امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شعله های زمان!|اولین نگاه به Quantum Break
#1

"زمان آتشی است که مارادرخود میسوزاند!"
زمان،فرصتی درحال گذراست.درهمین لحظه که شما این مطلب را مطالعه می کنید و من آن را به نگارش درمی آورم این ثانیه هایی از عمر است که میسوزد و به هیچ تبدیل می شود.اما بسیاری میخواهند که این خاکسترهارا دوباره احیا کنند و درفکر سفردرزمان و بازگشت به گذشته ی سوخته ی خود هستند.درعلم فیزیک کوانتوم گفته شده که براثر سرعت زیاد،زمان برانسان کند خواهدشد و اگر بشر سرعتی چون نور داشته باشد میتواند درزمان سفر کند البته اگر بتواند برتجزیه شدنش غلبه کند.اما آیا کسی قادر به این کار است؟هیچکس.پس ازاین مطالب یک درس میتوان گرفت و آنهم این است که ازاین فرصت طلایی که زمان نام دارد باید به نحو احسنت استفاده کرد زیرا این فرصت درست مانند آتشی است که هرلحظه درحال سوختن است و دراثر بی توجهی به آن مارا نیز درخود میسوزاند.

[تصویر:  12087217322590216310.jpeg]

"جرقه های زمان"
پس از عرضه ی" Alan wake" و فروش کم این عنوان بدلیل همزمان بودن انتشارش با "رستگاری" راکستار دیگر حرفی ازقسمت بعدی بازی زده نشد اما دراین مدت خیلی ها که شیفته ی این بازی و داستان آن شده بودند گاه و بی گاه از مسئولان استدیو "Remedy " درباره ی قسمت بعدی "آلن ویک" میپرسیدند که جواب های گنگی به آنها داده میشد.سرانجام دراوایل سال 2011 بود که خبری مربوط به استفاده ی "استدیو رمدی" از سیستم Motion scan (موجود دربازی L.a.noir) برای پروژه ی جدیدش درفضای مجازی پخش شد و خیلی هارا برای دیدار دوباره با "آلن ویک" امیدوار کرد.همه چشمشان به کنفرانس E3 2011 مایکروسافت بود که حداقل یک تیزر کوتاه ازاین بازی ببینند اما هیچ خبری از "رمدی" نبود.اما اواخر سال 2011 بود که این استدیو اعلام کرد بازی آلن ویک درسال 2012 برای پلتفرم محبوب PC عرضه خواهد شد و همینطور دربرنامه ی Vga 2011 نیز ازیک عنوان آرکید و دانلودی با پیشوند آلن ویک با نام American Nightmare پرده برداری کرد و همینطور سازندگان بازی گفتند که این بازی ازنظر داستان هیچ ربطی به بازی اصلی ندارد و مخاطبان جدید براحتی میتوانند داستان کابوس آمریکایی را پیگیر باشند.درطول این چندسال این استدیو، بازی قدیمی خود با نام Death rally رانیز بصورت Hd برای سیستم عامل های موبایل عرضه کرد و تمام این کارها(ازجمله عرضه کردن Aw برای PC ، اعلام کردن اینکه داستان کابوس آمریکایی هیچ ربطی به نسخه ی اصلی ندارد و احیا کردن بازیهای قدیمی و...)بدلیل جبران کردن فروش کم آلن ویک درسال 2010 بود که ضربه ای دردناک به این استدیو ی خوشنام زد.اما روز های E3 2012 نزدیک بودکه حرفهایی مرموز از "سم لیک"(نویسنده ی آلن ویک و مکس پین)در شبکه های اجتماعی پخش شد و همه را منتظر یک نمایش خیره کننده از Alan wake2 گذاشت اما بازهم E3 تمام شد و دریغ از یک خبراز پروژه ی جدید این استدیو!خبرها و حاشیه ها از کنسول های نسل بعد بسیار بود که سرانجام "سونی" درزمستان 2013 ازکنسول نسل بعدی خود بانام PS4 رونمایی کرد و پس از چند ماه مایکروسافت طی کنفرانسی XBOX ONE را درمعرض دید عموم قرارداد.زمانیکه بینندگان برای دیدن تریلری درکنفرانس مایکروسافت میخکوب صفحه ی نمایش بودند،لوگوی "رمدی" ظاهر می شوداما تصاویر هیچ ربطی به "آلن ویک" ندارند.هیچکس فکر نمیکرد که رمدی عنوانی را دراین کنفرانس به نمایش بگذارد و همینطور آن عنوان یک Ip جدید باشد بانام Quantum Break.ازاین مطلب میتوان دریافت که جرقه های این بازی ازسال 2010 و درست پس از اتمام ساخت Aw زده شده و تا کنون درحال توسعه است تا به یکی از داغ ترین بازی های 2014 تبدیل شود.

[تصویر:  800px-Quantum_break_10.png]

شما میتوانید اولین تریلرQuantum Break را دراینجا مشاهده و دراینجا دانلود کنید

[تصویر:  800px-QuantumBreak_Screenshot1.jpg]

"شناسنامه"
نام:Quantum Break
وبسایت quantum break
سبک:اکشن شوتر سوم شخص
سازنده:Remedy Entertainment
وبسایت استدیو remedy
ناشر:Microsoft Studios
نویسنده:Sam Lake

مود:تک نفره
انجین:Northlight Engine
پلتفرم:XBOX ONE
تاریخ انتشار:2014
باکس آرت اصلی بازی

[تصویر:  CoverArt.jpg]

"ساعت وایسه!"
درشمال شرقی آمریکا درشهر ساحلی Riverport دانشگاهی با نامRiverport University وجود دارد که درآنجا دراثر آزمایش اشتباهی دررابطه با سفردرزمان سه تن بانام های Jack joyce و Beth wilder و Paul serene توانایی دستکاری درزمان را بدست می آورند.اما داستان ازاینجا شروع میشود که "پائول سرن" با توجه به توانایی هایی که بدست آورده و همینطور قدرت شرکت Monarch (او رییس این شرکت است) برای رسیدن به هدف هایش هرکاری میکند و تنها چیزی که فراموش کرده این است که او منحصر به فرد نیست.(جک جویس) و (بت وایلدر) مبارزه ای رابرعلیه او و نیروهای امنیتی شرکت Monarch شروع میکنند تا قبل ازاینکه زمان در شهر ساحلی riverport به پایان برسد جلوی این فاجعه را بگیرند.کل اطلاعات منتشر شده از داستان این بود.حال کمی با شخصیت ها آشنا شویم.
Jack Joyce
"جک جویس" یکی ازقهرمانان اصلی و همینطور قابل بازی "کوانتوم بریک" است.او جوانی تقریبا 30ساله باظاهری جذاب است که شاهد یک آزمایش اشتباه و خطرناک دررابطه با علوم فیزیک کوانتومی(سفر درزمان) در دانشگاه Riverport بوده است که براثر اتفاق درهمین آزمایشگاه قدرت خارق العاده ی متوقف کردن زمان را بدست می آورد.اوهمچنین این توانایی راهم دارد که با لمس کردن مردمان دیگر و اشیا را باخود به زمان صفر(t=0) منتقل کند.او همینطور برادری بانام ویل جویس(Will joyce) داشته که به قتل رسیده است.جالب است که جک و پائول(که حال دشمنان خونی اند) زمانی بهترین دوست یکدیگر بوده اند.
بیشتر بدانید:[font=tahoma]طرفدارن Remedy دریافته اند که مانند بازیهای قبلی این استدیو که نام شخصیت اصلی با خود بازی رابطه ای داشت.((مانند Alan wake که نام خانوادگی شخصیت اصلی به معنای (بیداری) است یا Max payne که همین ویژگی را دارد وکلمه pain که به معنای (درد) است)) باتفاوتی کوچک در نام کرکتر استفاده شده است.بصورتی که اگر نام خانوادگی جک(Joyce) اگر تند تلفظ شود کلمه ی (Choice) بدست می آید که به معنای(انتخاب) است و این اشاره به تاثیر انتخاب درپیشبرد داستان بازی و سریال آن است.[/font]
Beth Wilder
[font=tahoma]بت وایلدر نیز یکی دیگر از شخصیت های اصلی و همینطور قابل بازی است.[/font]هیچ مطلب یا تصویر دیگری ازاین شخصیت منتشر نشده است.
بیشتر بدانید:[font=tahoma]به نام خانوادگی این شخصیت(Wilder) به همراه Paul Serene [/font]در شعری دربازی Alan wake اشاره شده است:
"...Beyond the lake he calls home lies a deeper,darker ocean green,where the waves are both wilder and more serene""
فراتر از دریاچه،او خوستار خانه ی نهفته ای عمیق تر،تاریک تر از اقیانوس سبز است.جایی که موج هاهم متحیر و بی سروصدا هستند..."
Paul Serene
پائول هم سومین شخصیت اصلی کوانتوم بریک است که برخلاف دوکرکتر قبلی نقش بدی در داستان دارد و دشمن اصلی شماست.این شخصیت قدرت فوق العاده ای دررابطه با زمان دارد به گونه ای که میتواند آینده ی چندگانه را ببیند یعنی این قابلیت رادارد که آینده ی تصمیم هایی که میخواهد بگیرد را ببیند و بعد به آن عمل کند!و زمانیکه این شخصیت تصمیم میگیرد شما داستان را از چشم او خواهید دید.درواقع نمیتوان گفت که این شخصیت قابل بازیست بلکه تنها وسیله ایست برای روایت بهتر داستان اما این چیزی است که سم لیک(نویسنده ی بازی) به آن 2/5 شخصیت اصلی میگوید!
Sofia Amaral
[font=tahoma]دکتر سوفیا آمارال ازشخصیت های فرعی است که درنمایش E3 آن را ملاقات کردیم.[/font]او زنی تقریبا 30 ساله است و جزو داشمندانی است که در تحقیقات در رابطه با سفر درزمان دست داشته است.پس از اتفاقی که درآزمایشگاه رخ داده او به سختی وانمود میکند که درحال رفع کردن مشکلات است.او مطمئنا درپیشبرد داستان نقش بسزایی دارد.
Kate
[font=tahoma]کیت هم یکی دیگر ازشخصیت های فرعی داستان است که در نمایش های این بازی دیده شده است.ازاین شخصیت اطلاعات خاصی وجو ندارد اما یکی از کسانی که شمارا درداستان همراهی میکند همین شخصیت است که دراستفاده از اسلحه های گرم مهارت دارد.[/font]

[تصویر:  304px-Jack_Joyce.jpg] [تصویر:  367px-Sofia_Amaral.jpg]
در سمت راست "جک جویس" و در سمت چپ "دکتر سوفیا" قرار دارد

شما میتوانید نمایش E3 این بازی را دراینجا مشاهده و دراینجا دانلود کنید

[تصویر:  800px-Guard.jpg]

"جادوی درمان"
داستان عنصر اصلی بازیهای ساخته شده توسط استدیوی "رمدی" است وهمین ویژگی دراین بازیها به بهترین نحو روایت و پرداخته میشود که برای مثال میتوان به جذاب بودن داستان "مکس پین"(نسخه ی اول و دوم) و همینطور "آلن ویک" که یکی ازبهترین و پیچیده ترین داستان ها دراین عرصه رادارد، اشاره کرد.اما ازویژگی های خارق العاده ی دیگر دراین بخش درساخته های "رمدی" میتوان روایت نوآورانه و ناب این بازیها اشاره کرد که کات سینهای گرافیکی و کمیک گونه ی "مکس پین" و سینماتیک های مفصل و هالیوودی "آلن ویک" را میتوان نمونه ی این ویژگی ها قرار داد.درکل میتوان گفت که "رمدی" درعنصر داستان و پرداختن به آن جزو بهترین هاست و حال این استدیو با توسعه ی qb میخواهد تمام تجربیاتش دراین باب را بکارگیرد.آقای Matias myllyrinne، مدیرعامل استدیو رمدی درمصاحبه ای اعلام کرده بود که در پرداخت داستان ازتجربیات بازی "آلن ویک" و همینطور از صحنه های اکشن وسینمایی "مکس پین" استفاده شده است.روایت داستان دربازی جدید این استدیو پیچیده ترشده و حول دورسانه (بازی و سریال)پرداخته خواهدشد.سریال این بازی درشبکه ی xbox live پخش خواهد شد و این همان نوآوری درروایت داستان بود که این استدیو طبق سنت بازیهایش آن را بکار برده است.بر طبق این نوآوری سم لیک میخواهد مرز بین بازی و سریال را از بین ببرد ونوعی جدید ازروایت داستان را وارد این عرصه ی پررقابت کند.به گفته ی سم لیک زمانیکه شما qb را میخرید و آنرا داخل دستگاه میگذارید فصل اول بازی و سریال qb را دراختیار دارید و اولین اپیزود از این ماجرا برای شما شروع میشود.شما درطول این بخش داستانی انتخاب ها و تصمیم هایی میگیرید و زمانیکه این بخش به اتمام میرسد قسمتی از سریال آن در شبکه ی xbox live بازی میشود و شما دراین فیلم میتوانید عواقب و نتیجه ی تمام تصمیم هایی که گرفتید را ببینید و به خیلی ازرازهای نهفته ی داستان پی ببرید.اما دیدن این سریال برای فهمیدن و ادامه ی داستان لازم نیست و بدون این فیلم هم میتوان داستان را پی گیری کرد و این سریال تنها برای ارتباط بیشتر گیمر با داستان توسط رسانه ای دیگر است.بسیاری این ویژگی هارا بی مورد و باعث ضعف گیم پلی میدانند ولی اگر به Sam lake و ساخته هایش ایمان داشته باشید این تفکر برشما چیره نمیشود.در صورتی که اطلاعاتی درباره ی (سم لیک) ندارید در ادامه ی مطلب بااین مقاله همراه باشید.

[تصویر:  Quantum-Break-1.png]

"از دریاچه ی فنلاندی تا انگلیسی"
Sam jarvi در 18 جولای 1970 در فنلاند بدنیا آمد و دردانشگاه University of Helsinki به تحصیل پرداخت.کلمه ی فنلاندی jarvi به معنای دریاچه است که (سم) ازهمین اسم جالب استفاده کرد و نام هنری خود را Sam lake (که lake به معنای دریاچه است) انتخاب کرد.او یک نویسنده ی موفق فنلاندی است.درواقع این شخصیت دوست داشتنی پس از عرضه ی سری بازیهای (مکس پین) شناخته شد.او یکی از بهترین دوستان Petri jarvilehto (یکی از موسسان استدیو remedy) بود و زمانیکه آنها به یک نمایشنامه نویس برای بازی Death rally نیاز داشتند به استدیو تازه تاسیس Remedy پیوست.اما یکی از مهمترین دلایل موفقیت پروژه ی بعدی این استدیو (Max payne) سم لیک بود که داستان و نمایشنامه را نوشت، در طراحی مراحل کمک کرد و همینطور خود نمونه ی صورت شخصیت اصلی بازی شد.داستان دراین بازی دریک کلام عالی بود و روایت آن در میان پرده های کمیک گونه ازآن هم عالی تر،در تمام مراحل و کات سین ها درد و غم حس میشد و این حس گیرایی و اتمسفر سنگین آن بود که مکس را درسه قسمت برسر زبان ها انداخت.پس از موفقیت بزرگ remedy کمپانی غول Rockstar که این استعداد و پتانسیل پولساز را دید تمام حقوق ساخت و نشر max payne را خرید و به اسم خود زد و پس ازاین باقرار دادن یک بودجه ی عظیم در دست remedy از آنها خواست که شاهکاری دیگر خلق کنند.قسمت دوم مکس پین بازهم توسط سم لیک نوشته شد و دوباره درد و غم را به بازی برگرداند اما دراین عنصر عشق هم به داستان اضافه شد که مانند یک روزنه ی امید برای شخصیت بازی بود(که درآخر هم آن روزنه ازبین میرود).داستان درقسمت دوم جذاب تر هم شد حتی جوایزی هم کسب کرد.اما ازسال 2003 تا مدت ها اثری از این نویسنده منتشر نشد تااینکه شاهکاری دیگر درسال 2010 بانام Alan wake برای پلتفرم های مایکروسافت عرضه گردید.از این عنوان اشکال های متفاوت درزمینه ی گیم پلی توسط منتقدان گرفته شد اما داستان آن هیچ نقصی نداشت و قطعا یکی از جذاب ترین و پربارترین داستان های نسل هفتم بازی ها بوده است.درحال حاضر (سم لیک) 43 سال سن دارد و درحال توسعه ی شاهکار بعدی خود بانام "کوانتوم بریک" است.حال آیا کسی هست که باوجود این مطالب بخواهد ضعفی از داستان و روایت آن در "کوانتوم بریک" بیان کند؟

[تصویر:  samlake1-610x344.jpg]

  "زمان،سلاح شماست"
 اگر حتی یکی از عناوین استدیو "رمدی" را هم تجربه کرده باشید به گیم پلی متفاوت و ناب آن پی میبرید که باوجود این صفات نوآوری هم در دستور کار سازندگان قرار دارد.برای مثال همه "مکس پین" را با حالت Bullet time آن میشناسند.این بازی برای اولین بار این قابلیت را وارد دنیای هنر هشتم کرد.اما از تمام این آیتم های خاص هم که بگذریم عناوینی مانند "مکس پین و آلن ویک" گیم پلی ساده و یکنواخت از راه رفتن و نشانه گرفتن و تیر زدن دارند که تمام این عناصر تنها برای روایت داستان درکنارهم قرار گرفته است.از گیم پلی "کوانتوم بریک" اطلاعات زیادی منتشر نشده اما سازندگان تااینجا بیان کرده اند که از این بازی انتظار گیم پلی جذاب و نفسگیر چون "مکس پین" را داشته باشید.همینطور آیتم های خاصی که درهرکدام از ساخته های "رمدی" وجود دارد در این بازی هم دیده خواهد شد.شما دراین بازی قدرت کنترل زمان را دارید و میتوانید از آن بعنوان سلاح خود برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید.همینطور برطبق اطلاعاتی که دربالا گفته شد(بخش معرفی شخصیت ها) شما میتوانید از قابلیت های مختلف هر شخصیت(از قبیل متوقف کردن زمان و انتقال افراد و اجسام به این بعد و...) هم در برابر دشمنانتان لذت ببرید.به نظر میرسد این ایده ی جالب که تابحال درهیچ بازی دیگری دیده نشده است، خیلی جذاب باشد اما از ایده مهم تر پیاده کردن آن در گیم پلی است که از استدیوی خوشنام "رمدی" شایسته تر پیدا نمیشود.

[تصویر:  800px-Explosion.jpg]
جزییات دیوانه کننده است!

"زمان زیباست"
[font=tahoma]یکی از ویژگی های اصلی بازی های "رمدی" زیبایی ظاهری و بصری عنوانش بوده است و همیشه سعی کرده است که ساخته هایش بهترین گرافیک را در برحه ی زمانی خود داشته باشد.برای مثال "مکس پین" و "آلن ویک" که در زمان خود در این عرصه پیشتاز بودند و قطعا این عنصر برای رسیدن به هدف این استدیو(که از بین بردن مرز بین بازی و فیلم است) بسیار مهم است.اگر نمایش ها و حتی اسکرین شات های این بازی را دیده باشید قطعا متوجه خواهید شد که این عنوان قدمی بلند دراین زمینه برداشته است و یکی از بهترین گرافیک های نسل هشتم تا به اینجا را داراست.جزییات یک صحنه و کیفیت بافت های محیط و چهره ها و نورپردازی در بالاترین سطح خود قرار دارد و آنرا میتوان در دوکلمه "خیره کننده" توصیف کرد.برای توسعه ی این عنوان از موتور "North light engine" که مختص خود "رمدی" است استفاده شده است.همینطور برای طبیعی تر شدن چهره ها تکنولوژی "Motion scan" (تکنولوژی که درآن برای هرچه طبیعی تر شدن انیمیشن های صورت، چهره ی اشخاص به حالتهای مختلف توسط 32 دوربین ضبط میشود) در آن بکار رفته است که اینبار 32 دوربین به 64 دوربین ارتقاء پیدا کرده است.همینطور برای تمام صحنه های این بازی از تکنولوژی "Motion capture" استفاده شده است که دراینصورت شما تمام صحنه های بازی را با حرکات طبیعی بدن مشاهده می کنید.در آخر این بازی یکی از بهترین تجربه های گرافیک نسل هشتم برروی کنسول Xbox one را خواهد داشت.[/font]

[تصویر:  quantum-break.jpg]

"بازگشت شاعران پاییز؟"
ساخته های "رمدی" همیشه دارای موسیقی های گوشنواز و تاثیر گذار است و یکی ارکان اصلی گیرایی اتمسفر بازیهای این استدیو را تشکیل میدهد.برای مثال میتوان به لحظه ای که گیمر به منوی اصلی بازی "مکس پین2" وارد میشود اشاره کرد.آن موسیقی به یاد ماندنی آنقدر بافضای بازی تطابق داشت که ماندگار شد و درقسمت سوم این سری هم از آن استفاده شد.یا موسیقی های پایان اپیزود "آلن ویک" که هرکدام باهدف خاصی دراین جایگاه ها قرار گرفته بودند که موسیقی پایانی اپیزود چهارم یکی ماندگارترین آنها بود.این موسیقی هایی که نام برده شد و ازآنها بعنوان ماندگار یاد شد ساخته یک گروه موسیقی راک فنلاندی بانام "Poets of the Fall" است که بیشتر مواقع با استدیو "رمدی" همراه بوده و همینطور کارخود را به نحو احسنت انجام داده اند.حال سوال اینجاست که آیا این گروه بااستعداد با "کوانتوم بریک" باز میگردند یا خیر؟با شناختی که از استدیو ی سازنده داریم به احتمال زیاد این گروه موسیقی دوباره بازمیگردد اما هنوز هیچ چیزی دراین زمینه تایید نشده است.
[font=tahoma]صداگذاری هم درعناوین این استدیو دربالاترین سطح خود قرار دارد و مخاطب مطمئنا باصداهای شخصیت های مانند "مکس پین" و "آلن ویک" خو میگیرد.دراین عنوان هم باتوجه به نمایش ها همین تجربه تکرار خواهد شد ضمن اینکه صداگذاری محیط و برخوردها و انفجارها هم پیشرفت قابل توجهی داشته است و از هرچیزی(مثلا پرتاب کردن اتومبیل های قراضه) برای ضبط صدا استفاده شده است تا به هرچه طبیعی تر شدن این بازی کمک کند.[/font]

[تصویر:  24f5dcaa8494.jpg]

آخرین تریلر Quantum Break را دراینجا مشاهده و دراینجا دانلود کنید

[تصویر:  Wiki-wordmark.png]

"سالی که نکوست از کوانتوم بریک اش پیداست!"
[font=tahoma]تمام اطلاعات منتشر شده از این عنوان بیان شد و دلیل اینکه این اطلاعات اندک بود هم این است که بازی هنوز درمراحل اولیه تولید به سر میبرد و نباید فراموش شود که این مقاله (اولین نگاه) است.به هرحال این بازی بدون شک شاهکار خواهد بود [/font][font=tahoma]و یک دلیل قاع کننده برای خرید کنسول نسل هشتمی مایکروسافت(XBOX ONE) است.اما باید صبر کرد.فعلا خودتان و زمانتان را درآتش بسوزایند تا به سال 2014 برسیم.[/font]

[تصویر:  018090.jpg]

در نوشتن این مطلب از منابعی چون Wikipedia و quantum break.wikia استفاده شده است
و درآخر از تمام کسانیکه این مقاله را مطالعه کردند ممنونم.
همینطور از آقایان رسول خردمندی و محمد رضا سلطان حسینی برای تمام زحماتی که برای نویسندگان مبتدی میکشند نهایت تشکر را دارم.
بازهم ممنون.


نویسنده:علی واحدی 
[تصویر:  breaking-bad-animated-series-640x503.jpeg]

 
پاسخ
#2
ممنون[img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img]

واقعا انحصاری های XBOX ONE حرف ندارند[img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img]
[تصویر:  0lrjsvrdpibq98jmwvn8.jpg]
پاسخ
#3
خیلی خوب آفرین بازیش خیلی خفنه.
[تصویر:  23282666029139681402.jpg]
پاسخ
#4
یکی از بهترین بازی های xbox one واقعا بازی خوبیه من که عاشق این بازی شدم.[img]images/smi/s0 (29).gif[/img]
خیلی خوب نوشتی خسته نباشی.[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

 
پاسخ
#5
PoTF[img]images/smi/s0 (29).gif[/img]
Sam Javri[img]images/smi/s0 (29).gif[/img]
[تصویر:  1379098878_76807207117014995971.jpg]
پاسخ
#6
فقط به خاطر سم لیک... وگرنه از این دست فیلم/بازی‌ها دل خوشی ندارم.
فقط به خاطر خاطراتی که با مکس پین و الن ویک دارم شاید این بازی رو انجام دادم چون می‌دونم ایرادی به کارش وارد نیست.
تشکر. [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
Game of The Year with over 250 GOTY awards
The Last of Us
[تصویر:  81301953355268691980.jpg]
پاسخ
#7
هر چی بازیه خوبه برای نسل بعده.ممنون.
[تصویر:  48325367140012299498.jpg]
پاسخ
#8
 
(10-15-2013, 03:31 PM)'Masoud76' نوشته است: فقط به خاطر سم لیک... وگرنه از این دست فیلم/بازی‌ها دل خوشی ندارم.
فقط به خاطر خاطراتی که با مکس پین و الن ویک دارم شاید این بازی رو انجام دادم چون می‌دونم ایرادی به کارش وارد نیست.
تشکر. [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

 
یعنی از beyond دل خوشی نداری؟ چی شد شما که میگفتی بهترین بازی پاییزه[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]
[تصویر:  breaking-bad-animated-series-640x503.jpeg]

 
پاسخ
#9
مایکروسافت چی کرده با این انحصاریاش[img]images/smi/s0 (62).gif[/img][img]images/smi/s0 (62).gif[/img]
ممنون خوب بود[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
 
پاسخ
#10
مرسی خیلی خوب بود! بی احترامی به فن های ماکروسافت نشه؛ ولی کلاً از انحصاری های XBOX خوشم نمیومد![img]images/smi/s0 (43).gif[/img] ولی با دیدن اولین تریلر از این بازی، نظرم نسبت به این بازی عوض شد![img]images/smi/s0 (29).gif[/img] با خوندن اولین نگاهی هم که نوشتید، اطلاعاتم خیلی کامل تر شد![img]images/smi/s0 (24).gif[/img]
فقط اگه من جای شما بودم، اندازه فونت رو تغییر نمی دادم![img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
از عنوان هایی هم که انتخاب کردید، خیلی خوشم اومد! مثل :""سالی که نکوست از کوانتوم بریک اش پیداست!"
[font=tahoma]توی این عنوان هم فکر کنم به بازی Wa
tch dogs و جمله معروفش یعنی "هک سلاح ماست" اشاره داشتید![/font]
: "زمان، سلاح شماست"[img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
خسته نباشید![img]images/smi/s0 (24).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
[تصویر:  h9pacwys58r03u326n3a.png]
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  ویدئو گیمفا: هر کسی از ظن خود شد یار من… | Inside “در یک نگاه” White Beard 1 1,621 04-11-2020, 01:59 PM
آخرین ارسال: peyman_eun
  نقد بازی SuperHot: زمان می‌ایستد، دیوانگی به پیش می‌رود Big Bug 6 2,220 10-27-2018, 05:02 PM
آخرین ارسال: AtabakT
  اولین شکاف‌ها در زرهی پولادین (بررسی اجمالی Dark Souls III) Gabit0 1 2,347 06-05-2017, 01:20 AM
آخرین ارسال: TWO SOULS
  مهمانان ناخوانده‌ی تالوس | اولین نگاه به Prey Iker Casillas 0 1,313 09-24-2016, 04:16 PM
آخرین ارسال: Iker Casillas
  جنگجویان زمان| نقد و بررسی بازی DARKEST OF DAYS Funny Man 2 2,632 06-30-2016, 07:02 PM
آخرین ارسال: Funny Man

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان