07-15-2019, 07:35 PM
طراح ارشد مراحل Cyberpunk 2077 از پیشرفت بزرگ بازی در یک سال گذشته میگوید
بازی Cyberpunk 2077 انتخابهای بسیاری را به همراه عواقب آنها به بازیبازان ارائه خواهد داد و البته نظر داستان و روایت نکتهی غافلگیرکنندهای نیست. اما از سوی دیگر استودیوی سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red)، به عنوان سازنده قصد دارد تاثیر جنبههای انتخاب را در گیمپلی بازی بیشتر کند. Cyberpunk 2077 قرار است چندین راه را برای پیشروی در داستان و لایههای گیمپلی در بازی ارائه دهد.
طبق صحبتهای آقای متیوش توماسکوویچ (Mateusz Tomaszkiewicz)، طراح مراحل بازی، بزرگترین پیشرفت و بهبودهایی که تیم سازنده در Cyberpunk 2077 انجام داده، در بین زمان نمایش بازی از E3 2018 تا E3 2019 بوده است. وی اخیرا در مصاحبهای با وبسایت GamingBolt، توضیحاتی در خصوص بازی ارائه داده است.
وی اظهار داشت:
نقلقول:من فکر میکنم تاکنون بزرگترین بهبود و پیشرفت را در مورد بازی انجام دادهایم. یکی از چیزهایی که ما میخواستیم با این نسخهی نمایشی مشخص کنیم، معرفی بخش روایت گیمپلی به بازی بود. این چیزی است که ما در بازار Pacifica نشان دادیم. ما به شما نشان میدهیم که مهارتهایی که در بازی ارتقا میدهید، میتواند برروی روش بازی شما در بازی کردن و انجام ماموریتها تاثیرگذار باشد. برای مثال شما میتوانید انتخاب کنید که بازی را با استفاده از سلاحهای سنگین و یا سلاحهای سبک به پیش ببرید. شما میتوانید از مخفیکاری استفاده و ابزارها و دستگاههای مختلف را هک کنید. همچنین شما با استفاده از مهارتهای ویژه میتوانید پاساژهای جدید را باز کنید. اگر شما قدرت خود را افزایش دهید، میتوانید قسمتهایی خاص از پاساژ را باز کنید که در غیر این صورت در دسترس شما نخواهد بود. من فکر میکنم این یک چیز بزرگ است که ما در سال گذشته نشان ندادیم.
همچنین وی در این مصاحبه، در مورد تنوع سلاحها و شخصیسازی در بازی توضیحاتی ارائه داد.
بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.