ارسالها: 359
موضوعها: 8
تاریخ عضویت: Dec 2014
پلتفرم های شما:
چقدر این سری بازی زیباست.
بعد از مدتها که اکثر بازی ها چالش بر انگیز نبودن، وقتی اولین دارک سولز رو بازی کردم، روحیم عوض شد. توی این بازی لبخندی که بعد از هر پیروزی میزنی یه مزه دیگه ای داره؛ با وجود سخت بودن یه جذابیتی داره که همیشه می خوای ادامه بدی، حتی اگه ده ها بار هم در جایی شکست بخوری.
این تریلری که ازش توی مراسم پخش شد، نکات جالبی داشت، اولیش همون بی کلام بودن یا کم کلام بودن این سری، که توی تریلر هم فقط موسیقی خودنمایی می کنه؛ این موسیقیش هم با روح و روان آدم بازی می کنه؛ عالی.
ارسالها: 1,147
موضوعها: 220
تاریخ عضویت: Sep 2013
همون طور که احتمالا میدونین، انتشار نسخه های PC این سری همیشه با یه تاخیر نسبت به نسخه های کنسولی همراه بودن. نسخه PC دارک سولز 1 حدودا 1 سال و نسخه PC دارک سولز 2 هم حدودا 1 ماه تاخیر داشتن.
در پی مصاحبه ای که مسئول بخش ارتباطات عمومی Bandai Namco (ناشر بازی) داشته، گفته که ما داریم تمام تلاشمون رو میکنم تا هر سه نسخه Xbox One ،PS4 و PC رو همزمان منتشر کنیم.
http://attackofthefanboy.com/news/dark-s...-xbox-one/
مسئله ای که برای من خیلی مهم تر از تاریخ انتشار نسخه PC هست، اینه که حداقل From Software به خودش یه زحمتی بده و به جای اون دکمه های Xbox 360 (یا Xbox One. بازی برای نسل هفت منتشر نمیشه) دکمه های PC رو قرار بده و بازی رو با کیبورد PC سازگار کنه.
ارسالها: 1,147
موضوعها: 220
تاریخ عضویت: Sep 2013
صحبت های Miyazaki راجع به بازی:
نقلقول: المان های اصلی گیمپلی، همانند حسی که شما پس از غلبه بر یک چالش تجربه میکنید و یا ویژگی های آنلاین منحصر به فرد سری که به بازیکنان اجازه میدهد تا به راحتی با دیگر بازیکنان به بازی بپردازند، در Dark Souls 3 نیز هستند. با این تفاوت که ما هم اکنون آن ها را بسیار بهینه تر از قبل کرده ایم. تمامی اسلحه ها در بازی منحصر به فرد بوده و هر کدام حمله های ویژه خود را دارند. ما ویژگی هایی را که شما میتوانید بر روی اسلحه هایتان نصب کنید را بهتره و بهینه تر کرده ایم. همین مسئله گزینه های تاکتیکی بیش تری را در حین حمله در دسترس شما قرار میدهد و باعث وسیع تر شدن المان های نقش آفرینی بازی میشود.
شخصیت شما در Dark Souls 3 سریع تر از شخصیتتان در دو نسخه قبلی (Dark Souls 1 و 2) بوده و راحت تر کنترل میشود. لحظات سخت و چالش برانگیزی پیش روی شما قرار دارند، اما خب علاوه بر آن ها ما داریم راه حل های خوبی، همانند همین سیستم کنترل سریع تر شخصیت، را در اختیار شما قرار میدهیم تا بتوانید بر چالش ها غلبه کنید.
محیط، همانند دشمنان موجود در بازی، نیز به شکلی طراحی شده است که شما را بکشد. همه چیز در Dark Souls 3 طراحی شده است تا شما را بکشد.
من میخواهم که Dark Souls 3 دارای حس وسیع بودن، زیبایی جهان آخرالزمانی و سیستم مباررات بهینه شده باشد.
http://www.gamewatcher.com/news/2015-07-...r-movement
http://www.vg247.com/2015/06/24/dark-sou...-kill-you/
ارسالها: 6,662
موضوعها: 683
تاریخ عضویت: Sep 2013
تصاویر گیمزکام 2015 این عنوان را مشاهده کنید.
ارسالها: 1,203
موضوعها: 77
تاریخ عضویت: Jan 2013
08-05-2015, 11:37 PM
(آخرین ویرایش: 08-06-2015, 12:44 AM، توسط Tyrion.)
دارک سولز 3 بعد از اسکیل باند تا اینجا بهترین نمایش گیمزکام رو برا من داشته. به شدت منتظرشم.
تاثیرات بلادبورن هم توی گیمپلی کم نبودن. که خودم به شدت با این کار میازاکی موافقم. سریع تر شدن گیمپلی واقعا نیاز بود،حالا اینکار با اهمیتی که سپر توی سری داره واقعاً گیمپلی رو لذت بخش میکنه. عاشق اون روایت داستان بازیهای میازاکی هم هستم، توی کل بازی باید دنبال سرنخ باشی و مثل پازل داستان رو بهم بچسبونی. اینکار واقعاً لذتبخشه مخصوصا اگه وسعت داستانی در حد سریِ سولز یا بلادبورن باشه :heart:
باسفایتهای بازی به شدت خلاقانه بودن، از همین الان دارم خودمو برای جنگیدن با تک تکشون آماده میکنم :heart:
در کل اگه چند شرکت یا شخص باشن که از همون اول متای بازیهاشون تضمین شدهباشه، مطمئناً میازاکی هم اسمش بین اونهاست.
یا بهتر بگم این چندتا کلا موفقیت بازیشون تضمین شدهاست؛ راکاستار، ناتیداگ، تادهاوارد، هیدکی کامیا، کوجیما و صد البته میازاکی...
بقیه شرکتا باید جلوشون لنگ بندازن
ارسالها: 1,147
موضوعها: 220
تاریخ عضویت: Sep 2013
من خودم اسکیل باند رو ندیدم، ولی خب تا این جا دارک سولز برام بهترین نمایش رو داشته. نسخه های قبلی رو تنها قسمت کمیشون رو رفتم و دقیق نمیدونم که این شکلی هستن یا نه، اما خب با توجه به این تریلر میشه گفت که گیمپلی این نسخه سرعتش بالاست و علاوه بر اون خیلی هم تاکتیکی هست. اسلحه های مختلفی که ازشون استفاده میکنین تاثیرات متفاوتی روی دشمنا میزارن میشه کاملا تفاوتشون رو توی مبارزه ها حس کرد. توی تریلر به نظر میومد که میشد خیلی سریع بین یکسری اسلحه ها سوییچ کرد. نمیدونم توی نسخه های قبلی هم چنین مکانیزمی بود یا نه، اما خب در هر صورت چه بودش چه نبودش، سیستم خوبی هست و میتونه واقعا مفید عمل کنه و توی سریع تر کردن و تاکتیکی تر کردن گیمپلی تاثیرات زیادی میزاره. باس فایتایی که توی تریلر هم نشون داده شدن واقعا جالب و چالش برانگیز به نظر میومدن و جنگیدن با هر کدومشون مسلما خیلی لذت بخشه.
حال و هوایی که محیط بازی هم داشت خیلی جالب، راز آلود و تا حدودی معمایی بود. چیزای خیلی عجیبی توشون میدیدی، مثلا اواسط تریلر انگاری یه عده آدم مرده توی لباس های مذهبی بودن. آهنگی هم که پخش میشد فوق العاده زیبا و جذاب بودش.
همون طور که حمزه گفت، اگه چند استودیو یا شخص یا سری بازی باشن که متای بالای بازی هاشون و موفقیتشون از نظر منتقدا تضمین شده باشه، سری دارک سولز، میازاکی و فرام سافتوار هم یکی از همون سری ها، اشخاص و استودی ها محسوب میشه. سوابق این استودیو و میازاکی نشون داده که بازی هایی که میسازن همگی از این نظر فوق العاده ظاهر میشن.
ارسالها: 1,203
موضوعها: 77
تاریخ عضویت: Jan 2013
08-06-2015, 12:32 AM
(آخرین ویرایش: 08-06-2015, 12:34 AM، توسط Tyrion.)
(08-06-2015, 12:10 AM)Blue Sun نوشته است: من خودم اسکیل باند رو ندیدم، ولی خب تا این جا دارک سولز برام بهترین نمایش رو داشته. نسخه های قبلی رو تنها قسمت کمیشون رو رفتم و دقیق نمیدونم که این شکلی هستن یا نه، اما خب با توجه به این تریلر میشه گفت که گیمپلی این نسخه سرعتش بالاست و علاوه بر اون خیلی هم تاکتیکی هست. اسلحه های مختلفی که ازشون استفاده میکنین تاثیرات متفاوتی روی دشمنا میزارن میشه کاملا تفاوتشون رو توی مبارزه ها حس کرد. توی تریلر به نظر میومد که میشد خیلی سریع بین یکسری اسلحه ها سوییچ کرد. نمیدونم توی نسخه های قبلی هم چنین مکانیزمی بود یا نه، اما خب در هر صورت چه بودش چه نبودش، سیستم خوبی هست و میتونه واقعا مفید عمل کنه و توی سریع تر کردن و تاکتیکی تر کردن گیمپلی تاثیرات زیادی میزاره. باس فایتایی که توی تریلر هم نشون داده شدن واقعا جالب و چالش برانگیز به نظر میومدن و جنگیدن با هر کدومشون مسلما خیلی لذت بخشه.
حال و هوایی که محیط بازی هم داشت خیلی جالب، راز آلود و تا حدودی معمایی بود. چیزای خیلی عجیبی توشون میدیدی، مثلا اواسط تریلر انگاری یه عده آدم مرده توی لباس های مذهبی بودن. آهنگی هم که پخش میشد فوق العاده زیبا و جذاب بودش.
همون طور که حمزه گفت، اگه چند استودیو یا شخص یا سری بازی باشن که متای بالای بازی هاشون و موفقیتشون از نظر منتقدا تضمین شده باشه، سری دارک سولز، میازاکی و فرام سافتوار هم یکی از همون سری ها، اشخاص و استودی ها محسوب میشه. سوابق این استودیو و میازاکی نشون داده که بازی هایی که میسازن همگی از این نظر فوق العاده ظاهر میشن.
گیمپلی این سری از همون اول تاکتیکی و جذاب بوده و هست. به طوری که اگه مقابل یه باسفایت یه حرکت اشتباه انجام بدی یه YOU DIED قرمز رنگ میاد رو صفحه و باید دوباره شکستش بدی.
بالا رفتن سرعت بازی به نظرم خیلی خوب میکنه گیمپلی رو مخصوصاً اگه با آبجکت سپر ترکیب بشه... به به!
یه چیزی که یادم رفت اشاره کنم و تو اشاره کردی، موسیقی فوقالعادهِ حماسیِ بازیه. به راحتی هر کسی رو به وجد میاره موسیقیِ این بازی.
جو بازی بسیار خوب و تاریک شده. از لحاظ داستانی معلوم نیست دقیقاً کدوم قسمت رو روایت میکنه. با این حال فکر کنم با وجود خاکسترهایی که توی تریلر دیدم برگرده به زمان جنگ علیه اژدهاها (یان |: ) و اون دوران...
ارسالها: 1,147
موضوعها: 220
تاریخ عضویت: Sep 2013
تریلر بازی با این تصویر به نوعی شروع شد و راوی هم یه توضیحاتی داد. حس و حالی که اون موقع داشتم خیلی شبیه شروع نسخه اول ارباب حلقه ها بود و این صحنه منو کاملا به یاد شروع نسخه اول ارباب حلقه و بحث و گفتگوی گاندلف با فردو راجع به حلقه توی همون اوایل فیلم انداخت.
ارسالها: 1,203
موضوعها: 77
تاریخ عضویت: Jan 2013
(08-06-2015, 01:52 PM)Blue Sun نوشته است:
تریلر بازی با این تصویر به نوعی شروع شد و راوی هم یه توضیحاتی داد. حس و حالی که اون موقع داشتم خیلی شبیه شروع نسخه اول ارباب حلقه ها بود و این صحنه منو کاملا به یاد شروع نسخه اول ارباب حلقه و بحث و گفتگوی گاندلف با فردو راجع به حلقه توی همون اوایل فیلم انداخت.
این حلقه اسمش Darksign ـه و یکی از پایههای اصلیه داستانه. اطلاعات کلی ـم در مورد داستان بازی زیاد نیست ولی فک کنم هر کسی این آیتم رو داشته باشه تبدیل به Undead میشه...