(01-10-2017, 10:25 PM)Devil Prince نوشته است: (01-10-2017, 08:35 PM)B.A.T نوشته است: از دیشب که خبر کنسل شدن Scalebound منتشر شده، یه شور و حال خاصی تو اردوی سونی فن ها دیده میشه... نمیدونم حالا اسمش رو چی بذارم؛ شادی کذب یا دلواپسی نمایشی. حالا خداکنه این Devil prince عزیز از این دسته نباشه.
حرفم اینه که کلا یکم این وجه سونی/مایکروسافت قضیه رو بیخیال بشید جون عزیزتون و موضوع رو جدی تر بگیرید.
در ادامه حرفم، میخوام یه اشارهای داشته باشم به صحبتهای prince عزیز. برادر من از تصویر پروفایلت چنین انتظاری نداشتم... شما اگه یه نگاه خیلی خیلی اجمالی به استودیوی سازنده بازی و مخصوصا کارگردانش بیندازی و سابقههارو چک کنی، متوجه میشی که کامیا بازی بد اصلا تو ذات و کارش نیست و حالا جدا از این که چرا و چطوری کنسل شده، از دست رفتن Scalebound یه اتفاق خیلی بد و تلخ بود.
در ادامه سخنان god seeker تعجبم خیلی بیشتر شد.
نقلقول: درمورد خود بازی هم باید بگم، "به نظرم" واقعا بازی مسخره و عجیب غریبی بود. یه سری ایده و المان رو که هیچ سنخیتی با هم نداشتن رو ریخته بودن تو یه مخلوط کن، اسم ـش هم گذاشته بودن بازی
یعنی بازی واقعا عجیب و مسخره بود؟ اکشن خالص و فوقالعاده پلاتینیوم+اضافه شدن عناصر نقشآفرینی+محیط زیبا، باز و با دشمنان متنوع+موسیقی تند راک و هیپ هاپ+کارگردانی کامیا... این ترکیبیه که ریختن تو مخلوط کن و اسمش رو گذاشتن بازی... همون طور که بایونتا و اوکامی و چندین و چند شاهکار دیگه رو با مخلوط کن ساختن.
پ.ن: باز هم اشاره میکنم چون از devil prince همچین انتظاری نداشتم این کامنت رو گذاشتم وگرنه خیلی اهل کامنت و این صحبتها نیستم...
سلام آقای عالی خانی. عرض ادب ...
متاسفانه جو سایت های گیم کشور یه جور شده که تا از یه شرکت حمایت یا از یکی دیگه انتقاد می کنی، میگن فن فلان شرکتی. خود گیمفا هم که شده جامعه ی حذب گرا! حتما باید بری تو یکی از این گروه ها! من یه طرفدار گیم ـم. همین! برام فرقی نمی کنه کی بهم خدمات میده. فقط میخوام خوش باشم. نه سونی شرکت پدرم ـه؛ نه مایکروسافت! اگه شرایطش مهیا بشه، همه ی پلتفرم ها رو هم میخرم و لذت میبرم. حالا اینکه شما چطور "فرض گرفتی" که بنده سونی فن ـم، الله اعلم. بالاتر که Order رو زیر پاهام له کردم!
همونطور که از عکس پروفایلم مشخص ـه از طرفدارای DMC های شرقی ـم و کلا با اون اغراق شیرین شرقی خیلی حال میکنم، اما اصلا نتونسم با این بازی ارتباط برقرار کنم ... بله. با استدیوی سازنده آشنایی دارم. میدونم استاد H&S ساختن هستن ... میدونم میکامی و کامیا خودشون پدرهای DMC ـن ... میدونم شاهکار Bayonetta رو خود میکا ساخته که من هم با توجه به یه تجربه ی چند ساعته، شدیدا پسندیدم، اما از این بازی ـشون خوشم نیومد و کاری ـش هم نمیشه کرد.
عزیز من اگه اینجوری که شما داری میگی بود (سه خط آخر)، واقعا آیا این دو عزیز بیمار بودن که بازی رو کنسل کردن؟ یه مشکلی بوده بالاخره دیگه. قبول دارید؟
یا مشکل مالی یا مشکل زمانی یا حالا هرچی ... بالاخره میدونستن بازی بیرون بیاد، به مشکل میخوره. واسه همین دیگه به اصل ماست مالی رو نیاوردن و این رو من می پسندم ... پس همونطور که بالاتر هم گفتم بازم تاکید می کنم: "
ناراحتی الان رو به ناامیدی بعد انتشار ترجیح میدم". از الان دیگه هرچی درمورد بازی گفته بشه حدس و گمانه. اینکه مثلا "اگه میومد با این گیمپلی و ... میترکوند" همه باد هوا ـن. به قول شاعر "اگه" رو کاشتن، در نیومد! ضمنا جوری از بازی تعریف می کنید که انگار حداقل 10 ساعت بازی رو تجربه کردید (شما خودت مظنونی به تعصب شدید به بازی های شرقی
)! دیگه لازم نیست من بگم که تریلر بازی ها حکم عکس ساندویچ توی منو رو دارن. پس معمولا نمیشه رو ـشون چندان حساب باز کرد (حتی تریلر گیم پلی). این قضیه حتی درمورد بزرگترین استدیوها هم صدق می کنه.
P.S: ببخشید جناب عالی خانی. با تمام احترامی که واسه ـتون قائلم باید بگم: نمی تونم سلایق ـم رو با توجه به انتظارات دیگران تنظیم کنم! امیدوارم ناراحت نشید.
این یه تیکه هم جواب Hidden Shadow عزیز:
اون قضیه ی محکوم به شکست بودن هم یه پیشبینی بود با توجه به شواهد. واقعا یعنی بعضی ها فکر می کنن فیل اسپنسر و سازنده ها بی دلیل و همینطوری بازی رو کنسل کردن؟! وقتی بازی مشکل داشته باشه، بعد انتشار هم با فروش کم به سازنده آسیب میزنه (به علاوه ی اینکه با کیفیت پایینش، اعتبار سازنده رو هم زیر سوال میبره) و هم به خریدار که پولش هدر رفته. پس در نتیجه نیومدن ـش به نفع همه ـست (البته به جز خرس های قطبی و گرمای زمین)! به همین سادگی!
خب پس خیالم راحت شد که از اون دسته نیستی و حالا میتونیم منطقیتر بحث رو ادامه بدیم.
این که میگی قبل تجربه بازی نظر ندیم و زود قضاوت نکنیم رو خیلی هم قبول دارم اما دویل جان شما خودت اول تو کامنت اومدی و گفتی بازی مسخرست
وگرنه ما که حرفی نداشتیم... حالا من دارم با توجه به سابقه درخشان کامیا و پلاتینیوم در ساخت بازیهای اکشن میگم بازی خوبی بوده و شما میگی نمایشهای بازی رو نپسندیدم پس بازی خوبی نبوده اما در کامنت بعدی میای حرف خودت رو نقض میکنی و میگی:«تریلر بازی ها حکم عکس ساندویچ توی منو رو دارن. پس معمولا نمیشه رو ـشون چندانن حساب باز کرد (حتی تریلر گیم پلی)».
ببینید پلاتینیوم تو سالهای اخیر پروژههای زیادی رو ساخته و منتشر کرده اما همه اونها خیلی خوب یا شاهکار نبودن اما یک نگاه به همون بازیهای آشغال بکنید یا اصلا برید چند ساعت تجربش کنید تا ببینید چقدر اکشن و گیمپلی بازی استاندارده و چقدر استادانه ساخته شده... میخوام بگم که Scalebound رو هر چقدر هم که بد در نظر بگیریم و به قول شما نا امید بشیم ازش در هنگام عرضه، در بدترین حالت یک بازی خوبه اون هم وقتی که حدود نصف استودیو چند ساله دارن رو بازی کار میکنن... هر طور حساب کنی این بازی نمیتونست بد باشه...
در مورد دلیل کنسل شدن بازی هم بیایید منطقی باشیم؛ ببینید وقتی بازی چند ساله در حال ساخته و کامیا میاد تو e3 با شوق و ذوق ازش تعریف میکنه و حتی بازی رو زنده تجربه میکنه و طرفداران به وجد میان، چطوری میشه به یک باره بیان بگن «عه، چه آشغالی ساختیم پس بیاییم کنسل کنیمش»؟ دلیل قطعی هنوز مشخص نشده اما خود کامیا شایعه شده که میگن بیماری داشته و نمیتونسته کار کنه رو بازی و شایعاتی از این دست. یک دلیل قانع کنندهش هم خودت گفتی که مایکروسافت شاید وضعش اونطور که باید خوب نباشه و شایعههای کنسل شدن Crackdown 3 هم شنیده میشه. پس از هر جهتی نگاه کنیم، نمیشه نتیجه گرفت که Scalebound بازی بدی بوده که کنسل شده.
خیلی نمیخوام بحث رو کش بدم
یک مقدار به نظرم اولش تند رفتی و درسته نظر شخصیه و قابل احترامه ولی خب با عقل جور در نمیامد.
موفق باشی devil جان
(اسمتم نمیدونم بدبختی
)