امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Call of Duty: Infinite Warfare| Official Thread
#51
تماشا کنید: تریلر جدید Call of Duty: Infinite Warfare شامل وسایل نقلیه و سلاح‌های آن می‌شود

[تصویر:  COD-IW_E3_Retribution-Bridge_Salter_WM-d...rain-1.jpg]

 

۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۴
اینفینیتی وارد و اکتیویژن، تریلر جدیدی از Call of Duty: Infinite Warfare که در ماه نوامبر برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشت عرضه می‌شود، منتشر کردند. در ادامه همراه گیمفا باشید.

این ویدئوی جدید، برروی وسایل نقلیه، سلاح‌ها و سفینه‌ها و مبارزان فضایی بازی تمرکز دارد که در آن، شاهد حضور کارگردان هنری، برایان هورتون، طراح ارشد وسایل نقلیه، دن سوج و طراح ارشد سلاح‌ها، شان بایرز هستیم که هرکدام دستی در ساخت این بازی دارند. لازم به‌ذکر است که Call of Duty: Infinite Warfare در ۴ نوامبر (۱۴ نوامبر) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۴ منتشر خواهد شد. اکنون شما را به تماشای تریلر جدید این بازی دعوت می‌کنیم.

[تصویر:  56sc_the_north_remembers_by_ertacaltinoz...-_copy.jpg]
                                  

پاسخ
#52
[تصویر:  infinite-warfare-zombies-250x141.jpg]

سال جاری اینفینیتی‌وارد به عنوان سازنده Call of Duty: Infinite Warfare اعلام کرد برای اولین بار می‌خواهد بخش محبوب زامبی را به بازی خود اضافه کند. این حالت را تری‌آرک به سری Call of Duty آورد و تا به حال یکی از بخش‌های مهم بازی‌های‌شان بوده و حتی در Call of Duty: Advanced Warfare هم که توسط اِسلِدج‌هَمِر (Sledgehammer) ساخته شد، ما شاهد وجود این بخش بودیم اما اینفینیتی‌وارد به‌صورت سرسختانه‌ای برای نیاوردن این بخش به بازی‌های خود مقاومت می‌کرد.
اما چنین چیزی در سال جاری تغییر می‌کند و با در نظر گرفتن اینکه به سرعت به زمان انتشار Call of Duty: Infinite Warfare نزدیک می‌شویم، آن‌ها در حال شروع به ایجاد هیجان یا هایپ برای بخش زامبی بازی خود هستند. در یک پست جدید در توئیتر، اینفینیتی‌وارد به حالت زامبی اشاره کرد و گفت احتمال دارد سبک موزیکالی داشته باشد که آن را نسبت به زامبی‌های پیشین سری متفاوت می‌سازد.
 در ادامه می‌توانید تصویری که در صفحه توئیتر خود منتشر کردند را مشاهده کنید:

[تصویر:  2016-08-12_181216-200x100.png]

Call of Duty: Infinite Warfare در ۴ نوامبر (جمعه ۱۴ آبان) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. اگر نسخه Legacy را خریداری کنید، Call of Duty: Modern Warfare Remastered را دریافت خواهید کرد.
علاوه بر این، یکی از بازیگران Call of Duty: Infinite Warfare توانست مدتی بازی را انجام دهد و آن را یک تجربه سرگرم‌کننده و حیرت‌آور خواند. صحبت‌های او را می‌توانید در این بخش مشاهده کنید که شامل جزئیات جالبی از افسر Admiral Raines و ارتباط وی با شخصیت اصلی هم می‌شود.
[تصویر:  u2u6lkk2gtcs.gif]
پاسخ
#53
[تصویر:  Call-of-Duty-Infinite-Warfare-250x134.jpg]

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty: Infinite Warfare مشخص شد

شرکت اکتیویژن به‌تازگی حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty: Infinite Warfare بر روی رایانه‌های شخصی را مشخص کرد. در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

شرکت اکتیویژن در حال حاضر فقط حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty: Infinite Warfare را اعلام کرده است و متاسفانه هنوز سیستم پیشنهادی این بازی مشخص نشده است. این موضوع اعتراض بسیاری از طرفداران را درحالی که فقط ۸ روز تا عرضه این عنوان مانده، در پی داشته است البته باید اندکی دیگر صبر کنیم تا ببینیم اعلام سیستم پیشنهادی از سوی اکتیویژن صورت می‌گیرد یا خیر.
همانطور که در ابتدا اشاره شد فقط ۸ روز تا انتشار بازی Call of Duty: Infinite Warfare فاصله داریم و ۴ ماه نوامبر بالاخره این انتظار برای طرفداران سری بازی‌های Call of Duty به پایان میرسد. اگر بخواهیم صادقانه فکر کنیم، نگرانی‌هایی در رابطه با عملکرد این عنوان در رایانه‌های شخصی وجود دارد البته ناامید نشوید! این احتمال نیز وجود دارد که Infinite Warfare بسیار عالی در این پلتفرم ظاهر شود.
به هرحال در قسمت زیر حداقل سیستم مورد نیاز برای احرای بازی Call of Duty: Infinite Warfare را می‌توانید مشاهده کنید:
  • OS: Windows 7 64-Bit or later
  • Processor: Intel Core i3-3225 @ 3.30GHz or equivalent
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 2GB / AMD Radeon HD 7850 2GB
  • DirectX: Version 11
  • Network: Broadband Internet connection
  • Storage: 70 GB available space
  • Sound Card: DirectX 11 Compatible
  • Additional Notes: Disk space requirement may change over time
    گیمفا/امیرحسین اعتمادیان
[تصویر:  e73j_img_20160529_154741.jpg]
پاسخ
#54
سازنده Call of Duty: Infinite Warfare جزئیاتی را در مورد تغییرات این بازی اعلام کرد

[تصویر:  75ba7e84d5cad4b0e56573cef189e3c4?s=48&d=mm&r=g] فرشاد سامانی
۹ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۲۸
[تصویر:  Call-of-Duty-Infinite-Warfare-250x134.jpg]
سازنده بازی Call of Duty: Infinite Warfare پس از پایان دو دوره بتای این بازی، تغییراتی را در آن اعمال کرده است که اکنون جزئیات آنها را ارائه کرده است. استودیوی اینفینیتی وارد در پست اخیر خود در Reddit که تحت عنوان “چیزهایی که ما از بتای بازی Call of Duty: Infinite Warfare آموختیم.” ارسال کرده است، در مورد تغییرات سلاح‌ها، حالت‌ها و موارد دیگری که پس از تجربه بتای این بازی در آن اعمال شده است، جزئیاتی را ارائه کرده است.
در مورد سلاح‌ها، این استودیو میزان آسیب‌رسانی شاتگان و همچنین میزان بُرد تاثیرگذاری آن را افزایش داده است. تغییراتی نیز در مورد سلاح تک‌تیرانداز در بازی اعمال شده است که یکی از آنها افزایش لرزش پس از شلیک هر گلوله می‌باشد، همچنین برای هدف گرفتن افراد بایستی دوربین این سلاح‌ها بصورت کامل برروی چشم بازیکن قرار گیرد.
فارغ از بحث سلاح‌ها، زمان بهبود سلامتی نیز کاهش یافته است.
همچنین سازنده بازی اقدام به برطرف نمودن مشکلاتی مربوط به موقعیت جغرافیایی نموده است که موجب دسته‌بندی بازیکنان در مناطقی شده است که به آن تعلق نداشته‌اند.
بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان ماه) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن‌ ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. افرادی که نسخه ۸۰ دلاری این بازی را دریافت کنند، یک کپی رایگان از نسخه بازسازی شده بازی Modern Warfare را دریافت خواهند کرد.
در ادامه جزئیات کامل تغییرات اعمال شده در این بازی را مشاهده خواهید کرد:
سلاح‌ها
ما جزئیات و اطلاعات بسیار خوبی را از بتای بازی بدست آوردیم که به ما اجازه دادند تا به شکل سخت‌گیرانه‌تری به سلاح‌ها و تغییرات مورد نیاز بازی نگاه کنیم.
شاتگان
  • قدرت آسیب‌رسانی شاتگان افزایش یافته است.
  • بُرد تاثیرگذاری شاتگان افزایش یافته ست.
  • Reaver و Banshee پاداشی را برای ۱ trigger pull دریافت خواهند کرد.
تک‌تیرانداز
  • بروزرسانی سلاح‌های تک‌تیرانداز جهت اعمال لرزش بیشتر در زمان شلیک گلوله
  • کاهش پاداش Quickdraw ضمیمه سلاح‌های تک‌تیرانداز
  • بهبود کیفیت بصری The Tracking Chip optic.
  • برای هدف گرفتن افراد بایستی دوربین این سلاح‌ها بصورت کامل برروی چشم بازیکن قرار گیرد.
  • تغییرات دیگری نیز در مورد پاداش سلاح‌های تک‌تیرانداز و قابلیت‌های آنها اعمال شده‌اند.
پرتاب کننده‌ها (Launchers)
  • پرتاب کننده نارنجک Howitzer اکنون قابلیت شلیک از hip را خواهد داشت و دیگر نیازی به ADS کامل نخواهد داشت.
PERKS و RIG TRAITS
  • Marksman: باگ آن برطرف شده و لرزش آن نیز کاهش یافته است، همچنین میزان پرش آن در زمان شلیک کاهش یافته است.
  • Momentum: برطرف‌سازی مشکل مربوط به سرعت
  • Marked Target: رنگ نشانه‌گر قرمز روی قربانی کاهش یافته است.
سلامت
  • زمان بهبود سلامتی کاهش یافته است.
اقتصاد
  • افزایش پاداش نجات یافتن در ماموریت‌های گروهی
  • تغییر در ارزش واحد پول
  • افزایش میزان اُفت کلیدها در حالت‌های round-based
SCORESTREAKS و RIGS
  • AP-3X
    • افزایش سلامتی، افزایش آسیب‌رسانی گلوله‌ها و افزایش دقت سلاح در هدف‌گیری اهداف نزدیک
  • RC-8
    • افزایش سلامتی و افزایش دقت سلاح در هدف‌گیری اهداف نزدیک، افزایش محدوده آتش و افزایش صدای ناشی از آسیب‌رسانی
  • T.H.O.R
    • افزایش سرعت راکت tracking
    • افزایش آسیب ناشی از استفاده راکت‌های با شلیک مستقیم و tracking
  • Bombardment
    • کاهش زمان drop اولیه و drop بین هر subsequent
    • بروزرسانی محدوده آسیب
  • Rigs
    • اصلاح پایداری و ثبات ظرفیت حمل
    • بهبود گیم‌پلی بازی مربوط به rigs
حالت‌ها
  • Defender: در زمان حمل درون، پاداش امتیاز در هر ثانیه از ۵ امتیاز در ثانیه به ۱۰ امتیاز در ثانیه تغییر کرده است.
  • Gun Game: اکنون این قابلیت برای کلیه سلاح‌های کلاسیک در دسترس است.
  • Domination: تغییراتی در پروسه بدست آوردن یک پرچم صورت گرفته است و به بازیکنان در روند بازی کمک شایانی خواهد کرد.
MATCHMAKING
  • پش از این پتانسیل ارزیابی بازیکنان بسیار سخت بوده است. ما کارهای بسیاری را در طول مراحل بررسی خود برروی اتصالات شما با بازیکنان دیگر پیش از حضور شما در یک لابی با سایر بازیکنان صورت دادیم. تغییرات اعمال شده منجر به کاهش زمان‌های مسابقات شده‌اند.
  • دسته‌بندی اشتباه موقعیت جغرافیایی. مشکلاتی در سیستم موقعیت جغرافیایی ما وجود داشت که منجر به قرارگیری بازیکنان در دسته‌های اشتباهی میشد. این مشکل نیز برطرف شده است و منجر به بهبود زمان matchmaking شده است.
  • پاکسازی اطلاعات لابی. پروسه پاکسازی اطلاعات لابی‌هایی که استفاده نمی‌شدند یا از دست رفته‌اند مقداری طولانی بوده است که منجر به طولانی شدن مراحل چستجوی یک مسابقه شده بود.
  • عملکرد matchmaker در ساخت لابی‌های جدید همواره خوب بوده است اما نکته‌ای که نظر ما را جلب کرد این بود که پروسه آن بسیار طولانی بوده است. این مشکل بدلیل مسائل مربوط به اطلاعات لابی‌ها بوجود آمده بود. این مشکل در مدت بتای بازی مشخص و برطرف شد و اکنون سرعت پروسه گفته شده به شکل فوق‌العاده‌ای بهبود یافته است.
زمان کشتن/درگیری
  • می‌دانیم که شما تجربه‌های مختلفی را در مورد TTK (مخفف عبارت Time To Kill یا زمان کشتن) در مدت بتای این بازی داشته‌اید. با تنظیمات صورت گرفته در بازی که در بالا نیز مورد اشاره قرار گرفتند، شما ثبات و پایداری بیشتری را در زمان عرضه بازی احساس خواهید کرد. ما به بررسی بازی خود تا زمان مورد نیاز ادامه خواهیم داد و از دریافت بازخوردهای شما خوشحال خواهیم شد.
  • ما همواره TTK را بررسی خواهیم کرد و به روند ارزیابی و ایجاد ثبات و پایداری در آن ادامه خواهیم داد.
سرورهای اختصاصی
  • یکی از کارهای زیربنایی ما برای این پروژه، بررسی تخصیص سرورهای اختصاصی به این بازی بوده است. ما برروی سیستم بارگذاری جدیدی کار کرده‌ایم و تغییرات دیگری را نیز اعمال کرده‌ایم تا سرورها خودشان بتوانند مرکز داده‌های خود را انتخاب کنند.
  • در آغاز بتای این بازی شاید متوجه تغییراتی در برخی از مسابقات شده باشید. ما مشکلاتی را در سیستم جدید خود پیدا کردیم که منجر به ایجاد مشکلاتی در سرورهای اختصاصی ما می‌شدند. پس از تغییرات بسیار، ما موفق شدیم که مشکلات موجود با سرورها را برطرف کنیم.
[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#55
تماشا کنید: نمایش گیم‌پلی بخش زامبی Call Of Duty Infinite Warfare

[تصویر:  1476124071-bpfull.jpg&w=48&id=35046&random=1476124071] سعید شیخی‌پور
۱۱ آبان ۱۳۹۵ | ۱۹:۵۲
[تصویر:  Call-of-Duty-Infinite-Warfare-250x134.jpg]
در ماه آبان به سر می‌بریم و این زمانی است که یک نسخه جدید از Call of Duty منتشر می‌شود و فقط چند روز تا انتشار Call Of Duty Infinite Warfare باقی مانده است. در حالی که زامبی چیز جدیدی برای این فرانچایز نیست، اما این اولین بازی استودیوی اینفینیتی‌وارد بوده که بخش زامبی را با خود به همراه دارد. حال این استودیو ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی این بخش عرضه کرده است.
گیم‌پلی بخش زامبی بازی Call Of Duty Infinite Warfare اخیرا طی یک استریم زنده جدید از سوی اینفینیتی‌وارد به نمایش گذاشته شد. چیزی که جالب به‌نظر می‌رسد، این است که در گذشته بخش زامبی Call of Duty دارای کات‌سین‌هایی درون خود بازی بود اما اینفینیتی‌وارد برای بخش زامبی Call Of Duty Infinite کات‌سین‌های کارتونی شکل را در نظر گرفته است.
همچنین در مقایسه با تم تاریک زامبی نسخه‌های قبلی این فرانچایز، بیشتر بخش زامبی Call Of Duty Infinite Warfare کاملا نورانی و روشن است.

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p
دانلود با کیفیت ۷۲۰p
دانلود با کیفیت ۴۸۰p
Call of Duty: Infinite Warfare در ۴ نوامبر (جمعه ۱۴ آبان) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. اگر نسخه Legacy یا دیگر نسخه‌های ویژه را خریداری کنید، Call of Duty: Modern Warfare Remastered را دریافت خواهید کرد.

[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#56
 تریلر جدیدی از بازی منتشر شد!
[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  Outlast 2 | Official Thread HardCore Gamer 10 3,285 04-29-2017, 01:53 PM
آخرین ارسال: adams-khersi
  Final Fantasy XV | Official Thread Old Snake 73 13,273 04-29-2017, 01:50 PM
آخرین ارسال: adams-khersi
  The Witcher 3: Wild Hunt | Official Thread Tyrion 486 44,626 04-23-2017, 09:32 PM
آخرین ارسال: amir_rs75
  The Climb | Official Thread Station 7 1,857 04-20-2017, 01:23 PM
آخرین ارسال: S.T.A.R.S
  Destiny 2| Official Thread Station 0 946 04-04-2017, 08:14 PM
آخرین ارسال: Station

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان