Kate  می باشد که توان بالایی در استفاده از سلاح در طول بازی از خود نشان می دهد و متسفانه هنوز اطلاعات بیشتری در باره ی این شخصیت ها ( فرعی ) منتشر نشده است.
[تصویر:  uthv5ogycz5ib3pxdt28.png]

شکست کوانتمی | گیم پلی:

به جرئت می توان گفت بحث بر انگیز ترین موضوع پیرامون این بازی قسمت گیم پلی آن بوده است. زیرا برخی از منتقدین بر این باور بودند ( هستند ) که به تدریج و گذشت زمان بازیبازان از ایجاد توقف های پیاپی در زمان خسته خواهند و شد و واقعا یک ویژگی جذاب تا چه حد به تنهایی می توان گیم پلی بازی را به جلو بکشد؟ پاسخ تیم سازنده تنها این بود که گیم پلی QB الگو گرفته شده از Max Pyne و Alan Wake   به همراه نکات بسیار جذاب و جدید می باشد و مسلما نظر این افراد بعد از دیدن نمایش گیم پلی بازی تغییر خواهد کرد. همین مسئله بر عطش بازیبازان برای مشاهده ی نخستین نمایش گیم پلی این عنوان در طول کنفرانس مایکروسافت در همایش Games Come 2014 افزود. در میانه های کنفرانس بود که در نهایت چشم بازیبازان به جمال ساخته ی Remedy روشن شد. البته چندی بعد دو نمایش دیگر از گیم پلی QB منتشر شدند که به ترتیب کامل کننده ی تریلر نخست بودند و آخرین نمایش منتشر شده شانزده دقیقه طول دارد که با صحبت های مخصوص سم لیک بر روی آن در اختیار بازیبازان قرار گرفت به همین سبب در ادامه به بررسی جز به جز نمایش اشاره شده می پردازیم.
در ابتدا شما یک هلیکوپتر را مشاهده می کنید که در حال گشت زدن بر روی یک پل و محل حضور Jack می باشد که ما را با دورنمایی از شهر مواجه می کند که به معنی واقعی کلمه فوق العاده به نظر می رسد و نوید یک گرافیک نسل هشتمی را به دارندگان Xbox One  می دهد. سپس نمای دوربین چرخیده و ماموران حاضر بر روی پل نشان داده می شوند که در حال گشت زدن و بررسی ماشین های در روی جاده هستند و این طور که پیداست به دنبال پیدا کردن فرد مشکوکی و به احتمال خیلی زیاد Jack هستند. در ادامه ی نمایش Jack از طبقه ی بالایی خانه ی نیمه کاره ای که در آن پناه گرفته بود به طبقه ی پایین تر حرکت می کند که شاهد دستگیر شدن یک مضنون توسط پلیس می باشیم که در این صحنه واقعا نور پردازی بازی خودنمایی می کند. در ادامه Jack پنجره ای که در گوشه ی اتاق قرار دارد را باز می کند و به بیرون می رود که این بار نیز شما با نمایی بسیار چشم نواز از شهر و هلیکوپتر در حال گشت رو به رو می شوید و در این هنگام قدرت توقف مقطعی زمان به بازیبازان نمایش شده و بعد از این اتفاق شما به هنگام پایین آمدن از پلکان طی یک میان پرده ی کوتاه به وسیله ی یکی از دشمنانتان شناسایی می شوید نکته ی جالب تر اینجاست که هیچ تفاوتی را میان میان پرده و خود گیم پلی احساس نمی کنیم و از همه مهمتر انیمیشن ها و کیفیت موشن کیچر مشاهده شده از شخصیت Jack واقعا زیبا می باشد. در ادامه ی تریلر شاهد درگیری Jack با افراد اشاره می باشیم که یکی از ارکان درگیری و مبارزات شما در بازی سیستم کاورگیری بسیار کم نقص بازی می باشید که با ترکیب کردن آن با یک سیستم تیر اندازی مناسب یک اکشن ناب به شما تحویل داده خواهد شد و هنگامی که قدرت کنترل زمان را نیز به آن اضافه می کنیم می بینیم معجونی هیجان انگیز در QB انتظار شما می کشد. در طول مبارزات شما می توانید به وسیله ی فشردن کلیدی مخصوص زمان را متوقف نمایید و یا در اطراف شخص مورد نظراتان یک شکست به وجود آورید که او را از حرکت باز می دارد و در این هنگام برای پناه گرفتن در مکانی دیگر یا وارد کردن ضرباتی با مشت و لگد به آنها و حتی مخفی شدن در مکانی به دور از چشم انها می توانید استفاده کنید. البته می بایست این را نیز بدانید که در استفاده از این قدرت ( توقف زمان ) محدود می باشید و همین امر بر چالش بر انگیز شدن گیم پلی بازی کمک خواهد نمود.
یکی دیگر از مواردی که در گیم پلی بازی مشخص است حرکت زیبا و تقریبا طبیعی اجسام حاضر در محیط می باشد که هرچند تاثیر خاصی در گیم پلی بازی نداشته اما بدون شک باعث شلوغی و تهریج شما در هنگام مبارزاتتان خواهد شد. در ادامه ی گیم پلی مشاهده می کنیم همانطور که اشاره شد Jack با بهره گیری از قدرت توقف زمان همواره سعی در گمراه کردن دشمان خود دارد و با این کار از کاوری به کاور دیگر منتقل می شود تا صحنه ی مبارزات را به نفع خود تغییر دهد. یکی از مواردی که با مشاهده ی این اتفاقات دست گیر شما می شود این است که علاوه بر یک کاور گیری خوب شما می بایست به آیتم ها و مواد منفجره ی موجود در بازی به همراه یک  زمان بندی عقلانی نیز توجه خاصی داشته باشید زیرا به کرارات مشاهده می شود شخصیت اصلی بازی با متوقف کردن زمان و شلیک به بشکه های منفجره صحنه های زیبایی را در از بین بردن دشمنان رقم می زند. در ادامه ی را Jack با انیمیشنی حیرت آور به وسیله ی پلکانی که در محیط وجود دارد به پل اصلی که در ابتدای نمایش مشاهده می شود می رود و در این هنگام مشاهده می شود یک کامیون با منحرف شدن از مسیر در حال سقوط و برخورد با شما می باشد که در این لحظه زمان توسط فرد دیگری متوقف و از این رویداد جلو گیری می شود. سپس Jack به بالای پل می رسد که در آنجا علاوه بر نورپردازی زیبا شاهد یک دسته افرد و ماشین هایی هستیم که به واسطه ی توقف زمان در جای خود از حارکت باایستاده اند و صحنه ی زیبایی را به نمایش در می آورند. در این قسمت شاهد هستیم که با وجود توقف کامل اشیا و افراد به هنگام توقف زمان اما صوت کاملا اسیر این موضوع نمی شود زیرا زمانی که Jack به سمت نیروهای نظامی ( که احتمالا سر و پویی با Pual دارند ) می رود متوجه می شویم صدای این افراد مکرر و به آرام تکرار می شود علاوه بر این در بین افراد معترض شاهد یک زن هستیم که مردی را در آغوش گرفته است و با بغض در حال اعتراض به نیروهای نظامی است و به جرعت با توجه کردن به صورت این فرد می توانیم بگوییم جزئیات به کار رفته برای چهره ی وی حتی از جزئیات تشکیل دهندی چهره ی برخی از شخصیت های اصلی بازی های دیگر بیشتر است.
در ادامه ی نمایش مشاهده می کنیم در میانه های پل دو فرد مسلح که به احتمال خیلی بالا از افراد Pual می باشند با وجود توقف کامل زمان با پرتاب یک تاکسی که مسیر پل را مصدود کرده است به سمت Jack او را به مبارزه می طلبند. سپس Jack با برداشتن اسلحه ی یکی از افراد حاضر در حصنه که از حرکت باایستاده است به سمت افراد مسلح تیر اندازی می کند. اما موضوع جالب اینجاست سم لیک برای جذابیت هرچه بیشتر مبارزات در QB به اینگونه دشمنان و برای ایجاد تنوع در مبارزات و دشمنان ویژگی همانند توقف مقطعی زمان را در اختیارشان قرار داده است که با استفاده از آن و ایجاد حایلی در نزدیکیشان مانع از برخورد تیر های Jack به خودشان می شوند. به همین سبب Jack با توقف مرتب زمان و تغییر مکان های پی در پی سعی دارد به سمت آنها شلیک کند و از آن مهمتر باغث انفجار ماشین های حاضر بر روی پل بشود. در ادامه ی نمایش مشاهده می نمایید Jack یکی از این افراد را در جای خود متوقف می نمایید و به سرعت به سمت یک ماشین معلق که بر روی پل وجود دارد حرکت می کند و بازیبازا با فشردن یک دکمه باعث پرتاب ماشین به سمت فرد مسلح می شود که همین امر آسیب جدی را به او وارد می کند اما مشاهده می شود هر اتفاقی که در توقف کامل زمان رخ می دهد بعد از مدتی به حالت اولیه اش باز می گردد که برای مثال می توان به ماشین ذکر شده اشاره نمود که بعد از بازگشت زمان از حالت شکست به مکان اولیه خود باز می گردد اما زخم های فرد مسلح التیام نمیابند و بازگشت اشیاع سبب بهبودی او نمی شوند و درنهایت Jack مبارزه را به نفع خویش پایان می دهد.
[تصویر:  h8q37urix4wi9deq67kq.png]
در بخش دیگر نمایش ملاحضه می شود Jack بابالا رفتن از پل اصلی به واسطه ی یک پلکان قصد دارد به سمت دیگر پل برود اما در این هنگام یک فاجعه ی بزرگ رخ می دهد و زمان توسط فرد دیگری از توقف خارج می شود یک کشتی بزرگ به ناگاه با پایه های پل برخورد می نمایید و سبب در هم شکستن این سازده ی عظیم می شود که در این صحنه واقعا جزئیات و تعدد اشیای به کار رفته در محیط بالا می باشد و در حقیقت نزد هواداران از QB یک بازی واقعا نسل هشتمی را پدید می آورد. در ادامه ما Jack را مشاهده  می کنیم که به صورت وارونه از یک میله آویزان شده است و به زحمت خود را به حالت عادی باز می گرداند و در مسیر حرکتش با زمان سنجی و بهره مندی از قدرت توقف زمان از موانع عبور می نماید. در طول مسیر ما شاهد چند ماشین هستیم که با وجود توقف زمان کاملا از حرکت نیوفتاده اند و مرتب در حال حرکت می باشند و به همین دلیل شما می بایست در زمان و مکانی مناسب آنها را متوقف و به سرعت خود را به نقطه ای برسانید.  در قسمت پایانی این نمایش طولانی نیز نظاره گر می باشیم که در نهایت امر Jack با یک صحنه ی سینمایی جذاب که بی اغراق حتی فیلم ها و کارگردانان سینمایی نیز از خلق چنین صحنه هایی عاجز هستند خود را به کشتی رسانده و و با یک جمله ی کوتاه و بسته شدن دوربین بر روی صورت او نمایش به پایان می رسد.
اگر بخواهیم یک جمع بندی کوتاه از تحلیل و بررسی طولانی این نمایش گم پلی که تمامی اطلاعات لازم در مورد چگونگی مکانیزم ها و ویژگی های QB در آن به وجود دارد داشته باشیم می بایست بگوییم گیم پلی این عنوان از حرکت به موقع، استفاده از شکست زمان و دقت در مبارزات تشکیل شده است که به نظر تیم سازنده به خوبی این موارد را در کنار یکدیگر قرار داده اند تا در کنار تنوع مناسبی از سلاح ها و هوش مصنوعی واقعا خوب رقیبان در جای جای QB بازیبازان به چالش کشیده شوند و همچنین با برخی رویداد های غیر منتظره همانند بر خورد کشتی که در نمایش بازی ملاحضه شد گیم پلی این عنوان از حالت تکراری و یکسان خارج می شود و مسلما با کمی ذکاوت از سوی تیم سازنده و ایجاد تنوع در میان دشمن های بازی بیش از چیزی که مشاهده شد می توانند بخش گیم پلی QB را به اوج برسانند.
به نسل هشتم سلام کنید:
مسلما با مطالعه ی قسمت بالایی و بخش مربوط به گیم پلی و تحلیل نمایش به خوبی متوجه شده اید که کیفیت گرافیکی QB مطابق انتظارات بسیار بالا می باشد و در این بازی باری دیگر شاهد یکی از انحصاری های درخورد توجه از نظر گرافیک هستیم. در QB انیمیشن حرکت شخصیت اصلی بازی و سایر افراد حاضر واقعا در خورد توجه است و به هنگام بالا رفتن Jack از پله ها یا پریدن او از مکانی به مکان دیگر ظرافتی که تنها در یک بازی نسل هشتمی می توان سراغ آن را گرفت شاهد هستیم. علاوه بر این استودیو Remedy با بهره گیری از موتور گرافیکی NorthLight توانسته است محیط هایی پر جزئیات و چشم نواز را خلق کند که هر بازیبازی را راضی خواهد نمود و برای نمونه می توان به صحنه ی تصادف بر روی پل اشاره کرد که جرقه ها و اشیا معلق حاصل از این اتفاق و با توجه به توقف زمان به خوبی خودنمایی می کنند. افزون بر این، در این عنوان شاهد گوناگونی مناسب محیط و کیفیت بالای سایه ها هستیم که با حرکات شخصیت اصلی بازی و با توجه به محل قرار گرفتن منبع نور سایه ی تشکیل شده تغییر خواهد کرد. بخش دیگری که در زمینه ی گرافیکی QB می بایست به آن اشاره نمود نور پردازی کم نقص بازی است که سبب جذابیت هرچه بیشتر مراحل بازی می شود و در طول نمایش های بازی ملاحضه می شود هر یک از اشیا حاضر در محیط با توجه به نور و محل قرار گیریشان نور دریافت کرده اند و بجز نقایصی کوچک می توان این قسمت را کم اشکال ارزیابی کرد.
[تصویر:  bobi8xm9ix79zcmd2ru1.png]
یکی دیگر از ارکان یک بازی برای تبدیل شدن از یک عنوان خوب به یک بازی عالی و خاطره انگیز بخش انگیز موزیک و صداگذاری می باشد. قسمتی که بار ها مشاهده شده است با بی توجهی به آن برخی از عناوین شایسته در قسمت های دیگر به موفقیتی باید و درخورد توجه نرسیده اند پس تیم سازنده ی بازی به خوبی متوجه این موضوع هستند و به همین خاطر کار ساخت موزیک و موسیقی های عنوان در دست ساخت خود را به تیم Poets Of The Fall که پیش از این امتحان خود را در ساخت بازی های Max Peyn 2 و  Alan Wake پس داده است سپرده  تا باری دیگر شاهد موسیقی های قابل توجه باشیم. یکی دیگر از قسمت های قابل توجه این بازی هماهنگی صدای شخصیت اصلی QB با حرکات لب و دهان وی و همچنین برگزیدن افرادی متناسب با شخصیت های بازی و نقش آنها برای صداپیشگیشان می باشد موضوعی که با مشاهده ی نمایش بازی به خوبی متوجه آن خواهید شد. در پایان می بایست به موزیک ها و صدا های انتخاب شده برای اتفاقاتی که در طول بازی رخ می دهد نیز اشاره نماییم که به خوبی همانند دیگر بخش های بازی ظاهر شده اند و به عنوان مثال می توان به صدای هیاهو و اعتراض مردم منتظر بر روی پل و یا صدای توقف و شکست زمان اشاره کرد که دقیقا همانند چیزی است که شما تصور آن را برای چنین موضوعاتی در ذهن دارید.

سخن پایانی:

در انتها می بایست گفت بر خلاف عده ای از عناوین پرهیاهو و بعضا انحصاری که با بالا بردن انتظارات به هنگام انتشار عملا به هیچ یک از وعده های خود عمل نمی کنند به نظر می رسد استودیو Remedy تا به امروز هیچ مطلب و سخن اضافه و بی هوده ای را در پیرامون بازی دردست ساخت خود به خورد هواداران نداده است بلکه همانند مطالب منتشر شده، QB از گرافیکی چشم نواز به همراه محیطی پر زرق و برق بهره می برد که با قرار دادن آن در کنار داستان بازی که به احتمال خیلی زیاد همانند داستان دیگر بازی های سم لیک عالی و کم نقص و در عین حال چند لایه می باشد می توان انتظار یک بازی انحصاری در خورد توجه دیگر برای Xbox One را داشت که بدون شک سبب جلب توجه بازیبازان و ترقیب آنان برای خرید این کنسول نسل هشتمی خواهد شد.

[تصویر:  3sei1qy8fvmzbahe0avc.png]
پاسخ
#2
اره واقعا گرافیک بازی خیلی خوبه. :heart:
[تصویر:  l2l73b5lchcw.jpg]
پاسخ
#3
( سخن پایانی )

قشنگ از روی تعصب و فن بودن گفتی ........

در کل سم لیک بازیه بد نمیسازه ......

از پیش نمایش هم ممنون ........
[تصویر:  vdy6nrznnj8ruqar5rh7.jpg]
پاسخ
#4
سلام دوست عزیز
اول اینکه ورودتون رو به گیمفا خوش امد میگم.
پیشنایش واقعا خوبی بود و واقعا خوب و طولانی با اطلاعات کامل نوشته بودی.من خودم همش رو نخوندم و فقط بخش معرفی شخصیت ها رو خوندم چون اطلاع زیادی در موررد شخصیت ها نداشتم و الان با این پیشنمایش شما شخصیت های بازی رو میشناسم.
در مورد بازی هم که من یه تریلر از گیم \لی بازی دیدم واقعا قشنگ بود و خیلی جذاب بود و گرافیک واقعا بالایی داشت که لذت بازی رو بیشتر میکرد.
خیلی ممنون بابت پیشنمایش خوبتون و منتظر مقاله ها و \یشنمایش های بیشتر از شما باشیم.
پیروز و سربلند باشید. :heart:
[تصویر:  bazb_thevideogamegallery_29143_1200x1697.jpg]
پاسخ
#5
ممنون از همه ی دوستانی که نظر دادن ;)
قبول ندارم بخش سخن پایانی تعصبی نوشته شده... اصلا
لطفا یکم بیشتر فعالیت کنید تو انجمن دوستان. لطفا... نظر بدید، تشکر بزنید و...
اینجا جاش نیست و خداشاهده من اصلا به تشکر و نظر و... اهمیت نمیدم. فقط برای انجمن گیمفا  ;)

منتظر پیشنمایش RE : R 2 به زودی باشید.... :heart:
پاسخ
#6
درود بر شما

پیش نمایش جامع و خواندنی بود و به بیشتر اطلاعات درز شده از بازی پرداخته بودید.

در تمامی نظراتم به نویسندگان در مورد مقدمه ای جنجالی و مخاطب پسند صحبت کرده ام که در خصوص شما نیز وفق می کند.
مقدمه اصلی ترین رکن یک مقاله محسوب می شود.شما با یک مقدمه کوبنده و طوفانی می توانید خوانندگان تنبل امروزی را به یک چالش دعوت کنید! مقدمه ای که نوشته بودید از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و به دل بنده نشست.

در پاراگراف کنترل زمان، دوگانگی مشاهده می شود.خواننده تا قبل از مطالعه این بخش، اسامی سازندگان را به حروف فارسی دیده ولی با رسیدن به این بخش، جریان عوض می شود و دیگر شاهد اسامی فارسی نیستیم و همگی به انگلیسی نوشته شده اند.این تضاد زیاد جالب نیست و به شخصه توصیه می کنم که در مقالاتتون اسامی شخصیت ها رو ابتدا به فارسی و سپس در پرانتز به انگلیسی بنویسید.

یکجا هم اشتباه تایپی دیده شد که لازم هست گوش زد کنم. " بدون شک باعث شلوغی و تهریج شما در هنگام مبارزاتتان خواهد شد "


خسته نباشید میگم و منتظر مقالات بعدیتون هستیم.
اینستاگرام: Hamedzahedi_ir
واتساپ: 09360649125

یاد باد آن روزگاران
یاد باد


پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نقد بازی SuperHot: زمان می‌ایستد، دیوانگی به پیش می‌رود Big Bug 6 2,231 10-27-2018, 05:02 PM
آخرین ارسال: AtabakT
  نغمه خون و مرگ | پیشنمایش عنوان Battlefield 1 Maziyar Hemmati 8 3,614 09-30-2016, 03:00 AM
آخرین ارسال: Maziyar Hemmati
  آخرالزمان را از نوع ماشینی تجربه کنید | پیشنمایش عنوان Horizon: Zero Dawn Maziyar Hemmati 3 2,570 08-29-2016, 02:22 PM
آخرین ارسال: Marcus Holloway
  جنگجویان زمان| نقد و بررسی بازی DARKEST OF DAYS Funny Man 2 2,642 06-30-2016, 07:02 PM
آخرین ارسال: Funny Man
  ارباب زمان | پیش نمایش عنوان Quantum Break Writer Bot 6 3,368 04-02-2016, 01:28 AM
آخرین ارسال: Free man

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان