امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رایهانا پرچت، نویسنده‌ Tomb Raider، از تیم کریستال داینامیکس جدا شد
#1
کریستال داینامیکس پس از ساخت دو نسخه مدرن از سری Tomb Raider، نه تنها نشان داد به راحتی می‌تواند خود را با استاندارد‌های بازی‌های مدرن وفق دهد، بلکه نشان داد چقدر با شخصیت محبوب لارا کرافت آشنا است و می‌تواند او را در بطن مناسب ترین و هیجان انگیز ترین قصه‌ها قرار دهد. پس از انتشار نسخه ۲۰ سالگی Rise Of The Tomb Raider برای کنسول ‌پلی‌استیشن ۴، شایعه‌هایی مبنی بر در دست ساخت بودن شماره بعدی سری به گوش می‌رسید اما حال، می‌دانیم که در این صورت، نویسنده قدیمی فرانچایز Tomb Raider برروی بازی کار نخواهد کرد.

همان طور که گفته شد، خانم رایهانا پرچت (Rhianna Pratchett)، در حساب شخصی توییتر خود اعلام کرد که از تیم کریستال داینامیکس جدا شده است.
نقل‌قول:
من تبر و یک تکه از گوش آهو را برای جاده بر می‌دارم و از لارا خداحدافظی می‌کنم. به سمت ماجراجویی‌های جدید!
— Rhianna Pratchett (@rhipratchett) January 3, 2017
من می‌خواهم از تیم کریستال داینامیکس برای فداکاری‌ هایشان تشکر کنم. @jstafford و @josefkstories و @noahmhughes؛ بچه‌ها خیلی احساساتی بود.
— Rhianna Pratchett (@rhipratchett) January 3, 2017
اما من دوست دارم فکر کنم که ما کارهای خوبی انجام دادیم. شاید چشم انداز بازی‌ها را کمی تغییر دادیم و این حس بسیار خوبی دارد.
— Rhianna Pratchett (@rhipratchett) January 3, 2017
من همچنین می‌خواهم از طرفداران فوق‌العاده Tomb Raider تشکر کنم. شما واقعا بهترین افرا در دنیا هستید. به صورت مرتب به من کمک می‌کردید که چرا این کار را انجام می‌دهم.
— Rhianna Pratchett (@rhipratchett) January 3, 2017
استودیوی کریستال داینامیکس نیز خبر جدایی خانم پرچت را تایید کرد و نقش ایشان را در تراشیدن شخصیت لارا کرافت و تبدیل کردن آن به قهرمان کنونی در دو بازی گذشته را قابل اهمیت توصیف کرد.
نقل‌قول:
کریستال داینامیکس و رایهانا پرچت امروز اعلام کردند که رایهانا از تیم جدا شده و به خاطر جست و جوی ماجراجویی‌های جدید، فرانچایز Tomb Raider را ترک کرده است. رایهانا در پیدا کردن صدای لارا کرافت در نسخه سال ۲۰۱۳ بسیار سودمند عمل کرد و در Rise of the Tomb Raider او کمک کرد که لارا به قهرمانی که هم‌اکنون می‌شناسیم تکامل پیدا کند. کل تیم از رایهانا بابت فداکاری‌ها و تلاش‌های خستگی ناپذیر او در ساخت بازی‌ها تشکر می‌کند. لطفا در آروزی بهترین‌ها برای رایهانا در ماجراجویی بعدی‌اش به ما بپیوندید.
قطعا شخصیت پردازی خوب و قوس شخصیتی عالی این شخصیت در دو بازی آخر سری Tomb Raider، بدون خانم رایهانا پرچت ممکن نبود. پرچت در دو نسخه Tomb Raider 2013 و Rise of the Tomb Raider، نقش نویسنده ارشد را ایفا کرد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی مبنی بر هدف و مقصد بعدی او منتشر نشده است. ما نیز برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.
[تصویر:  Rise-of-the-Tomb-Raider_2016_08-17-16_008.jpg]
[تصویر:  y0m7deepvqx6.jpg]

Darkness travels along my sight...Opening the windows to reveal the light
BAT#
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  [News] نویسنده‌ی داستان بازی Metro بر روی داستان نسخه‌ی بعدی این عنوان کار می‌کند White Beard 0 910 08-16-2019, 03:36 PM
آخرین ارسال: White Beard
  نویسنده‌ی بازی Ghost of Tsushima اطلاع از ساخت ادامه‌ی The Order: 1886 را انکار کرد White Beard 0 657 07-31-2019, 03:35 AM
آخرین ارسال: White Beard
  گزارش: نسخه‌ی Shadow of The Tomb Raider Definitive Edition لو رفت White Beard 0 758 07-30-2019, 04:39 PM
آخرین ارسال: White Beard
  نویسنده‌ی Assassin’s Creed Odyssey از بخش مورد علاقه‌ی خود در نویسندگی بازی می‌گوید White Beard 0 751 07-11-2019, 01:14 PM
آخرین ارسال: White Beard
  نویسنده‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order از علاقه‌ی خود به نویسندگی برای The Witch White Beard 0 773 05-17-2019, 02:56 PM
آخرین ارسال: White Beard

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان