طبق گفته های هیدئو کوجیما که در صفحه توییتر خود منتشر کرده است، نقشه بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain صدها برابر بزرگ تر از نسخه اولیه یعنی Ground Zeros می باشد.
هیدئو کوجیما به این نکته اشاره کرد که Ground Zeros فاقد تغییرات در زمان واقعی می بود ولی در نسخه نهایی (The Phantom Pain) این قابلیت به بازی اعمال شد و شاهد چرخه روز و شب در بازی خواهیم بود.
البته کوجیما خبر داده است که در هر یک از ماموریت شاهد تجربه های گوناگونی هستیم.
کوحیما در پست خود گفته است که مقدمه بازی و داستان و آموزش ها در اوایل بازی در دو نسخه اولیه (Ground Zeros) و نسخه فعلی (The Phantom Pain) مشابه بوده اند و هنوز تغییراتی در آن ها ایجاد نشده است.
آیا واقعا باید شاهد تجربه ای جدید از بازی های نسل بعدی باشیم؟ آیا هیدئو کوجیما صادقانه درباره بازی به ما می گوید؟ نظر شما چیست؟
منبع
هیدئو کوجیما به این نکته اشاره کرد که Ground Zeros فاقد تغییرات در زمان واقعی می بود ولی در نسخه نهایی (The Phantom Pain) این قابلیت به بازی اعمال شد و شاهد چرخه روز و شب در بازی خواهیم بود.
البته کوجیما خبر داده است که در هر یک از ماموریت شاهد تجربه های گوناگونی هستیم.
کوحیما در پست خود گفته است که مقدمه بازی و داستان و آموزش ها در اوایل بازی در دو نسخه اولیه (Ground Zeros) و نسخه فعلی (The Phantom Pain) مشابه بوده اند و هنوز تغییراتی در آن ها ایجاد نشده است.
آیا واقعا باید شاهد تجربه ای جدید از بازی های نسل بعدی باشیم؟ آیا هیدئو کوجیما صادقانه درباره بازی به ما می گوید؟ نظر شما چیست؟
منبع
"خبرنگار "